quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Dat is in ieder geval een helder geformuleerd antwoord.
graag gedaan. daarbij horen echter ook meningen die sommigen onwelvallig zijn. Dat er meningen worden geuit wil niet zeggen dat ik achter die mening sta. Gek genoeg sta ik voor sommigen wel automatisch achter de mening van iemand die roept dat negers lui zijn, maar niet achter de mening van degene die zo'n mening belachelijke onzin vindt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Dat is in ieder geval een helder geformuleerd antwoord.
Dat heb ik in ieder geval nooit beweerd. Mijn mening is dat extreem-rechtse meningen te veel ruimte krijgen, en volgens mij is "een forum waar allochtonen bashen de standaard is" niet een reputatie die je wil hebben/krijgen. Maar hé, wie ben ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
graag gedaan. daarbij horen echter ook meningen die sommigen onwelvallig zijn. Dat er meningen worden geuit wil niet zeggen dat ik achter die mening sta. Gek genoeg sta ik voor sommigen wel automatisch achter de mening van iemand die roept dat negers lui zijn, maar niet achter de mening van degene die zo'n mening belachelijke onzin vindt.
Op dit onderwerp lijkt het daar helaas wel een beetje op. 100% zou ik niet willen zeggen maar de kans op een daadwerkelijk antwoord is vrij minimaal helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dus omdat er zo nu en dan over een probleem wordt heengekeken is het in 100% van de gevallen geen succes? Apart.
Dit lijkt me de kern.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat heb ik in ieder geval nooit beweerd. Mijn mening is dat extreem-rechtse meningen te veel ruimte krijgen, en volgens mij is "een forum waar allochtonen bashen de standaard is" niet een reputatie die je wil hebben/krijgen. Maar hé, wie ben ik.
Dat is ook niet wat ik beweer.Er is echter weinig ruimte meer voor een andere mening dan wat dom-rechts uitbraakt.En dat heeft alles te maken met wat voor figuren het forum tegenwoordig beheren.En laat ik over de FP maar helemaal niet beginnen.Als dat geen bewuste keus is dan vraag ik me af of je het huidige FOK! zelf nog wel plezierig vindt,heel veel mensen zullen het tegenwoordig links laten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
graag gedaan. daarbij horen echter ook meningen die sommigen onwelvallig zijn. Dat er meningen worden geuit wil niet zeggen dat ik achter die mening sta. Gek genoeg sta ik voor sommigen wel automatisch achter de mening van iemand die roept dat negers lui zijn, maar niet achter de mening van degene die zo'n mening belachelijke onzin vindt.
Ik overweeg serieus om aangifte te doen tegen de virulente rassenhaat die jij hier spuit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef gelly het volgende:
Negers van nature lui noemen en of voor apen uitmaken is niet bepaalt een mening die niet bij de mijne aansluit,iedereen met een beetje normaal verstand wil dat niet op z'n site hebben staan.En ik denk dat elke rechter daar wel in mee wil gaan.Wellicht moet jij juist eens wat objectiever handelen.De gehele crew bestaat inmiddels zo;n beetje uit dom-rechts figuren.Wellicht dat dat ook gewoon je opzet is,kan ook.
Jij heeft geen idee hoe grappig je stiekem bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik beweer.Er is echter weinig ruimte meer voor een andere mening dan wat dom-rechts uitbraakt.En dat heeft alles te maken met wat voor figuren het forum tegenwoordig beheren.En laat ik over de FP maar helemaal niet beginnen.Als dat geen bewuste keus is dan vraag ik me af of je het huidige FOK! zelf nog wel plezierig vindt,heel veel mensen zullen het tegenwoordig links laten liggen.
Dit vind ik een heel goed ideequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef gelly het volgende:
[..]
En laat ik over de FP maar helemaal niet beginnen.
Je snapt dat je nu de generalisatie "alle negers zijn lui" nogal bagatelliseert door zelf net zo generaliserend te zijn met "heel FOK! is rechts".quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik beweer.Er is echter weinig ruimte meer voor een andere mening dan wat dom-rechts uitbraakt.En dat heeft alles te maken met wat voor figuren het forum tegenwoordig beheren.En laat ik over de FP maar helemaal niet beginnen.Als dat geen bewuste keus is dan vraag ik me af of je het huidige FOK! zelf nog wel plezierig vindt,heel veel mensen zullen het tegenwoordig links laten liggen.
Dat is anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu de generalisatie "alle negers zijn lui" nogal bagatelliseert door zelf net zo generaliserend te zijn met "heel FOK! is rechts".
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Negers van nature lui noemen en of voor apen uitmaken is niet bepaalt een mening die niet bij de mijne aansluit,
Nou, het ene is mogelijk strafbaar, het andere niet. Maar Gelly's mentaliteit van mensen willen aangeven bij de instanties laat een nare smaak in mijn mond achter. Tikkeltje NSB-achtig zou je het kunnen noemen. Niet dat ik het zo zou noemen overigens, maar anderen mogelijk wel.quote:
Wat verwacht je nou precies met dit soort opmerkingen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:54 schreef gelly het volgende:
Zie hier het probleem in levende lijve:het NWS moderatorcorps met z'n adjudanten
Ik verwacht niks meer.Je kunt gerust verder zieken met je vbl vriendjes en andere simpelen van geest.En volgens Danny is alles in kannen en kruiken volgens de wet,dus niks aan de hand lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou precies met dit soort opmerkingen?
Je ademt zoveel woede en haat uit. Doe nou eens rustig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik verwacht niks meer.Je kunt gerust verder zieken met je vbl vriendjes en andere simpelen van geest.En volgens Danny is alles in kannen en kruiken volgens de wet,dus niks aan de hand lijkt me.
Waar wil je dan aangifte doen? De politie neemt zo'n melding op een anoniem forum echt niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je ademt zoveel woede en haat uit. Doe nou eens rustig.
Maar die aangifte gaat er komen want racisme is voor mij nog altijd een brug te ver. De mening delen dat negers lui en apen zijn. Verachtelijk vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |