Na jaren zwoegen, is het eindelijk tijd om mijn studie af te ronden. Het enige wat ze van mij nog vragen, is een grootschalig onderzoek. Gelukkig had ik de keuze om zelf mijn onderwerp uit te zoeken en ik heb er voor gekozen om een onderzoek te doen naar een object, wat mij in der loop der jaren voor wat hoofdpijn heeft gezorgd, namelijk vinyl platen, ook wel het zwarte goud genoemd.
Sinds jaar en dag verzamel ik vinyl platen. Zoals velen van jullie weten, is een passie hebben voor een bepaald product, een zeer aangename hobby om te hebben. Maar daarentegen, verzamelwoede tijdens je studententijd is niet echt een combinatie die goed samen gaat.
Ik wil mijn studie graag afronden en heb daar heb ik een klein beetje hulp bij nodig. Voor mijn onderzoek ben ik opzoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in vinyl, nog steeds vinyl kopen of vroeger hebben gekocht.
Via een online tool heb ik een vragenlijst opgesteld die via deze link te raadplegen is.
http://www.thesistools.com/web/?id=463691De vragenlijst neemt vijf minuten van uw tijd in beslag en u zal mij er enorm mee helpen.
Mocht u geïnteresseerd zijn in het eindresultaat van het onderzoek, dan kunt u een mailtje sturen naar: resultatenvinylonderzoek@gmail.com
Bij voorbaat dank,