Als ik de taxi pak naar Den Haag bijvoorbeeld vanuit Schiedam, een etentje heb met een potentiele klant om hem te kunnen overtuigen (met toestemming van mijn manager) en ik haal hem uiteindelijk niet binnen mag ik het maar zelf gaan lappenquote:Op maandag 20 april 2015 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoezo is het aantal declaraties dat je kunt doen afhankelijk van hoeveel geld je binnenbrengt? Werk gerelateerde uitgaven zijn toch werkgerelateerde uitgaven.
Ben inderdaad aan een carrieremove aan het overwegenquote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus sta nu even stil bij wat voor topic je weer maakt TS en denk dan eens goed na of je zo door wil in je leven... onzin typen en posten omdat je echte leven niets waard is...
Als dat waar is is het een amateuristische organisatie of jij declareert verkeerde zaken of oncontroleerbare zaken.quote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik de taxi pak naar Den Haag bijvoorbeeld vanuit Schiedam, een etentje heb met een potentiele klant om hem te kunnen overtuigen (met toestemming van mijn manager) en ik haal hem uiteindelijk niet binnen mag ik het maar zelf gaan lappenflikker op joh wat een idioten
Wel? Een maand geleden liep je nog stage en was je er volgens dat bedrijf 'nog niet klaar' voor.quote:Op maandag 20 april 2015 14:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben inderdaad aan een carrieremove aan het overwegen
Ja, en je gelooft het niet. Dan hoeft het ook niet hoor, maar dan hoef jij niet elke keer te spammen dat ik moet opflikkeren want dat gaat alleen maar tegenwerken. Heb net zo veel recht om te klagen als jij. En waar hebben we het over, een KLB-topic? Beetje frusti worden op een forumquote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nee een maand geleden nog stage. Vorige week moest je 2e klasse reizen met de trein want 1e klasse kon even niet, terwijl je normaal gesproken met de taxi naar de klanten ging, en nu gaat het zo goed dat je allerlei dingen declareert waaronder vliegreisjes, maar dat mag je helemaal niet... En dat allemaal in een maand tijd
Natuurlijk mag je dat. Alleen je vorige topic over de 2e klasse van de trein werd gesloten omdat je moest opflikkeren met je verzonnen kutleven. Ik denk dus zo maar dat ik niet de enige ben die dat opvalt.quote:Op maandag 20 april 2015 14:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ja, en je gelooft het niet. Dan hoeft het ook niet hoor, maar dan hoef jij niet elke keer te spammen dat ik moet opflikkeren want dat gaat alleen maar tegenwerken. Heb net zo veel recht om te klagen als jij.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je verzonnen kuttopics.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik heb een eigen bedrijf lul
alsof dat onmogelijk is als student
Vergeet zijn goedlopende eigen bedrijf met opstandig personeel vooral niet.quote:Op maandag 20 april 2015 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nee een maand geleden nog stage. Vorige week moest je 2e klasse reizen met de trein want 1e klasse kon even niet, terwijl je normaal gesproken met de taxi naar de klanten ging, en nu gaat het zo goed dat je allerlei dingen declareert waaronder vliegreisjes, maar dat mag je helemaal niet... En dat allemaal in een maand tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |