Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemdquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiek(ik was naar het Jordaanfestival dit jaar, wat een tokkiebende
prachtig
)
Waar nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, Wát een trollen in Tilburg, geweldig.
Het kan nog erger, uit werk naar De Toppersquote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemd[ afbeelding ]
Staat ook op de meezingplaylistquote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef Pandaplint het volgende:
Dit blijft mijn favoriete guilty pleasure
kan je mooi zinge?quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Oeh dat is ook een klassiekertje inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook op de meezingplaylist![]()
Ik kijk het meest uit naar Why tell me why. Ik word al schor als ik eraan denk.
Ik geloof dat ik een relatiequote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de relatie tussen Cee en Roadburn intussen?
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled en het is me in ieder geval nu duidelijk waarom het in de stad wemelde van de wandelende plunjezakken.
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naamquote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Het begon veelbelovend maar toen begon hij uit de maat te schreeuwen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Topshowfestival. Iedereen zou zijn bed uit moeten komen voor dingen als Eyehategod.
Dit is ook niet mijn ding. Zijn wel acts die daar staan/stonden die ik goed kan hebben (Solstafir, Ulver, Electric Wizard, Wovenhand, Earth...)quote:Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met zo'n bandnaam en als metal-liefhebber moest ik wel even luisteren (moest wel metal zijn met zo'n naam).
Zoals met de meeste metal, jammer van de "zang"
Ja dit vind ik dus echt niks. Ik ben meer van de trve kvlt black metal ditdat.quote:
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op schoolquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
Lekker hoor. Ik kan veel metal goed hebben. Ben opgegroeid met power metal genot. Lekker zingen over trollen, elven en dwergenquote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Cee het volgende:
Op de middelbare school had ik een vriendin wiens oudere zus een vriend had die in zo'n dikke vette zweterige metalband zat. Ging ik wel eens mee naar het plaatselijke honk om te kijken naar hun repetities. Was onder de indruk van de zwartgalligheid, de lange haren en het lawaai en zodra ik weer thuis was ging ik m'n folderwijk lopen met mijn Cliff Richard cassettebandje op m'n walkman.
/lief dagboek
Ik weet nog dat een van hun nummers ging van NIGHTLLOOORRRRRRRRRRRRE. Volgens mij heetten ze Night Lore.
Deftones is wel vet en Metallica is tuurlijk wel metal, al vind ik Death Angel stiekem toffer.quote:Op maandag 20 april 2015 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik viel altijd een beetje buiten de boot bij de metal-gasten op school
Ik luisterde de populaire Metal zoals Metallica, Korn, Limp Bizkit, Stone Sour, Deftones...
Wat volgens de echte zwartgallige mensen natuurlijk geen metal is
Korn was in hun begintijd echt geniaal vond ik.. Vernieuwend, niet echt hard (behalve de refreinenquote:Op maandag 20 april 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deftones is wel vet en Metallica is tuurlijk wel metal, al vind ik Death Angel stiekem toffer.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Korn was in hun begintijd echt geniaal vond ik.. Vernieuwend, niet echt hard (behalve de refreinen), echt een vrij nieuwe sound...
System of a Down, die allereerste CD met Sugar erop was ook ge-ni-aal!
Dit is te hard voor mijquote:Op maandag 20 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Vind je vast ook wel tof.
SoaD was vooral een gimmick. Wel een leuke gimmick, waar ik itt Linkin Park of Limp Bizkit of Slipknot wat mee kon.
Is Slayer ook te hard voor je? Dan is het toch iets meer voor Serge dan voor jou. Die ligt qua muzieksmaak ook wel een stukje dichter bij mij dan jijquote:Op maandag 20 april 2015 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is te hard voor mij
SoaD is muzikaal erg sterk (Limp Bizkit in de beginjaren, net voor Nookie, ook, maar toen waren vooral z'n teksten geniaal). Slipknot heb ik weinig mee
Slayer is een grensgevalquote:Op maandag 20 april 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Slayer ook te hard voor je? Dan is het toch iets meer voor Serge dan voor jou. Die ligt qua muzieksmaak ook wel een stukje dichter bij mij dan jij
Dat deed ik ookquote:
Wauw, ik vind het best wel leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik vroeger mooi. Uberkitsch vind ik het nu
Ja hier kan ik dan weer weinig mee, maar er is genoeg rapmuziek die ik wel tof vind.quote:
Jij houdt van Queen. Dit is best Queenesque. Maar dan in metalvorm.quote:
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
Sersj: klopt, maar het moest geroepen worden dat jij spaanse sloffen hebt als 1 baaasss
QFT.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen met spaanse sloffen is een baas. Feit.
Misschien moet je een cursus anger management doenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet je een cursus anger management doen
Dat was een bazenmoment jaquote:
#livegezienquote:
Volledig onterechte klachtquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Kansloos topic.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Grotendeels eens met TS.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Superheldenfilms
Voor CG en Rolfje.
Maar stoere mannen enzo!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Grotendeels eens met TS.
Je wordt dood gegooid met al die marveltroep.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Grotendeels eens met TS.
Je wordt dood gegooid met al die marveltroep.
Want het is of romcomtroep of marveltroep?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar stoere mannen enzo!
En beter dan die romcom troep waarvan je het einde al weet voordat de film uberhaupt begonnen is.
23 april 2015: Avengers: Age of Ultronquote:
Nee je hebt ook actiefilms enzo. Als er maar geweld in zit, vind ik het bestquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Want het is of romcomtroep of marveltroep?
Ik zie oprecht het probleem niet want ik jizz in mijn broek als ik deze lijst ziequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
23 april 2015: Avengers: Age of Ultron
6 augustus 2015: Ant-Man
6 mei 2016: Captain America: Civil War
4 november 2016: Doctor Strange
5 mei 2017: Guardians of the Galaxy 2
28 juli 2017: Thor: Ragnarok
3 november 2017: Black Panther
4 mei 2018: Avengers: Infinity War - Part I
6 juli 2018: Captain Marvel
2 november 2018: Inhumans
3 mei 2019: Avengers: Infinity War - Part II
Slaat toch helemaal nergens op.
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee je hebt ook actiefilms enzo. Als er maar geweld in zit, vind ik het best
Nee ik kijk veel te weinig films.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?
Ik helaas nog nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je Kingsman nou al gezien trouwens?
quote:
Romcomsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar stoere mannen enzo!
En beter dan die romcom troep waarvan je het einde al weet voordat de film uberhaupt begonnen is.
Yup.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Trailer is alleen al bazig.
Toch maar kijken dan. Moet ik daarvoor naar de bios?
Ah oke. Ik vind bios altijd zo duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |