Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemdquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiek(ik was naar het Jordaanfestival dit jaar, wat een tokkiebende
prachtig
)
Waar nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, Wát een trollen in Tilburg, geweldig.
Het kan nog erger, uit werk naar De Toppersquote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemd[ afbeelding ]
Staat ook op de meezingplaylistquote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef Pandaplint het volgende:
Dit blijft mijn favoriete guilty pleasure
kan je mooi zinge?quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Oeh dat is ook een klassiekertje inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Ik geloof dat ik een relatiequote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naamquote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Het begon veelbelovend maar toen begon hij uit de maat te schreeuwen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Dit is ook niet mijn ding. Zijn wel acts die daar staan/stonden die ik goed kan hebben (Solstafir, Ulver, Electric Wizard, Wovenhand, Earth...)quote:Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naam).
Zoals met de meeste metal, jammer van de "zang"
Ja dit vind ik dus echt niks. Ik ben meer van de trve kvlt black metal ditdat.quote:
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op schoolquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
Lekker hoor. Ik kan veel metal goed hebben. Ben opgegroeid met power metal genot. Lekker zingen over trollen, elven en dwergenquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
/lief dagboek
Ik weet nog dat een van hun nummers ging van NIGHTLLOOORRRRRRRRRRRRE. Volgens mij heetten ze Night Lore.
Deftones is wel vet en Metallica is tuurlijk wel metal, al vind ik Death Angel stiekem toffer.quote:Op maandag 20 april 2015 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op school
Ik luisterde de populaire Metal zoals Metallica, Korn, Limp Bizkit, Stone Sour, Deftones...
Wat volgens de echte zwartgallige mensen natuurlijk geen metal is
Korn was in hun begintijd echt geniaal vond ik.. Vernieuwend, niet echt hard (behalve de refreinenquote:Op maandag 20 april 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deftones is wel vet en Metallica is tuurlijk wel metal, al vind ik Death Angel stiekem toffer.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Korn was in hun begintijd echt geniaal vond ik.. Vernieuwend, niet echt hard (behalve de refreinen), echt een vrij nieuwe sound...
System of a Down, die allereerste CD met Sugar erop was ook ge-ni-aal!
Dit is te hard voor mijquote:Op maandag 20 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Vind je vast ook wel tof.
SoaD was vooral een gimmick. Wel een leuke gimmick, waar ik itt Linkin Park of Limp Bizkit of Slipknot wat mee kon.
Is Slayer ook te hard voor je? Dan is het toch iets meer voor Serge dan voor jou. Die ligt qua muzieksmaak ook wel een stukje dichter bij mij dan jijquote:Op maandag 20 april 2015 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is te hard voor mij
SoaD is muzikaal erg sterk (Limp Bizkit in de beginjaren, net voor Nookie, ook, maar toen waren vooral z'n teksten geniaal). Slipknot heb ik weinig mee
Slayer is een grensgevalquote:Op maandag 20 april 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Slayer ook te hard voor je? Dan is het toch iets meer voor Serge dan voor jou. Die ligt qua muzieksmaak ook wel een stukje dichter bij mij dan jij
Dat deed ik ookquote:
Wauw, ik vind het best wel leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik vroeger mooi. Uberkitsch vind ik het nu
Ja hier kan ik dan weer weinig mee, maar er is genoeg rapmuziek die ik wel tof vind.quote:
Jij houdt van Queen. Dit is best Queenesque. Maar dan in metalvorm.quote:
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
Sersj: klopt, maar het moest geroepen worden dat jij spaanse sloffen hebt als 1 baaasss
QFT.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.
Misschien moet je een cursus anger management doenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet je een cursus anger management doen
Dat was een bazenmoment jaquote:
#livegezienquote:
Volledig onterechte klachtquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Kansloos topic.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Grotendeels eens met TS.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Maar stoere mannen enzo!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Grotendeels eens met TS.
Je wordt dood gegooid met al die marveltroep.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Grotendeels eens met TS.
Je wordt dood gegooid met al die marveltroep.
Want het is of romcomtroep of marveltroep?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar stoere mannen enzo!
En beter dan die romcom troep waarvan je het einde al weet voordat de film uberhaupt begonnen is.
23 april 2015: Avengers: Age of Ultronquote:
Nee je hebt ook actiefilms enzo. Als er maar geweld in zit, vind ik het bestquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Want het is of romcomtroep of marveltroep?
Ik zie oprecht het probleem niet want ik jizz in mijn broek als ik deze lijst ziequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
23 april 2015: Avengers: Age of Ultron
6 augustus 2015: Ant-Man
6 mei 2016: Captain America: Civil War
4 november 2016: Doctor Strange
5 mei 2017: Guardians of the Galaxy 2
28 juli 2017: Thor: Ragnarok
3 november 2017: Black Panther
4 mei 2018: Avengers: Infinity War - Part I
6 juli 2018: Captain Marvel
2 november 2018: Inhumans
3 mei 2019: Avengers: Infinity War - Part II
Slaat toch helemaal nergens op.
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee je hebt ook actiefilms enzo. Als er maar geweld in zit, vind ik het best
Nee ik kijk veel te weinig films.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?
Ik helaas nog nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?
quote:
Romcomsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar stoere mannen enzo!
En beter dan die romcom troep waarvan je het einde al weet voordat de film uberhaupt begonnen is.
Yup.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Trailer is alleen al bazig.
Toch maar kijken dan. Moet ik daarvoor naar de bios?
Ah oke. Ik vind bios altijd zo duurquote:
Ik heb een Pathe Unlimited Card. Kan je zo vaak gaan als je wil, voor maar 19 euro p/m.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vind bios altijd zo duurDan denk ik altijd daar kan ik een lapje voor kopen...
Ik leef in een gehucht...quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een Pathe Unlimited Card. Kan je zo vaak gaan als je wil, voor maar 19 euro p/m.
Heeft tie wel gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens draait Kingsmen niet eens in de cinemec
Dit is toch een overkill.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie oprecht het probleem niet want ik jizz in mijn broek als ik deze lijst zie
Vast wel. Maar ik ga nooit naar de bios, dus ik hou niet bij wanneer welke film draait.quote:
Let dan eens wat beter op met je overhaaste conclusies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik ga nooit naar de bios, dus ik hou niet bij wanneer welke film draait.
Ik zou wat vaker gaan als het niet zo fokking duur was.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Let dan eens wat beter op met je overhaaste conclusies.
Cinemec.
en als je meisje nou naar zo'n film wil?quote:
Mijn meisje heeft smaak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en als je meisje nou naar zo'n film wil?
Ja jullie gaan samen gezellig naar The Longest Ride?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja jullie gaan samen gezellig naar The Longest Ride?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef Bronson het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)dag-van-miranda-kerr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn post was een compliment zonder een vleugje ironie.quote:
Als Tom Egbers hier was geweest, had ie "primadeluxe!" gezegd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn post was een compliment zonder een vleugje ironie.
noumoequote:
Ohja. Dat was flauwquote:
Wat moet je op dit tijdstip dan ook in de biosquote:
Naar de filmquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat moet je op dit tijdstip dan ook in de bios
Het is prachtig weer johquote:
* ieniminimuis doet rolgordijn open en kijkt door zolderraamquote:
Die werd dan ook niet gezocht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hee, dit is niet het origineel van de TomTomClub
Sinds ik een vriendin heb met een plateau toilet denk ik elke keer dat ik die persoon ben.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch ook een andere liedje met ramsamsam a ramsamsam er in?
quote:A Ram Sam Sam A Ram Sam Sam
Guli Guli Guli Gul Ram Sam Sam
A Ram Sam Sam A Ram Sam Sam
Guli Guli Guli Guli Ram
Guli Guli Guli Guli Ram Sam Sam
Guli Guli Guli Guli Ram
Guli Guli Guli Guli Ram
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Ram Sam Sam
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Ram
A Rem Sem Sem A Rem Sem Sem
Guli Guli Guli Guli Rem Sem Sem
Guli Guli Guli Guli Rem
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rem Sem Sem
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rem
A Rim Sim Sim A Rim Sim Sim
Guli Guli Guli Guli Rim Sim Sim
Guli Guli Guli Guli Rim
Guli Guli Guli Guli Rim
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rim Sim Sim
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rim
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rim Sim Sim
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rim
A Rom Som Som A Rom Som Som
Guli Guli Guli Guli Rom Som Som
Guli Guli Guli Guli Rom
Guli Guli Guli Guli Rom
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rom Som Som
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rom
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rom Som Som
Arafi Arafi Guli Guli Guli Guli Rom
A Rum Sum Sum A Rum Sum Sum
Guli Guli Guli Guli Rum Sum Sum
Guli Guli Guli Guli Rum
Guli Guli Guli Guli Rum
Gesproken
Guli Guli Guli Guli Ram
Guli Guli Guli Guli Rem Sem Sem
Guli Guli Guli Guli Rem
Guli Guli Guli Guli Rim
Guli Guli Guli Guli Rom
Guli Guli Guli Guli Rum
Guli Guli Guli Guli Ram
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het komt dus uit een kinderliedje.
Bedankt Google.
Plateau toiletten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sinds ik een vriendin heb met een plateau toilet denk ik elke keer dat ik die persoon ben.
Ben benieuwd of ik dat een keer ben geweestquote:
Eenschquote:
Die brandende dampenquote:
haha je ze fluitquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Bieber weer met zijn valse blokfluit.
Ik ben lopend naar en van de film gegaan.quote:
Welke film heb je gezien en was hij leuk?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben lopend naar en van de film gegaan.
Neef van James B.quote:
Boychoir. De cast beloofde veel goeds, maar ik vond de uitvoering wat tegenvallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien en was hij leuk?
Niet mijn soort film.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Boychoir. De cast beloofde veel goeds, maar ik vond de uitvoering wat tegenvallen.
Die leek mij, door de recensies, bij voorbaat al niet veel soeps.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Boychoir. De cast beloofde veel goeds, maar ik vond de uitvoering wat tegenvallen.
Ik lees nooit recensies. Ik had de trailer gezien bij een andere film en het leek me op zich wel een leuke film.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die leek mij, door de recensies, bij voorbaat al niet veel soeps.
HAHAHAHA 30 zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Een aantal dingen zijn helaas tergend herkenbaar
http://www.trending.nl/ar(...)neren-dat-je-30-bent
Dat kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik lees nooit recensies. Ik had de trailer gezien bij een andere film en het leek me op zich wel een leuke film.
quote:
Ik voel me ook 23, totdat ik een avond goed ga zuipen... de kater duurt tegenwoordig vaak 2 dagenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word over 2 weken 28![]()
Ik voel mij absoluut niet zo.
Watje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En een dikke quarterlife-crisis hier ook nog
[..]
Ik voel me ook 23, totdat ik een avond goed ga zuipen... de kater duurt tegenwoordig vaak 2 dagenontregelde maag, darmen alles...
DR IS HELEMAAL NIKS MIS MET 30 ZIJN!!!quote:
MET JE STATIONWAGON.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En een dikke quarterlife-crisis hier ook nog
[..]
Ik voel me ook 23, totdat ik een avond goed ga zuipen... de kater duurt tegenwoordig vaak 2 dagenontregelde maag, darmen alles...
Jij?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
Raad eens wie er een vrijwilligersbaan heeft gescoord zonet?
Yup!quote:
Nog een paar weken wel ja, daarna roeleren de veertigers knetterhard.quote:
Online marketing / social mediaquote:
Tofquote:
Roel is toch nog een 30-erquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog een paar weken wel ja, daarna roeleren de veertigers knetterhard.
Ja ik woon vlak naast Rijswijk Station, ik moest wel een stationwagen nemenquote:
Congratsquote:
Daar heb ik het ook op uitgekozenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tofdoe je gelijk werkervaring op.
Da's altijd fijn dat soort connectiesquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook op uitgekozen![]()
En de baas gaat me helpen met het zoeken naar een betaalde baan. Dus dubbele winst
Het komt altijd vanzelf wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En de baas gaat me helpen met het zoeken naar een betaalde baan. Dus dubbele winst
Goede zaak!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Een aantal dingen zijn helaas tergend herkenbaar
http://www.trending.nl/ar(...)neren-dat-je-30-bent
Dank je!quote:
Ali Bquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Al die criminelen tegenwoordig in de muziekindustrie....
Jay Z
Kenny B
Ron D
James B
Beyon C.quote:
Alt Jquote:
Zitten er trouwens ook rijke kerels op die sites, want ik hoor alleen maar verhalen dat vrouwen er zijn ingetrapt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik meld mij direct aan bij datingsite
Ik kan ook spelen dat ik pot ben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zitten er trouwens ook rijke kerels op die sites, want ik hoor alleen maar verhalen dat vrouwen er zijn ingetrapt.
En stiekem zit je elke avond 20:00 voor de buis te kijken naar het leed van de inwoners van Meerdijk.quote:
anni rolfi > allesquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:16 schreef ChatGirl het volgende:
Gewoon degelijke onderbroeken van de Zeeman
Alleen maar omdat jouw naam op het elastiek staat zeker?quote:
Werkt ook mee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jouw naam op het elastiek staat zeker?
quote:
Wat doet die tong daar bij die vrouw?quote:
Wat minder mag ook hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou ook 30k overmaken naar jullie hoor als ik genoeg geld zou hebben
We kunnen ook een patatje gaan etenquote:
Het is friet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We kunnen ook een patatje gaan etenik trakteer
quote:
Alleen als je het patat noemtquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is friet.
En mag ik er dan een kroket bij?
Dan laat maar.quote:
quote:
Denken dat ik serieus ben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Lekker snel aangebrandsoort van slechte patatjes... Dat noemen wij friet
Denken dat ik denk dat jij serieus bent...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus ben.
Friet/patat discussie is zo-een die toch niet valt te winnen hier.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Denken dat ik denk dat jij serieus bent...
quote:
quote:
Julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
D'r was toch sprake van een meet na de vakantie, of heb ik het nou mis?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Batatas fritas eten
Wie wat waar en wanneer?
er zijn het hele jaar door vakantiesquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r was toch sprake van een meet na de vakantie, of heb ik het nou mis?
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r was toch sprake van een meet na de vakantie, of heb ik het nou mis?
Zomervakantie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn het hele jaar door vakanties
ik heb geen zomervakantiequote:
quote:
dus ik kom niet meetenquote:
Maar ik zei na de vakantie.quote:
maar die vakantie bestaat nietquote:
ik hoef in de zomer ook geen vakantiequote:
Je hebt toch wel een keer vakantie zeker?quote:
dat welquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een keer vakantie zeker?
Deze keer wel. Gaan we friet etenquote:
Ik zou nu alvast vertrekken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees iets over meeten? mag ik ook komen? mits ik kan natuurlijk...en mits de trein rijdt
Tettenquote:
quote:
huh?quote:
Nope. Wél een hysterisch drukke dag met glans ende glorie overleefd dus ik ga best aardigquote:
Oh zo.quote:
Goed gevierd gisteren?quote:
Klein katertje en nog erg moequote:
Immer een goed begin van een werkdag.quote:
Zeker op woensdag, want op dinsdagavond zijn de schoonmakers geweestquote:Op woensdag 22 april 2015 08:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer een goed begin van een werkdag.
Of appels met peren vergelijken hihaho.quote:Op woensdag 22 april 2015 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ja maar anders blijft het natte vinger werk xD
Meloenen met bloemkolen bedoel jequote:Op woensdag 22 april 2015 08:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Of appels met peren vergelijken hihaho.
Pics ter verificatie gaarne.quote:
Ah, de zaadjes zitten er al in zie ik...quote:
minthy vindt dit leukquote:Op woensdag 22 april 2015 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, de zaadjes zitten er al in zie ik...
Wees blijquote:Op woensdag 22 april 2015 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan niet de versie met Blof draaien
Ik had wel zin in een meezinger...quote:
Dit is wel een heerlijk countryplaatjequote:Op woensdag 22 april 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is dit Christina met Rascall Flats.
Ze traden op met de ACM awards. Ik heb genoten. Alleen vond ik de outfit van Christina een beetjequote:Op woensdag 22 april 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is wel een heerlijk countryplaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |