jsr al shugur ingenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
dat is die gast van dat filmpje op straat, kennelijk een nieuwe ster van de staatspropaganda aparaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:48 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ProSyriana twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 17:26:13A gaming lounge in #Aleppo & as you can see kids are cowering from a soldier of the Syrian Arab Army. #Syria http://t.co/E1caQwc35h reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
jsr al shugur ingenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:54 schreef Montana_ir het volgende:
gematigde rebellen: we gaan alle Sjiieten/Alawieten slachten
quote:Rebellen veroveren stad in noordwesten Syri
Radicale islamitische strijders hebben zaterdag een groot deel van de stad Jisr al-Shugour in het noordwesten van Syri veroverd.
Dat heeft het Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten laten weten. Jisr al-Shugour is belangrijk, omdat de stad ligt aan een weg tussen de havenstad Latakia en Aleppo, de op een na grootste stad in Syri. Om de stad is dagenlang gevochten.
Onder de strijders die de stad innamen, zijn aanhangers van het Nusra Front, de Syrische afdeling van terreurbeweging al-Qaeda.
Het Syrische regeringsleger nam Jisr al-Shugour in 2011 in, nadat meer dan 120 medewerkers van de veiligheidsdiensten waren gedood door wat de regering in Damascus ''gewapende bendes'' noemde. In 1980 werd een opstand tegen president Hafez al-Assad, vader van de huidige president Bashar al-Assad, in de stad bloedig onderdrukt. Velen kwamen om.
De militairen van het regeringsleger die Jisr al-Shugour bezet hielden, zouden zich in de naburige provincie Hama hebben teruggetrokken.
Door: ANP
ze verdienen duidelijk meer wapens.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:54 schreef Montana_ir het volgende:
twitter:ProSyriana twitterde op woensdag 22-04-2015 om 21:15:07Old #Homs is rising from the ashes. #Syria #FSAcrimes http://t.co/7z5HBHVvt3 reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 07:59:57#BREAKING: Israeli airstrikes have targeted Hizballah and Syrian Army positions in the Qalamoun region, (#Lebanon-#Syria border). reageer retweet
twitter:edwardedark twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 09:25:36While Al Qaeda groups take over yet more territory in Idleb, Israel bombs Syrian army positions. a semi repeat of Qunietra, what an alliance reageer retweet
twitter:edwardedark twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 10:17:12Al Qaeda groups taking over #Syria cities with advanced U.S weapons supplied to the "moderates"..if u think this wasn't planned, think again reageer retweet
Stelletje radicale ongelovigen zijn het.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:54 schreef Montana_ir het volgende:
Via Jordani en Turkije, eenmaal in Syri lopen ze er allemaal mee rond.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef YazooW het volgende:
Hoe komen ze daar aan dit soort wapens? Is toch Amerikaans materiaal of zit ik er naast?
Obama levert dat aan ze.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef YazooW het volgende:
Hoe komen ze daar aan dit soort wapens? Is toch Amerikaans materiaal of zit ik er naast?
twitter:ahmadalissa twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 18:08:44#Syria: #Nusra Front mourns Muhammed Makki, AKA #Sudanese #Bin-Laden, killed in #Edlib https://t.co/tLJC1q6DBh reageer retweet
twitter:Syricide twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 17:06:13Still waiting for an #FSA flag to appear in the "liberation" of #Jisr_Al_Shughur #Syria #alQaeda #alNusra http://t.co/k36QwygSB3 reageer retweet
quote:More food supplies were delivered on Saturday to displaced people from Yarmouk Camp who left the neighborhood to escape the crimes of terrorist organizations.
1200 bundles of bread and food supplements were distributed to the people, who are staying in the towns of Yalda, Babila and Bait Sahem in Damascus Countryside. Water was also supplied to the displaced families.
The General Authority for Palestine Arab Refugees (GAPAR) and the United Nations Relief and Work Agency (UNRWA) carry out the aid distribution process, which is facilitated and supervised by the Syrian government.
GAPAR Director General Ali Mustafa told SANA that displaced people who are staying at a makeshift center in Zainab al-Hilaliyeh school in al-Tadamun area continue to receive food, health and clothing supplies.
Residents of the terrorist-besieged Yarmouk Camp, in southern Damascus, were forced to flee after terrorists from the Islamic State in Iraq and Syria (ISIS), in cahoots with Jabhat al-Nusra, entered the neighborhood recently and committed atrocities there.
Ik spreek geen Arabisch dus het is voor mij vrij lastig om een context te plaatsen bij het filmpje. Maar je behoort toch wel bij de "bad guys" als je vanaf zo'n afstand een TOW afschiet op wat het lijkt een passagiersbus. Vanaf die afstand weet je niet of je je vijand raakt of misschien wel een bus met onschuldige burgers.quote:
Aan enkele bataljons zijn anti-tank wapens geleverd, Hazm in Aleppo was daar 1 van, en die zijn overgenomen door rivaliserende rebellengroepen. Hierdoor hebben die beslag weten te leggen op een pakhuis vol met dit spul. Daarnaast wordt er nog van alles verhandeld en buitgemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik spreek geen Arabisch dus het is voor mij vrij lastig om een context te plaatsen bij het filmpje. Maar je behoort toch wel bij de "bad guys" als je vanaf zo'n afstand een TOW afschiet op wat het lijkt een passagiersbus. Vanaf die afstand weet je niet of je je vijand raakt of misschien wel een bus met onschuldige burgers.
Levert Amerika direct aan deze partij? Of is dit oorlogsbuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |