Nee, dat niet. Maar vorige ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:53 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik zal eens even nazoeken hoever ik nou echt was, misschien zelfs wel 7
Edit:
Ik was 6 weken inderdaad... (5 weken 6 dagen)
Maar ja zoals jij ook al zei, het zegt echt helemaal niks.
Ik zou willen dat ik nu gewoon mijn mond gehouden had
Deed je het trouwens met ochtend urine? Ik wel.
Thanks, lief!quote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Nanuke het volgende:
Cygne, ik wil toch ook even laten weten dat ik meeduim en aan je denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:07 schreef Leonietje83 het volgende:
Ik had me zooooo voorgenomen pas van het weekend te testen.
Maar heb vanavond een borrel en leek me toch wel handig het dan te weten...![]()
En had me zoooooo voorgenomen geen streepjes-tuurder te worden. Een duidelijke streep anders telt het niet...
Het resultaat van mijn voornemens: Net getest, nu heel onzeker... Is het nou een streep?Je foto doet het niet, maar ik ben rete nieuwsgierig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Editninja! Ja ja, ik zie m! Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
haha inderdaad, ik zie hem ook!quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:27 schreef Sara82 het volgende:
Als de streep er binnen de gestelde tijd stond ben je gewoon hartstikke knocked-up!
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit deze tweede streep zelfs boven de Majo-visibiliteitsgrens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |