quote:Op donderdag 3 december 2015 19:50 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je in S1 ook Marnie op een gegeven moment opduiken...Greg was nummertjes aan't versieren en daar was Marnie al
Zo groot is die clubwereld in Newcastle nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef BobLee het volgende:
[..]
Goh dat is toevallig ben net begonnen met seizoen 1 terugkijken en wie zag je daar inderdaad:
http://imgur.com/h19APwS
Het is nou wel heel verschrikkelijk allemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Manipulatieve chick. Belachelijk dat die Kyle weggebonjourd wordt (niet dat t allemaal echt is waarschijnlijk). Die Aaron is ook zo niet authentiek en regelt nog geen deuk in een pakje boter met z'n eeuwige Marnie crush.
Nooit gezien inderdaad! Greg is echt een hottie. En die Holly danquote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
S1 nog nooit gezien?! Seizoen 1 is geniaal.
Yes, in episode 1 of 2 zag ik haar opduiken inderdaad!quote:Op donderdag 3 december 2015 19:50 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je in S1 ook Marnie op een gegeven moment opduiken...Greg was nummertjes aan't versieren en daar was Marnie al
Dat ziet er ook niet best uit.quote:Op zondag 6 december 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
En volgend seizoen met een nieuw meisje:
[ afbeelding ]
godverquote:
Eerste wat ik dacht 'jeetje het zal je kind maar zijn'.quote:Op maandag 7 december 2015 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
godver
Echt alles wat onflatteus kan zijn is het hier
Godverdomme zegquote:Op maandag 7 december 2015 18:15 schreef BobLee het volgende:
Die nieuwe deerne past er precies tussen![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds met Hollyquote:Op zondag 6 december 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
En volgend seizoen met een nieuw meisje:
[ afbeelding ]
En Gary is weer single. Hopelijk weer Charlotte en Gary momenten in seizoen 12 want Charlotte is ook weer single.quote:Gaz recently wrapped filming for the 12th series of the Newcastle-based reality show with former flame Charlotte Crosby, Holly Hagan, Marnie Simpson, Chloe Ferry, Chantelle Connelly, Scott Timlin, Aaron Chalmers, Nathan Henry and Martin McKenna.
Wat de neuk heeft hij aan dan.quote:Op maandag 7 december 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
En een nieuwe jongen:
[ afbeelding ]
[..]
En Gary is weer single. Hopelijk weer Charlotte en Gary momenten in seizoen 12 want Charlotte is ook weer single.
Ja vroeg ik mij ook af.. gisteren al toen ik de foto zag maar toen wist ik niet dat hij ook mee deed aan het programma.quote:
Echte reden dat hij weg is gegaan is omdat zijn opa terminale kanker heeft, daarom is ook niet bij season 12. Hij komt wel weer terug heeft hij gezegd, mocht er season 13 komen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Manipulatieve chick. Belachelijk dat die Kyle weggebonjourd wordt (niet dat t allemaal echt is waarschijnlijk). Die Aaron is ook zo niet authentiek en regelt nog geen deuk in een pakje boter met z'n eeuwige Marnie crush.
Hij (Martin) zat in het laatste seizoen van Ex on the Beach, hij past hier prima tussen!quote:Op maandag 7 december 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
En een nieuwe jongen:
[ afbeelding ]
[..]
En Gary is weer single. Hopelijk weer Charlotte en Gary momenten in seizoen 12 want Charlotte is ook weer single.
Marty Mackquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:35 schreef Queens het volgende:
[..]
Hij (Martin) zat in het laatste seizoen van Ex on the Beach, hij past hier prima tussen!
Dat programma is trouwens een dikke aanrader als je van Geordie Shore smult, een en al chaos
Scottquote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef luckass het volgende:
Scotty T
"Anna is leaning on a flagpole, she must be wishing it was my chopper.
But Anna, you wouldn't need that if I was in full mast mate"
Mijn man had ze nog nooit gezien. Ik wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb alle seizoenen gedownload, marathon time!![]()
Heb S1 nooit gezien, die Greg is wel lekker zeg, die zal er zeker maar 1 seizoen in zitten dan?
Edit:
Jeuzus, wat ziet Holly eruit zeg![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |