dacht je stiekem ook even aan negerinnenbillen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef HPLC het volgende:
Bij het zwarte goud denk ik aan olie, maar ja
Eerst wel, maar ik wilde niet racistisch overkomenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dacht je stiekem ook even aan negerinnenbillen?
Maareh ben je van plan de resultaten met ons te delen, dat vinden wij op FOK! erg belangrijk.. je gebruikt ons als platform dus willen wij daar graag wat van terug zien... er zijn genoeg vinyl liefhebbers hier om jouw resultaten als zeer boeiende materie te beschouwen voor ons forumquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:35 schreef Jtotheoost het volgende:
fullcolour hoes is ook geen extra. Maar om mijn model goed uit te kunnen voeren en om structuur te krijgen heb ik ervoor gekozen om fullcolour hoes extra te beschrijven.
Ga dat eens snel doen, gij heidenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:49 schreef Jtotheoost het volgende:
Daarnaast zal ik via deze thread mensen uitnodigen die geïnteresseerd zijn, om mijn document digitaal in te zien
Ik denk dat je deze lat best wat hoger kan leggen als je ook op verzamelaars mikt.quote:Hoe omvangrijk is uw platencollectie?*
0 tot 19 stuks
20 tot 39 stuks
40 tot 59 stuks
60 tot 80 stuks
meer dan 80 vinyl platen
iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze lat best wat hoger kan leggen als je ook op verzamelaars mikt.
Of sterke zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:16 schreef dimmak het volgende:
Bij zwart goud denk ik aan olie of kaviaar.
Ik heb geen eens meer zin om ze te gaan tellen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze lat best wat hoger kan leggen als je ook op verzamelaars mikt.
verzamelaar... maar dan wel een hele milde.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:55 schreef MPC60 het volgende:
Gaat al fout bij vraag drie eigenlijk. Ik ben gewoon een muziekliefhebber, geef niks om special editions, heb niet veel met rock en dance, koop regelmatig en ben geen hardnekkige fan. Wat vul ik nou in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |