quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:55 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig ben je straks wel een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
net zo hard ga werken als een vaste werknemer
Zal een productief bedrijf zijn dan.quote:
Vertel jij mij hoe jij een kratje bier onder het bureau krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef haan33 het volgende:
Hele dag niks doen
Beetje jonko roken in de pauze, krat bier onder het bureau
MAARNEE TS ZEIKT WEER
ja, hoe scheef is dat danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef KaBuf het volgende:
Dus je hebt geen flikker te doen, maar er wordt wel verwacht dat je hard werkt.
Huh?
Dezelfde plek als waar jouw moeder altijd haar promotie verdientquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Vertel jij mij hoe jij een kratje bier onder het bureau krijgt.
ik heb geen moederquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dezelfde plek als waar jouw moeder altijd haar promotie verdiend
Eigen schuld gok ik zo. Er zijn genoeg bedrijven die wel stagevergoeding en nog veel belangrijker verantwoordelijkheid aan hun stagiars geven. Puur uit interesse, kun je mij dmdm'en bij welk kantoor je zit of zitten ze alleen lokaal?quote:
Huh wat, accountancy en niks te doen hebben?quote:
Lokaal, het is geen big 4. Zie DM.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eigen schuld gok ik zo. Er zijn genoeg bedrijven die wel stagevergoeding en nog veel belangrijker verantwoordelijkheid aan hun stagiars geven. Puur uit interesse, kun je mij dmdm'en bij welk kantoor je zit of zitten ze alleen lokaal?
Ze vertrouwen mij niks toequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Huh wat, accountancy en niks te doen hebben?In deze periode?
Hier klopt iets niet. Of de vaste werknemers doen ook heel de dag niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Klacht: Ik krijg geen stagevergoeding en stage is saai
echt niet, hoe kom je nou aan deze onzinquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens als je HBO/WO doet, zijn ze verplicht je een stagevergoeding te geven.
Dat dacht ik altijd... Maar ik zie op Google dat ik het niet verplicht is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
echt niet, hoe kom je nou aan deze onzin
laten het denken maar aan ekte mannen overquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat dacht ik altijd... Maar ik zie op Google dat ik het niet verplicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |