Ser Friendzoned, weet niet of hij nu zo'n vriendelijk onthaal krijgt bij Danny als ie de imp meesleurtquote:
Begint er wel sterk op te lijken. Zou knap lullig zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vervloek iedereen van het schrijversteam als Brienne King stannis gaat omleggen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. Iedereen behalve zij.
Dat denk ik ook niet, beetje wanhopig dus.quote:Op maandag 27 april 2015 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ser Friendzoned, weet niet of hij nu zo'n vriendelijk onthaal krijgt bij Danny als ie de imp meesleurt
volgens mij gaat hij met de imp naar die andere queen..quote:Op maandag 27 april 2015 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ser Friendzoned, weet niet of hij nu zo'n vriendelijk onthaal krijgt bij Danny als ie de imp meesleurt
Welke andere queen?quote:Op maandag 27 april 2015 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij met de imp naar die andere queen..
Dat zou Tyrion niet erg vinden denk ikquote:Op maandag 27 april 2015 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij met de imp naar die andere queen..
cersei, sorry queen mother. Die heeft toch een prijs op zijn hoofd gezet? Waarom zou jorah naar de dragon queen gaan, die heeft hem toch verbannen?quote:
Om een wit voetje te halen? Besides.. Jorah is ook wanted in Westeros, niet echt slim om als twee wanted men terug Westeros in te gaan, zeker niet als je geen schip enzo hebt. Dus nee.. ik verwacht Tyrion nog immer bij Daenerysquote:Op maandag 27 april 2015 12:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
cersei, sorry queen mother. Die heeft toch een prijs op zijn hoofd gezet? Waarom zou jorah naar de dragon queen gaan, die heeft hem toch verbannen?
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de macht grijpen in het noorden. Ramsay is de erfgenaam momenteel. Nieuwe alliantie vormen allicht. aangezien de Boltons geen steun meer hebben van de Lannisters en nu de steun willen van Littlefinger en de Vale en de Riverlands waar hij over heerst.quote:Op maandag 27 april 2015 10:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Sansa die wordt uitgehuwelijktIk snap Littlefinger z'n motieven nog niet helemaal, iemand een idee?
Van de regen in de drup, had ze die moondoor maar gebruiktquote:Op maandag 27 april 2015 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
zit haar niet mee, van Joffrey naar Ramsay
Gezien zijn liefde voor de vrouwelijke Starks zal het wel niet veel goeds betekenen voor de Boltons en Ramsay in het bijzonderquote:Op maandag 27 april 2015 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de macht grijpen in het noorden. Ramsay is de erfgenaam momenteel. Nieuwe alliantie vormen allicht. aangezien de Boltons geen steun meer hebben van de Lannisters en nu de steun willen van Littlefinger en de Vale en de Riverlands waar hij over heerst.
En misschien informatie vergaren, aangezien hij zei dat hij niks wist van Ramsay.
Hoe zat dat ook alweer?quote:Op maandag 27 april 2015 12:57 schreef Awsom het volgende:
Ik kijk uit naar de eerste ontmoeting tussen Sansa en Theon
Theon was een gijzelaar van Ned, hij is opgegroeid met Sansa.quote:
Ah, dan maakt Theon het niet lang meer nee.quote:Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Theon was een gijzelaar van Ned, hij is opgegroeid met Sansa.
En aangezien Sansa denkt dat Theon de twee jongsten heeft vermoord...
hear, hearquote:Op maandag 27 april 2015 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vervloek iedereen van het schrijversteam als Brienne King Stannis gaat omleggen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. Iedereen behalve zij.
cersei verdient de helllllquote:Op maandag 27 april 2015 10:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Margaery die het bloed onder Cersei's (en de mijne) haalt met dr steken onder water
Ik mocht dat mens vanaf het begin al niet.
snue? why?quote:Tommen die ontmaagd isZag er zo sneu uit die scène, blijkbaar vier keer achterelkaar
jip, stumper jorah wil een wit voetje halen bij danyquote:Op maandag 27 april 2015 12:34 schreef Gezicht het volgende:
Leek me vrij voor de hand liggend dat hij Dany bedoelde met "the Queen"...?
Wat deze aflevering vooral duidelijk maakt is dat Sansa nog heel makkelijk door Littlefinger te manipuleren is. Een goede leugen maakt haar nog niet tot een zwaargewicht in the game of thrones. Ze word nog altijd als een pion gebruikt. Enige hoog put ik uit de scene waaruit blijkt dat er nog altijd support voor de Straks in Winerfel is.quote:Op maandag 27 april 2015 12:50 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat Sansa zich best zal weten te handhaven bij Ramsay, sinds ze bij Littlefinger is is ze toch behoorlijk veranderd. Zij zag zelf toch ook in dat ze alleen door te trouwen met Ramsay invloed kan krijgen en haar familie kan wreken. Anders had ze wel gewoon nee gezegd tegen het voorgestelde huwelijk.
Ergens rond te zwerven met Osha en Shaggydogquote:Op maandag 27 april 2015 13:43 schreef Romanus het volgende:
Waar zit Rickon eigenlijk? Lijkt me ook nog een belangrijke pion als erfgenaam van Stark. Al wordt ie dood verondersteld door de wereld. Zou best kunnen dat ie over een aantal jaar ineens tevoorschijn komt
nee dat was Brann toch. Rickon is dat jongste zoontje van Ned.quote:Op maandag 27 april 2015 13:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij de Three Eyed Raven/Children of the Forest, hij krijgt vliegles
Jup, lang leve ninja-edit. Las Bran, maar je doelde op Rickon. Die is met Osha en Shaggydog ergens..quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
nee dat was Brann toch. Rickon is dat jongste zoontje van Ned.
Jup, ben benieuwd naar de uitwerkingquote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef Slayage het volgende:
"Welcome home lady stark. The north remembers"
werd emotionaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |