gewoon weer slapen? Jij hebt al een kind toch?quote:Op maandag 20 april 2015 08:57 schreef Lijnloos het volgende:
Succes en hopelijk ook veel genieten voor Jagar en Skoap!![]()
Besef over dat er een baby komt.... tja, niet echt maar ik heb er wel zo ongelofelijk veel zin in! Ben heel benieuwd naar de kleine man en wil hem gewoon heel graag vasthouden en knuffelen![]()
En fatsoenlijk slapen, dat lijkt me ook wel fijn. Gewoon weer kunnen omrollen zonder wakker worden, geen zere heupen/spieren, op mijn buik kunnen liggen... dat soort crap waarom ik vannacht ook weer van 3 tot ruim na 5 heb wakker gelegen...
Nou ja, elke 3 uur eruit voor een fles vind ik een beter vooruitzicht dan elk kwartier om willen draaien...quote:Op maandag 20 april 2015 09:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
gewoon weer slapen? Jij hebt al een kind toch?![]()
Ik begin warempel weer wat energie te krijgen![]()
Dat is waar, wat dat betreft is de tijd waarin ik zit wel het fijnst. Nog gewoon slapen en weer wat meer energie.quote:Op maandag 20 april 2015 09:07 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ja, elke 3 uur eruit voor een fles vind ik een beter vooruitzicht dan elk kwartier om willen draaien...
Snap wat je bedoelt, dat heeft mijn man ook (ik ik zelf ook trouwens!quote:Op maandag 20 april 2015 09:06 schreef Nikooos het volgende:
Ik vind het allemaal nogal raar op het moment. Afgelopen maanden gingen best snel en had ik weinig verantwoordelijkheden behalve voor m'n vrouw zorgen. Maar nu komt het besef dat er een moment komt dat de bevalling begint.. En om mijn f*cking god wat moet ik dan doen?
Ene kant heb ik zoiets van rustig aan. Straks gewoon bijhouden hoe het gaat en dan een keer de verloskundige bellen... Niets aan het handje.
Maar aan de andere kant ben ik bang vanalles te vergeten
Mijn man zou zeggen: 'zorg dat je een armlengte afstand houdt'quote:Op maandag 20 april 2015 10:07 schreef twist02 het volgende:
Jeetje mignonne, wat moet dat een heftige tijd geweest zijn met je meisje!![]()
Iedereen succes en plezier met alle echo's!![]()
Selvaria koude bloemkool hapjes ieuw!Maar fijn dat de babyshower zo leuk was
[..]
Snap wat je bedoelt, dat heeft mijn man ook (ik ik zelf ook trouwens!), maar het komt echt wel goed!
Je komt hier in elk geval over als een lieve zorgzame vent, dus gewoon luisteren naar wat je vrouw wil/nodig heeft.
Haha, dat klinkt intrigerend!quote:Op maandag 20 april 2015 10:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man zou zeggen: 'zorg dat je een armlengte afstand houdt'
De eerste keer ging ik naar hem schreeuwen dat hij zich aan moest kleden voordat de vk kwam. Zegt ie: 'doe maar rustig, dat doe ik zo wel.' Dat zei hij de tweede keer niet meerquote:Op maandag 20 april 2015 10:13 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt intrigerend!![]()
Ik heb nu echt visuals van een agressieve Estrys als ze moet bevallen ofzo, maar dat is vast niet de reden?
Ik heb nog nooit een kraamhulp bij mijn bevallingen gehad. Dus dat zal een nieuwe ervaring worden als ze er dit keer wel bij kan zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 10:22 schreef twist02 het volgende:
Haha, "doe maar rustig" zijn wel 3 woorden die je niet tegen een bevallende vrouw moet zeggen ja!Nu ben ik nog nooit bevallen, maar dat kan ik me zomaar voorstellen!
Oh mèn, zo'n bandje is normaal gesproken al irritant vind iklaat staan als je zelf al puffend aan de lijn hangt...!
Famous last words....quote:Op maandag 20 april 2015 10:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
De eerste keer ging ik naar hem schreeuwen dat hij zich aan moest kleden voordat de vk kwam. Zegt ie: 'doe maar rustig, dat doe ik zo wel.' Dat zei hij de tweede keer niet meer![]()
....
quote:Op maandag 20 april 2015 10:26 schreef Krisvc het volgende:
Ik kwam gister een artikel tegen met tips wat een man niet moest doen tijdens een bevalling. Een persoonlijke tip de auteur was om niet een foto te maken van de 3 nagelafdrukken in je hand, om te bewijzen wat voor pijn jij wel niet hebt geleden.
Bij de tweede zei hij na afloop: "nou schat dit hoef je nooit meer mee te maken." Ook geen beste woordkeus. Waardoor hij meteen zei: maar dat zien we nog wel hè.quote:
Post dat artikel eens, klinkt als interessant leesvoer voor man.quote:Op maandag 20 april 2015 10:26 schreef Krisvc het volgende:
Ik kwam gister een artikel tegen met tips wat een man niet moest doen tijdens een bevalling. Een persoonlijke tip de auteur was om niet een foto te maken van de 3 nagelafdrukken in je hand, om te bewijzen wat voor pijn jij wel niet hebt geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |