Eensch!quote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja RotterdammersDie zijn een beetje apart natuurlijk.
Ja, scheelt toch wel als we niet meer met z'n 2-en topic vol moeten plempen hequote:
hahah ja!quote:Op maandag 20 april 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, scheelt toch wel als we niet meer met z'n 2-en topic vol moeten plempen he![]()
Ik ben er sowieso meestal wel op maandag dinsdag en donderdag. Woensdag en vrijdag vaak niet. Kijk ik wel hoor, maar niet alleen, dan ga ik niet zitten posten (af en toe eentje mobiel).quote:Op maandag 20 april 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, scheelt toch wel als we niet meer met z'n 2-en topic vol moeten plempen he![]()
Zouden we uberhaupt kijken zonder een topic erbij? Ik niet vrees ikquote:Op maandag 20 april 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso meestal wel op maandag dinsdag en donderdag. Woensdag en vrijdag vaak niet. Kijk ik wel hoor, maar niet alleen, dan ga ik niet zitten posten (af en toe eentje mobiel).
Als ik alleen kijk is het leuker met topic natuurlijk
Ik wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zouden we uberhaupt kijken zonder een topic erbij? Ik niet vrees ik
Ik maak dan altijd gewoon een topicquote:Op maandag 20 april 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
Ik wel, eerste week ook gekeken. toen wist ik nog niet dat dit topic bestondmaar het maakt het wel stukken leuker!
zou zomaar kunnen. Er is ook de nodige montage overheen gegaan natuurlijk. Maar hoe dan ook niet echt mijn humor geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik lees nu net even bij. ik nam dat van wouter meer als een grapje op hoor. volgens mij is dat zijn humor...
idd ik ook... das toch algemeen bekend zou je denkenquote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Dat van die gelatine weet ik zelfs en ik gebruik het nooit.
lekker makkelijk ;pquote:Op maandag 20 april 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
Dus een brok gorgonzola, duw je in de chocolade... en dan moet het magisch ineens oplossen en zich verdelen?
Wij vinden Wouter hier juist altijd wel sympathiek en eerlijk overkomenquote:Op maandag 20 april 2015 19:13 schreef -0- het volgende:
Wouter vind ik echt steeds vervelender worden.
Overal kritiek op, en dan op een vervelende manier.
Gary staat daar op die vide ook flink kritiek te leveren maar de toon is heel anders bij hem.
Maar goed misschien is het ook de toon bij Wouter.
ik denk als een soort smeltend hartje in een fondantjequote:Op maandag 20 april 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
Dus een brok gorgonzola, duw je in de chocolade... en dan moet het magisch ineens oplossen en zich verdelen?
Mwoa, wij hier iets minder... Begint in ieder geval steeds minder te wordenquote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Wij vinden Wouter hier juist altijd wel sympathiek en eerlijk overkomen
Lekker aan de zijkant van het taartjequote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk als een soort smeltend hartje in een fondantje
Beetje hetzelfde idee als garen in een warmhoudbakquote:Op maandag 20 april 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
Ik zat niet goed op te lettenquote:Op maandag 20 april 2015 19:14 schreef -0- het volgende:
Stan![]()
Wat is zijn geheime wapen? kon het neit verstaan.
Nee Gorgonzola is van Jacqueline dacht ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als garen in een warmhoudbak
[..]
Ik zat niet goed op te lettenDie gorgonzola?
Nee, niet Stan... Stan wilde de smaken opbouwen of zo.... Van mwoa, naar beter, naar heerlijk, tot bord ook op was.... Jacq was de gorgonzola...:Pquote:Op maandag 20 april 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als garen in een warmhoudbak
[..]
Ik zat niet goed op te lettenDie gorgonzola?
Klinkt als iets wat is aangebrandquote:Op maandag 20 april 2015 19:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Nee Gorgonzola is van Jacqueline dacht ik.
Stan had een of ander bruin/zwart goedje in een pan zitten.
Hahah ja. hij is niet zo kwallerig vandaag ;pquote:Op maandag 20 april 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
MennoIk vind hem vandaag toch wel grappig
hahaha zal wel tof zijnquote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken he, zou er ook cannabis als ingredient in de 'winkel' liggen
Nee, gedogen is niet hetzelfde als het mogen kopen/hebben....quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken he, zou er ook cannabis als ingredient in de 'winkel' liggen
vind het ook heel saai in vergelijking met de rest.quote:Op maandag 20 april 2015 19:26 schreef mignonne het volgende:
dat zijn niet zo heel spannende combo's van wouter toch of moest dat niet ler se?
quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Is mij nog niet opgevallen, ik kan alles prima verstaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de muziek veel te hard is gemonteerd en de stemmen te zacht? Ik versta er geen kut van. Als je dan nog zo'n mompelende belg hebt kan je net zo goed zonder geluid kijken
Verder leuke show.
Stan was gister wat zacht aan het praten, maar die is volgens mij gewoon helemaal geslooptquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de muziek veel te hard is gemonteerd en de stemmen te zacht? Ik versta er geen kut van. Als je dan nog zo'n mompelende belg hebt kan je net zo goed zonder geluid kijken
Verder leuke show.
Dacht het niet. Maar ik hoop op een kwisje natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Een pressure-test... Hebben we die al gehad?
ja idd...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Beetje raar ook.... Kiezen wie er niet geëlimineerd hoeft te worden...
Die ligt dadelijk te pitten op het balkonquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Stan kan wel wat rust gebruiken inderdaad.
Vind dat kiezen sowieso niet leuk. Krijg je van die tactische spelletjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Beetje raar ook.... Kiezen wie er niet geëlimineerd hoeft te worden...
Nou dat dus eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist niet dat belgie ook een masterchef heeft?
haha ja vastquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat dus eigenlijkZal wel op VTM zijn. De commerciele Belg.
ik vond de engelse versie wel leukquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:38 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij zat hij ook in de jury van het slechte programma The Taste
haha jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vertelt het. Het is een beetje vis stapelen zo te zien
Klopt ja. Vervelende kerel was het daar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:38 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij zat hij ook in de jury van het slechte programma The Taste
The Taste is The Voice maar dan met koken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
Is de Taste die show waarbij er elke ronde iemand afvalt en de winnaar op het eind geld krijgt? Heb ik volgens mij 1 keer gezien.
Oh dat ken ik niet. dan weet ik niet meer hoe dat wat ik bedoel heettequote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Taste is The Voice maar dan met koken.
Wedstrijd waar ze hun gerecht op een lepel moeten presenteren want het gaat alleen om de smaak. Jury proeft blind. zijn 4 teams elk met een jurylid als captain en aan et eind gaat er iemand naar huis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
Is de Taste die show waarbij er elke ronde iemand afvalt en de winnaar op het eind geld krijgt? Heb ik volgens mij 1 keer gezien.
En maar 1 lepel/hap klaar maken toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Taste is The Voice maar dan met koken.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En maar 1 lepel/hap klaar maken toch?
Jep, altijd die kutlepelsquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En maar 1 lepel/hap klaar maken toch?
Oh dat klinkt wel leuk. Al zit ik te denken dat ik dat misschien ook weleens heb gezienquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wedstrijd waar ze hun gerecht op een lepel moeten presenteren want het gaat alleen om de smaak. Jury proeft blind. zijn 4 teams elk met een jurylid als captain en aan et eind gaat er iemand naar huis.
Tijdje geweest op 24kitchen en 24kitchen is van de herhaling dus komt vast nog een keer weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk. Al zit ik te denken dat ik dat misschien ook weleens heb gezien
Slecht acteerwerk ja. Interactie tussen de juryleden was ook gewoon irritant, zowel de scripted als unscripted dingen. Die rechter belg vond ik wel sympathiek.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:43 schreef megamandy het volgende:
http://www.rtl.nl/the-taste/#!/301367/ ik weet niet precies waarom ik het slecht vond, concept kan leuk zijn. Maar o.a. de Belg die niet hier was vond ik verschrikkelijkEn de "grappige concurrentie" tussen groepen dat chefs bij een andere groep gaat spieken.
Oh ik kijk echt nooit naar 24K maar misschien had iemand het opstaan toen ik op bezoek was of zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tijdje geweest op 24kitchen en 24kitchen is van de herhaling dus komt vast nog een keer weer
Dat klinkt al stukken beterquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Engelse en Amerikaanse versie is met Nigella Lawson en Anthony Bourdain als jury
Het was ooit gewoon op een mainstream zender..daar heb ik het ook gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk echt nooit naar 24K maar misschien had iemand het opstaan toen ik op bezoek was of zo.
Het stikt ook van de kookprogramma's en wedstrijden.
nope..dat is het addertje van deze opdracht.quote:
blijkbaar nietquote:
nee dus!quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
Als het zuur is doe je er toch suiker bij? Of is dat te simpel
Sowieso zag het niet aangebakken uit bij het voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef LPFAN het volgende:
eerst aanbakken voor iets in de marinade gaat?
nee iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso zag het niet aangebakken uit bij het voorbeeld.
Hij begint een beetje los te komenquote:
Was net een echt gesprek.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:00 schreef megamandy het volgende:
Even een lesje over ganzenlever jongens!
Die rauwe vis in combinatie met ganzenlever lijkt me helemaal niet lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me wel echt een lekker gerecht overigens
Gewoon foie gras met een trechter naar binnen werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan echt zo'n heel blok foie gras in een keer in mn toet douwen. Wat is dat lekker joh
Stukje vind ik wel lekker maar niet teveel dan word ik misselijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan echt zo'n heel blok foie gras in een keer in mn toet douwen. Wat is dat lekker joh
Same. Als iemand me over hamachi zou vertellen zou ik gezondheid zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Die hamachi heb ik nog nooit gegeten trouwens, sterker nog, had er nog nooit van gehoord zelfs.
Moet bij elkaar passen... Zoals Cisko al zegt: het smaakt goed... Maar of het ook zijn smaak is..quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Zijn vis is gebakken?
En hoe kun je het goed laten smaken als je niet weet hoe het smaakt.
Ah daar had je het al: goed gekeken maar niet goed geluisterd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet bij elkaar passen... Zoals Cisko al zegt: het smaakt goed... Maar of het ook zijn smaak is..
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Als Kraan begint te zeiken over slordig gesneden.... Dan valt het wel mee
Nee wat ik ook al zei, het lijkt alsof ze allemaal de vis hebben gebakken of zo. In het voorbeeld zag je dat het helemaal rauw was (bleek).quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef LPFAN het volgende:
Wat ik niet snap... de vis van het voorbeeld leek echt totaal niet gemarineerd..
ja idd...quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wat ik ook al zei, het lijkt alsof ze allemaal de vis hebben gebakken of zo. In het voorbeeld zag je dat het helemaal rauw was (bleek).
Vrees het ook...quote:
Menno begint net wat grappiger en losser te wordenquote:
quote:
In het verleden behaalde resultaten....quote:
Stan, al weet ik niet of hij het nog wel volhoudt... Verder Naresh, Inge en Jaqueline..quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Wie is voor jullie de favoriet om te winnen? Er kan nog heel veel gebeuren tot die tijd natuurlijk, maar is er iemand die er nou echt boven zit qua niveau? Voor mijn gevoel niet..aan het begin dacht ik aan Gary, maar die mist voor mijn gevoel de echte drive en gretigheid om zich hier te ontwikkelen, terwijl anderen dat wel hebben. Hij kwam binnen met de meeste skills, maar staat wat meer stil, terwijl iemand als Naresh zich wel echt continu door blijft ontwikkelen. Niet dat ik hem ook zie winnen, maar het is wel opvallend.
Ik denk dat ze ook een beetje ondergesneeuwd wordt qua aandacht door de meer "aanwezige" kandidaten.... Zoals Cisco, Naresh, Gary, Wouter, Stan, Sandra..quote:Op woensdag 22 april 2015 16:17 schreef sirdanilot het volgende:
Jacqueline maakt het meeste kans om te winnen denk ik. Ze maakt af en toe wel fuck-ups maar over het algemeen weet ze heel veel en kan ze alles wel vrij goed.
denk ik ook wel ja... ze is wel goed!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een beetje ondergesneeuwd wordt qua aandacht door de meer "aanwezige" kandidaten.... Zoals Cisco, Naresh, Gary, Wouter, Stan, Sandra..
Zelfde een beetje met Inge. Vooral leuk dat iedereen denk dat ze Aziatisch is...quote:Op woensdag 22 april 2015 18:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
denk ik ook wel ja... ze is wel goed!
Is ze dat niet dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zelfde een beetje met Inge. Vooral leuk dat iedereen denk dat ze Aziatisch is...
INGE LEKKERKERKER-VAN AALSBURG Niet echtquote:
Kan ook een adoptiekind ofzo zijn. Zo ken ik er wel meer.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
INGE LEKKERKERKER-VAN AALSBURG Niet echt![]()
1 van de jury had ook een keer een voordeel over haar dat ze alleen Aziatische kookte, toen zei ze ook ik ben opgegroeid met de hollandse pot!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
INGE LEKKERKERKER-VAN AALSBURG Niet echt![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook een adoptiekind ofzo zijn. Zo ken ik er wel meer.
Ze weet niks van Aziatisch in ieder gevalquote:Op woensdag 22 april 2015 18:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Haar naam is super hollands, maar ze kan natuurlijk geadopteerd zijn.
Dat kan toch als je geadopteerd bent?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ze weet niks van Aziatisch in ieder geval
Zeker! Maar vandaar ook vaak de vooroordelen dat zij veel weet van Aziatisch.. Vanwege haar uiterlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat kan toch als je geadopteerd bent?
[Sandra]met zijn bedroom eyes[/Sandra]quote:Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
Geen idee wie het is maar vind het wel een leuke vent :p die belg
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Sandra]met zijn bedroom eyes[/Sandra]
Echt wel! Gehaktballen, sowieso altijd mijn favorietquote:
Het is even wennen, maar oude recepten van stamppot zijn vaak ook vrij slap.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:41 schreef computergirl het volgende:
Stamppot van aardappel/wortel die een uur staat te koken? Dat is dan toch soep
hahahaquote:Op woensdag 22 april 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt wel! Gehaktballen, sowieso altijd mijn favoriet(heel vroeger toen ik nog heel hard moest leren, kwam mijn stiefpa op het idee: 1 gehaktbal voor ieder punt boven de 6.. In een tentamenweek.... Ik had ineens alleen maar 8-en en 9's
![]()
)
huisvrouwen I guess..quote:Op woensdag 22 april 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Mediums.nl, farm hero saga... wtf zijn wij voor een doelgroep qua reclame?
hahah jaquote:
klinkt lekker ja!quote:
Niet normaal iddquote:Op woensdag 22 april 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
Wouter heeft alle vingers al in de pleisters
vind het wel ernstig dat je zo snijd en mee doet aan een kookwedstrijdquote:Op woensdag 22 april 2015 18:57 schreef mignonne het volgende:
snap wel dat t irritant is als je ideeën steeds overruled worden, maar erg smakelijk klinkt het niet![]()
en oei zo snijden, je messen!!
Dat soort dingen snap ik ook echt niet..ik ben echt een kooknoob, maar dat soort dingen..kom op zegquote:Op woensdag 22 april 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Sandra weer met een scherp mes in een teflon pan![]()
Inge is geen schatje he... In de bedrijfswereld zou ze de leidinggevende zijn van Wouter.....quote:
Ja, week/2 weken geleden of zo, was hij ineens sjaggie... dat is niet meer beter geworden. Menno daarentegen, begint net los te komen...quote:Op woensdag 22 april 2015 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind hem steeds vervelender worden
Nou dit idd. Je weet toch dat zo'n mes daar bot van wordt?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort dingen snap ik ook echt niet..ik ben echt een kooknoob, maar dat soort dingen..kom op zeg
Gary geeft gewoon geen neuk meer om het programma sinds een week of 2 lijkt het, maar ik moet wel lachen om die houding van hem..dan wordt hij altijd ook nog net wat extra Brabo, zoals nu met zijn spellekequote:Op woensdag 22 april 2015 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind hem steeds vervelender worden
idd. Miss is Gary nu ook juist zichzelfquote:Op woensdag 22 april 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, week/2 weken geleden of zo, was hij ineens sjaggie... dat is niet meer beter geworden. Menno daarentegen, begint net los te komen...
ik denk eigenlijk alleen maar: doe normaal manquote:Op woensdag 22 april 2015 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gary geeft gewoon geen neuk meer om het programma sinds een week of 2 lijkt het, maar ik moet wel lachen om die houding van hem..dan wordt hij altijd ook nog net wat extra Brabo, zoals nu met zijn spelleke
Dat gaat ook wat makkelijker nu hij slap is geworden van al die Vlaamse accentenquote:Op woensdag 22 april 2015 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Cisco echt lekker snel op z'n pik getrapt
Ingequote:
Ja, haar zin, of anders achterbaks....quote:Op woensdag 22 april 2015 19:11 schreef -0- het volgende:
Sandra is echt een kut, die wil er gewoon stiekem nog wat bij gooien.
slaat ook nergens op, 3 tegen 2 dus duidelijk en dan zo zielige gaan doenquote:Op woensdag 22 april 2015 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Cisco echt lekker snel op z'n pik getrapt
Maar 3 leidinggevende... en 2 slaafjes... en die 2 willen een muiterijquote:Op woensdag 22 april 2015 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
slaat ook nergens op, 3 tegen 2 dus duidelijk en dan zo zielige gaan doen
Bij Sandra welquote:Op woensdag 22 april 2015 19:15 schreef -0- het volgende:
Overleggen betekent niet een idee opgooien en dan gelijk je zin krijgen of anders doordrijven.
Zoals ik al zei: in de echte wereld zou Inge de leidinggevende zijn van Wouter... Wouter herkent ze meteenquote:
menstruatieballetjesquote:
en een lego kapselquote:
Belgischquote:Op woensdag 22 april 2015 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Verschrikkelijke inrichting daar trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |