Jullie maken het vaak laat zeker?quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Beetje brak, maar dat gaat wel weer over..
teveel bakboter gegeten?quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Beetje brak, maar dat gaat wel weer over..
Hebben we een relatie dan?quote:Op maandag 20 april 2015 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
lees maar terug want anders kan ik niet slapen en moet ik weer een topic openen in R&P
Paprihihika's En de zon schijntquote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig![]()
wanneer stop je met deze?![]()
ik ga hem namelijk nooit begrijpen
Was dt groot feest?quote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
het was de top 100 afterparty
oe afterparty.... dat klink wel spannendquote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
het was de top 100 afterparty
vind je wel leuk dat de zon schijnt ja?quote:
Nou ja het was gewoon tof ende gezelligquote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
oe afterparty.... dat klink wel spannend
quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je wel leuk dat de zon schijnt ja?
Ik vind het ook héél fijn voor jullie allemaal![]()
als je me op die manier wil raken ga je wel laag
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedachtquote:Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja het was gewoon tof ende gezellig
lekker druk in het topic en sixties muziek is best geinig
Gelukkig is er maar één zon Chufquote:Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt je toch niet druk om een zonnetje meer of minder..
Ja heb ik ook hoor Fann... Stond nu nog aan, maar wat een herrie op de achtergrond dus uit getiefdquote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedacht![]()
maar ik heb niet zo'n zin om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat naar de radio te luisteren
hoor, dat zeg ik eerlijk....
een uurtje is ook leuk hoorquote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedacht![]()
maar ik heb niet zo'n zin om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat naar de radio te luisteren
hoor, dat zeg ik eerlijk....
tot half 9 moet ik mijn aandacht verdelenquote:Op maandag 20 april 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje Sas je loopt achter... dat was alweer uren geleden in mijn hoofd
uitgetiefd nog welquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor Fann... Stond nu nog aan, maar wat een herrie op de achtergrond dus uit getiefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |