SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 21-04-2015 10:46:00 ]
Jawel? Zal het wel effe fixen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:
Huh de OP word niet meegekopieerd op mobiele telefoons?
Dat is een FOK!kerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Even kijken naar mensen die bovenaanstaan met powermeter :
http://app.strava.com/activities/23568918/analysis/1621/1675
Vooral op laatste stuk dus met krachten smijten.
Okkie zat al over hem op te scheppen...quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel? Zal het wel effe fixen.
[..]
Dat is een FOK!ker
Viesdikquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Okkie zat al over hem op te scheppen...
Hij voelt trouwens zoals deze dikke toerder harkt.
Edit: zie nu dat de omschrijving de woorden "explosieve klim" bevat.
Afrikanen caren niet om stijl. #Africarequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou je moeten diskwalificeren vanwege een gebrek aan stijl. Of in ieder geval een tijdstraf.
Schudden, koffie malen, epileptische aanval faken.quote:
Ellebogen naar buiten, manisch naar stuurpen staren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Schudden, koffie malen, epileptische aanval faken.
Hoe wil je anders je powermeter aflezenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ellebogen naar buiten, manisch naar stuurpen staren.
Om te beginnen heeft ie meer oog voor zn stuurpen dan voor de weg, daarom valt ie zo vaak. En die ellebogen die altijd naar buiten wijzenquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
Ik begin er serieus aan te twijfelen of jullie wel doorhadden dat dat shirt natuurlijk een geintje wasquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:18 schreef very het volgende:
[..]
Ik begin er serieus aan te twijfelen of jullie wel doorhadden dat dat shirt natuurlijk een geintje was
Kom op zegquote:
SPOILER: inspiratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Vanuit Delft en dan terug naar Den Haag?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet![]()
Ik ga trouwens vanavond rondje fietsen in de buurt van Rotterdam...nog tips voor leuke routes rondom Roffa voor een ritje van +/-2 uur (moet daarna ook nog terug naar huis fietsen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |