Die bruiloft gaat iig niet door dus zou goed kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt echt heb opnames filmpje gezien. Ze komen met twee taxi's oa Marnie is ook te zien maar volgens mij kwam die misschien sowieso terug.
Ze staat wel op een aantal uitgaan foto's van dit seizoen. Hier staat ze er ook bij:quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt echt heb opnames filmpje gezien. Ze komen met twee taxi's oa Marnie is ook te zien maar volgens mij kwam die misschien sowieso terug.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Die bruiloft gaat iig niet door dus zou goed kunnen.
Zou maar beter zijn ook, die chick is zo fijn in vergelijking met die andere mormels.
Vind op deze foto eigenlijk alleen Charlotte er 'normaal' uit zien.. Vooral sinds Marnie haar lippen heeft verpest..quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze staat wel op een aantal uitgaan foto's van dit seizoen. Hier staat ze er ook bij:
[ afbeelding ]
Ik vind Charlotte sowieso de leukste in huis.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Vind op deze foto eigenlijk alleen Charlotte er 'normaal' uit zien.. Vooral sinds Marnie haar lippen heeft verpest..
Ze doen goed hun best om ieder jaar weer iemand te vinden met een nog vervelendere stem en een nog slechter verstaanbaar accentquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe chick? Chantelle.
Ergens dit seizoen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:22 schreef Belgosome het volgende:
Wanneer wordt die 5 year anniversary special uitgezonden?
Of Holly weg en Marnie terug. Vraag mij af wanneer die nou eens terug komt aangezien ze wel gewoon op de groepsfoto staat op Facebook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:56 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop dat Holly nu echt optyft. Die heeft helemaal geen toegevoegde waarde.
Ik was een paar weken geleden in Londen en echt iedereen die grote tieten heeft laat ze zo zien in de club.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Enige waar ik mij een beetje aan erger.. Waarom moet bijv. Holly zo overduidelijk haar tieten showen? Bedoel dan die outfit die ze aan had toen ze weg ging. Een mini blousje over haar bh aan waardoor je haar hele bh ziet en dus haar tieten. Ik snap dat niet. Alsof we zo niet zien dat ze dikke tieten heeft
Sowieso nooit begrepen waarom een bh als topje wordt gedragen. Zie het wel vaker in Geordie Shore.
Eens.quote:
Bah.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef dimmak het volgende:
Ik was een paar weken geleden in Londen en echt iedereen die grote tieten heeft laat ze zo zien in de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |