hoe bedoel je?quote:
Volgens mij is die 10 of zoquote:Op maandag 27 april 2015 09:09 schreef Michellee het volgende:
Ik heb het idee dat Tommen nog veel jonger is...
Ja volgens is Jon Snow ook iets 18?quote:Op maandag 27 april 2015 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is die 10 of zoJoffrey was nog niet eens 18.
Laat Margaery nog maar even flink doorgaan. Die Cersei verdient dit, en nog veel meer.quote:Op maandag 27 april 2015 10:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Jon Snow die Alliser z'n respect geeft én Slynt wat ie verdiend
Vies ventje was het ook
Margaery die het bloed onder Cersei's (en de mijne) haalt met dr steken onder water
Ik mocht dat mens vanaf het begin al niet.
Tommen die ontmaagd isZag er zo sneu uit die scène, blijkbaar vier keer achterelkaar
Sansa die wordt uitgehuwelijktIk snap Littlefinger z'n motieven nog niet helemaal, iemand een idee?
Reek![]()
Arya was niet zo interessant eigenlijk.
en natuurlijk; ''I'll take you to the queen!''
Ser Friendzoned, weet niet of hij nu zo'n vriendelijk onthaal krijgt bij Danny als ie de imp meesleurtquote:
Begint er wel sterk op te lijken. Zou knap lullig zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vervloek iedereen van het schrijversteam als Brienne King stannis gaat omleggen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. Iedereen behalve zij.
Dat denk ik ook niet, beetje wanhopig dus.quote:Op maandag 27 april 2015 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ser Friendzoned, weet niet of hij nu zo'n vriendelijk onthaal krijgt bij Danny als ie de imp meesleurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |