En Marnie wat kilootjes aangekomen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
En een nieuwe jongen:
[ afbeelding ]
[..]
En Gary is weer single. Hopelijk weer Charlotte en Gary momenten in seizoen 12 want Charlotte is ook weer single.
Super leuk om alles te zien, alleen na een aflevering of 8 achter elkaar ben ik wel even GS-moequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man had ze nog nooit gezien. Ik wel.
Dus we zitten nu ook alles terug te kijken.
Hij zei ook, WTF Holly ziet er niet uit, ik herken haar amper
Inmiddels bij seizoen 6 in Australie
Edit: Greg is echt lekker ja, jammer dat hij eruit is
WTF. Ik heb daar gister voor het eerst wat van gezien. Daar zou ik nooit aan mee willen doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:35 schreef Queens het volgende:
[..]
Hij (Martin) zat in het laatste seizoen van Ex on the Beach, hij past hier prima tussen!
Dat programma is trouwens een dikke aanrader als je van Geordie Shore smult, een en al chaos
Daar konden we uiteraard op wachten.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gaz & Charlotte zijn kussend gespot![]()
http://www.mtv.co.uk/geor(...)ip-to-the-next-level
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.pretty52.com/a(...)irmed-they-re-dating
Deze krijg ik net binnen.
En idd we konden er op wachten, ik vind ze wel cute samen tho
quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
nieuw seizoen is uit.
Scott komt met de bus want zijn rijbewijs is ingenomen.
Fucking daftiequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
nieuw seizoen is uit.
Why? Is dat ergens bekend?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
nieuw seizoen is uit.
Zijn rijbewijs is niet zozeer ingenomen, maar hij heeft bevoegdheid verloren voor een bepaalde tijd omdat hij te veel punten had op z'n rijbewijs. Dus gewoon te vaak te hard gereden, bij x aantal punten ben je rijbevoegdheid kwijt voor een bepaalde periode.quote:
Ah oké, duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zijn rijbewijs is niet zozeer ingenomen, maar hij heeft bevoegdheid verloren voor een bepaalde tijd omdat hij te veel punten had op z'n rijbewijs. Dus gewoon te vaak te hard gereden, bij x aantal punten ben je rijbevoegdheid kwijt voor een bepaalde periode.
Dat komt er ook echt? Of wil je dat gewoon graag?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad matig maar leuk genoeg met een jointje op. Dan is het net een poppenkast.
Ik kijk uit naar de jubileum aflevering met oa James Dan en Sofie.
privé zwembad ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:33 schreef Abed het volgende:
Matige opening van het seizoen.
Sowieso dat uitgaan zonder publiek in de vipruimte is zo kansloos.
Komt echt heb opnames filmpje gezien. Ze komen met twee taxi's oa Marnie is ook te zien maar volgens mij kwam die misschien sowieso terug.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat komt er ook echt? Of wil je dat gewoon graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |