Dat is zeker snel gegaan, wat fijn!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:05 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Pas sinds januari bezig dus inderdaad heel snel gegaan!
Kruidvat 2v5quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker snel gegaan, wat fijn!
Wat voor test is dit trouwens? Ik zie deze wel eens vaker voorbij komen
Dus die bestaan echtquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Kruidvat 2v5
Echt geen tuurstreep hoor! Gefeliciteerd!
Hahahhaa Majo! Het is een lichtblauw doosje, vraag het anders aan een van die meiden die er werkt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus die bestaan echtIk koop steeds die 2 voor 10 euro (dus 5 per stuk), dacht altijd dat mensen het verkeerd zeiden hier
![]()
Ik heb die nog nooit gevonden namelijk
Hoe ziet de verpakking er dan uit?
Oh wat erg ditquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hahahhaa Majo! Het is een lichtblauw doosje, vraag het anders aan een van die meiden die er werkt.
Als je wilt stuur ik je vanavond per pm wel een foto
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat erg ditIk ga zo eens kijken bij de Kruidvat, mijn testen zijn namelijk op
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en jullie kennen toch wel die zwangerschapskwaaltjes voor nod? Ik heb miskraamkwaaltjes.![]()
Noh Cygne, de strepen worden steeds duidelijker! Ik duim voor jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:59 schreef Cygne het volgende:
Ik ga maar op de streepjestesten idd.
Wel bizar. Ik heb in geen enkele zwangerschap zulke mooie testen gehad.
ja das bullshit, donkerte van een streep zegt zo weinig... ik heb alleen lichte streepjes gehad, nooit knalstrepen. hij is vandaag zes maanden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Een dame in de gebalanceerde translocatie fb groep zegt dat als de test streep met deze termijn niet donkerder was dan de controlestreep dat het dan vaak een miskraam werd. En dat mijn testen sowieso te licht zijn voor deze termijn.
![]()
Het zijn allemaal Amerikanen. Met bijbehorende hysterie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja das bullshit, donkerte van een streep zegt zo weinig... ik heb alleen lichte streepjes gehad, nooit knalstrepen. hij is vandaag zes maanden.
ik weet dat t voorlopig je enige houvast is, maar ik zou me niks laten aanpraten door zo'n FB dame...
Gelukkig weet je wel beter toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Een dame in de gebalanceerde translocatie fb groep zegt dat als de test streep met deze termijn niet donkerder was dan de controlestreep dat het dan vaak een miskraam werd. En dat mijn testen sowieso te licht zijn voor deze termijn.
![]()
Ik heb ook dat cola onderzoek gehad MaJo! Uitslag duurde bij mij wel 6 weken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:36 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens door het ziekenhuis gebeld dat ik er volgende week al terecht kanIk krijg een "cola onderzoek" (
) waarbij ze allemaal vragen stellen, bloed afnemen en een inwendige echo. Wel fijn dat ik al zo snel terecht kan!
Gelukkig wel, maar ik moest er wel evenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je wel beter toch?
Ik zie inderdaad dat de uitslag 6 weken duurt. Maar ik neem aan dat ze al wel iets zeggen tijdens de echo of niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:37 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik heb ook dat cola onderzoek gehad MaJo! Uitslag duurde bij mij wel 6 weken.
Gefeliciteerd Leonie!
En mijn duimen draaien nog steeds voor een plakker voor Cygne.
Dit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:40 schreef Burdie het volgende:
Ik zou dat testen proberen los te laten, Cygne... hoe graag je ook zekerheid of houvast wilt, er is maar één ding wat je zekerheid geeft en dat is de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na twee weken (die overigens FOREVER duren), ben je zelf aan het idee gewend, en wordt het makkelijker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Aarrggg! Hoe houden mensen het vol om het 12 weken lang voor zichzelf te houden? Vond vandaag al een hele opgave... #luxeproblemen,
sorry...
Dat lijkt me ook ja, als er heel veel eitjes zitten dan zie je dat meteen lijkt me (dat is toch te zien bij pcos? Tenminste dat zei mijn zusquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:03 schreef LuDann het volgende:
Denk het wel Majo. Het beeld wat je bij PCOS op de echo ziet is onmiskenbaar, je zult het zelf ook wel herkennen als je meekijkt. Bij mij was het meteen duidelijk in ieder geval. Denk dat wanneer er een normaal echobeeld is je langer in onzekerheid zit want dan kan er iets anders of toch niks aan de hand zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:23 schreef Gevalletje het volgende:
Cygne, wat een onzekere tijd is dat toch voor jou weer! Hoop dat je je echo binnenkort kan hebben, m'n duimen blijven draaien voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je het nog tegen niemand verteld?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Aarrggg! Hoe houden mensen het vol om het 12 weken lang voor zichzelf te houden? Vond vandaag al een hele opgave... #luxeproblemen,
sorry...
ik was de laatste dagen te moe om te lezen, vanmiddag zal ik weer een lesje postenquote:
Hmz, ik zou even bellen dan hoor. Het hoort wel even gevoelig te zijn, maar ik was na een dag van de ergste pijn af, daarna werd t minder. Als het meer pijn gaat doen moet 't vaak nog extra schoongemaakt..quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik was de laatste dagen te moe om te lezen, vanmiddag zal ik weer een lesje posten
Die wortelkanaalbehandeling van eergisteren doet inmiddels godskolere veel pijn, is dat normaal?
Ik denk dat ik het vandaag nog even aankijk, als het echt niet gaat bel ik morgen. Ik heb nu diclofenac ingenomen, die had ik nog over van mijn operatiequote:Op zaterdag 25 april 2015 09:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hmz, ik zou even bellen dan hoor. Het hoort wel even gevoelig te zijn, maar ik was na een dag van de ergste pijn af, daarna werd t minder. Als het meer pijn gaat doen moet 't vaak nog extra schoongemaakt..
Ik hoefde eigenlijk geen pijnstillers te gebruiken want ik had er niet echt last van. Sinds gisteren maar wel wat ingenomen en nu kan ik echt niet meer zonderquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:39 schreef deadly_kiss het volgende:
Heb je wel wat ingenomen? Je moet toch de 2 a 3 opvolgende dagen (afbouwend) pijnstillers gebruiken?
Ik heb ook wel n paar dagen pijn gehad, maar uiteindelijk bleek er alsnog n ontsteking te zitten dus hou het even in de gaten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik was de laatste dagen te moe om te lezen, vanmiddag zal ik weer een lesje posten
Die wortelkanaalbehandeling van eergisteren doet inmiddels godskolere veel pijn, is dat normaal?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:07 schreef Leonietje83 het volgende:
Ik had me zooooo voorgenomen pas van het weekend te testen.
Maar heb vanavond een borrel en leek me toch wel handig het dan te weten...![]()
En had me zoooooo voorgenomen geen streepjes-tuurder te worden. Een duidelijke streep anders telt het niet...
Het resultaat van mijn voornemens: Net getest, nu heel onzeker... Is het nou een streep?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoera
Schudden voor gebruik
Lekker laten lullen.. waarschijnlijk is dat haar eigen conclusie van haar eigen situatie. Ieder mens is anders en bij de een werkt het soms net even anders dan bij de ander. Overigens kan het bij de ene zwangerschap weer helemaal anders zijn dan bij de anderequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |