abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151849493
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ereplaatsje voor Vlindur die als het goed is als eerste zal bevallen nu O+ op 23 april

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 20-04-2015 19:24:35 ]
pi_151849496
Succes Jagär bij de SEO! Eindelijk jullie kindje weer zien! *;

Veel plezier Skoap bij de echo! Ik vond dat tot nu toe de meest relaxte echo. 8-)
pi_151849608
Succes jagar! Eindelijk weer even gluren!

Bedankt allemaal. Ben echt zo benieuwd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151850059
Goedemorgen!

Succes Jagar!

Skoap, veel plezier. :)

Soms heb ik ineens echt het besef dat er toch echt een baby komt straks. Daar ben ik dan zo verbaasd over. Net alsof ik het al die tijd niet echt bewust besef ofzo. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151850104
Succes en hopelijk ook veel genieten voor Jagar en Skoap! O+

Besef over dat er een baby komt.... tja, niet echt maar ik heb er wel zo ongelofelijk veel zin in! Ben heel benieuwd naar de kleine man en wil hem gewoon heel graag vasthouden en knuffelen *;
En fatsoenlijk slapen, dat lijkt me ook wel fijn. Gewoon weer kunnen omrollen zonder wakker worden, geen zere heupen/spieren, op mijn buik kunnen liggen... dat soort crap waarom ik vannacht ook weer van 3 tot ruim na 5 heb wakker gelegen... :O
pi_151850165
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2015 08:57 schreef Lijnloos het volgende:
Succes en hopelijk ook veel genieten voor Jagar en Skoap! O+

Besef over dat er een baby komt.... tja, niet echt maar ik heb er wel zo ongelofelijk veel zin in! Ben heel benieuwd naar de kleine man en wil hem gewoon heel graag vasthouden en knuffelen *;
En fatsoenlijk slapen, dat lijkt me ook wel fijn. Gewoon weer kunnen omrollen zonder wakker worden, geen zere heupen/spieren, op mijn buik kunnen liggen... dat soort crap waarom ik vannacht ook weer van 3 tot ruim na 5 heb wakker gelegen... :O
gewoon weer slapen? Jij hebt al een kind toch? O-) ;)

Ik begin warempel weer wat energie te krijgen *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 20 april 2015 @ 09:06:52 #7
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151850240
Ik vind het allemaal nogal raar op het moment. Afgelopen maanden gingen best snel en had ik weinig verantwoordelijkheden behalve voor m'n vrouw zorgen. Maar nu komt het besef dat er een moment komt dat de bevalling begint.. En om mijn f*cking god wat moet ik dan doen? :')

Ene kant heb ik zoiets van rustig aan. Straks gewoon bijhouden hoe het gaat en dan een keer de verloskundige bellen... Niets aan het handje.
Maar aan de andere kant ben ik bang vanalles te vergeten :')
pi_151850245
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

gewoon weer slapen? Jij hebt al een kind toch? O-) ;)

Ik begin warempel weer wat energie te krijgen *O*
Nou ja, elke 3 uur eruit voor een fles vind ik een beter vooruitzicht dan elk kwartier om willen draaien... :+
pi_151850357
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2015 09:07 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou ja, elke 3 uur eruit voor een fles vind ik een beter vooruitzicht dan elk kwartier om willen draaien... :+
Dat is waar, wat dat betreft is de tijd waarin ik zit wel het fijnst. Nog gewoon slapen en weer wat meer energie.

Bijna verlof jij! *O*
pi_151850421
Goedemorgen!

Succes en veel plezier met de echo's straks jagar en skoap!

Besef dat de baby er bijna is.. check! Ik kijk er echt naar uit, al weet ik dat het ook heel erg pittig zal zijn. Ook ik wacht met smart op het moment dat ik zonder pijnlijke heupen wakker word na een nacht op mijn zij geslapen te hebben. ;(

Gisteren een hele leuke babyshower gehad! O+ Lekker bijgekletst en veel leuke spelletjes gedaan. Het moment waarop we geblindoekt olvarit potjes moesten proeven en mijn vriendin het niet nodig vond de bloemkoolvariant eerst op te warmen was wat minder though. :X :D
pi_151850448
Haha Selvaria, wat ranzig! :D
pi_151850584
Iewl, die bloemkool is echt te ranzig, zeker koud :X
pi_151850640
Haha ja! Ik ging er een beetje naïef in en nam meteen een grote hap.. kostte echt veel moeite om dat weg te krijgen. _O- Verder gelukkig geen rare fratsen en die fruithapjes waren wel goed te doen. :D
pi_151850700
Ow bah en potjes babyvoeding ruikt al niet zo lekker :{

Hier worden de nachten ook al crap. Volgens mij heb ik zwakke buikspieren, want als ik op mijn zij lig dan ligt mijn baarmoeder ook op het matras :') En als ik dan wil omdraaien moet alles achter mij aan gesleept worden en op z'n plek worden geschoven. Voelt niet altijd even plezierig.
En dan denk ik :X mijn kind weegt nu zo'n 400 gram, hoe moet dat als mijn kind zwaarder wordt?!
pi_151851603
Jeetje mignonne, wat moet dat een heftige tijd geweest zijn met je meisje! ;(

Iedereen succes en plezier met alle echo's! ^O^

Selvaria koude bloemkool hapjes ieuw! :X Maar fijn dat de babyshower zo leuk was ;)

quote:
99s.gif Op maandag 20 april 2015 09:06 schreef Nikooos het volgende:
Ik vind het allemaal nogal raar op het moment. Afgelopen maanden gingen best snel en had ik weinig verantwoordelijkheden behalve voor m'n vrouw zorgen. Maar nu komt het besef dat er een moment komt dat de bevalling begint.. En om mijn f*cking god wat moet ik dan doen? :')

Ene kant heb ik zoiets van rustig aan. Straks gewoon bijhouden hoe het gaat en dan een keer de verloskundige bellen... Niets aan het handje.
Maar aan de andere kant ben ik bang vanalles te vergeten :')
Snap wat je bedoelt, dat heeft mijn man ook (ik ik zelf ook trouwens! :') ), maar het komt echt wel goed! ;)
Je komt hier in elk geval over als een lieve zorgzame vent, dus gewoon luisteren naar wat je vrouw wil/nodig heeft.
pi_151851685
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:07 schreef twist02 het volgende:
Jeetje mignonne, wat moet dat een heftige tijd geweest zijn met je meisje! ;(

Iedereen succes en plezier met alle echo's! ^O^

Selvaria koude bloemkool hapjes ieuw! :X Maar fijn dat de babyshower zo leuk was ;)

[..]

Snap wat je bedoelt, dat heeft mijn man ook (ik ik zelf ook trouwens! :') ), maar het komt echt wel goed! ;)
Je komt hier in elk geval over als een lieve zorgzame vent, dus gewoon luisteren naar wat je vrouw wil/nodig heeft.
Mijn man zou zeggen: 'zorg dat je een armlengte afstand houdt' :P
pi_151851709
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn man zou zeggen: 'zorg dat je een armlengte afstand houdt' :P
Haha, dat klinkt intrigerend! :D
Ik heb nu echt visuals van een agressieve Estrys als ze moet bevallen ofzo, maar dat is vast niet de reden?
pi_151851878
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:13 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, dat klinkt intrigerend! :D
Ik heb nu echt visuals van een agressieve Estrys als ze moet bevallen ofzo, maar dat is vast niet de reden?
De eerste keer ging ik naar hem schreeuwen dat hij zich aan moest kleden voordat de vk kwam. Zegt ie: 'doe maar rustig, dat doe ik zo wel.' Dat zei hij de tweede keer niet meer O-)

Laatste keer was ik eigenlijk heel rustig, hij minder. Toen moest ie een banaan of iets gaan eten van de verloskundige want hij werd wel erg bleek. Ik hing toen al puffend in de wacht bij de kraamzorg omdat de VK handen te kort had. :') Ze namen niet op bij de kraamzorg bevallingslijn. Ik hoor het nog: 'op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar om u te woord te staan'.
pi_151851938
Haha, "doe maar rustig" zijn wel 3 woorden die je niet tegen een bevallende vrouw moet zeggen ja! :D Nu ben ik nog nooit bevallen, maar dat kan ik me zomaar voorstellen!

Oh mèn, zo'n bandje is normaal gesproken al irritant vind ik :X laat staan als je zelf al puffend aan de lijn hangt...!
pi_151851988
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:22 schreef twist02 het volgende:
Haha, "doe maar rustig" zijn wel 3 woorden die je niet tegen een bevallende vrouw moet zeggen ja! :D Nu ben ik nog nooit bevallen, maar dat kan ik me zomaar voorstellen!

Oh mèn, zo'n bandje is normaal gesproken al irritant vind ik :X laat staan als je zelf al puffend aan de lijn hangt...!
Ik heb nog nooit een kraamhulp bij mijn bevallingen gehad. Dus dat zal een nieuwe ervaring worden als ze er dit keer wel bij kan zijn. ;)

Komt ze een kwartier na de bevalling binnen: "ah" zegt mijn man, "daar is de mosterd na de maaltijd" :D
pi_151851997
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

De eerste keer ging ik naar hem schreeuwen dat hij zich aan moest kleden voordat de vk kwam. Zegt ie: 'doe maar rustig, dat doe ik zo wel.' Dat zei hij de tweede keer niet meer O-)

....
Famous last words.... :+
pi_151852033
Ik kwam gister een artikel tegen met tips wat een man niet moest doen tijdens een bevalling. Een persoonlijke tip de auteur was om niet een foto te maken van de 3 nagelafdrukken in je hand, om te bewijzen wat voor pijn jij wel niet hebt geleden. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151852071
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:26 schreef Krisvc het volgende:
Ik kwam gister een artikel tegen met tips wat een man niet moest doen tijdens een bevalling. Een persoonlijke tip de auteur was om niet een foto te maken van de 3 nagelafdrukken in je hand, om te bewijzen wat voor pijn jij wel niet hebt geleden. :')
_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151852085
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2015 10:25 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Famous last words.... :+
Bij de tweede zei hij na afloop: "nou schat dit hoef je nooit meer mee te maken." Ook geen beste woordkeus. Waardoor hij meteen zei: maar dat zien we nog wel hè.

HA ja dat zullen we nog wel eens zien. O-)
pi_151852096
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:26 schreef Krisvc het volgende:
Post dat artikel eens, klinkt als interessant leesvoer voor man. :D

Estrys. :X _O- je man! Een wijze les gok ik zo. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')