Jawel! robots met autonome kettingzaagdrones en stoorzenders en zo!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht trouwens niet hele vernieuwende robots.
Als ik het interview moest geloven wat ik laatst zag wordt het redelijk anders, voornamelijk omdat batterijen lichter worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht trouwens niet hele vernieuwende robots.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Jawel! robots met autonome kettingzaagdrones en stoorzenders en zo!
Maar serieus, de battlebots van nu zouden echt een stuk geavanceerder en toffer kunnen zijn dan toen. Ik hoop echt dat de laatste technologieën ingezet gaan wordenquote:
klinkt leukquote:Op zondag 19 april 2015 22:49 schreef Jovatov het volgende:
Dit jaar ook Battledrones? Dat lijkt me tof
Ja zoietsquote:Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Nemephis het volgende:
Is dit net zoiets als RobotWars?
Sir Kill-A-Lot FTW!
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 14 juni 2015 21:43 schreef Platina het volgende:
Jeugdsentimenten dit programma. Ben benieuwd wat het wordt.
quote:
Heb de eerste aflevering net binnen gehaald via torrents.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Platina het volgende:
Iemand een idee waar ik dit straks kan gaan terugkijken?
Ja vond het geweldigquote:Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat er weer zo'n programma op de buis is. Ik heb gewoon 40 minuten zitten genieten, lachen en schreeuwen als een klein kind
De boys van RazerWarhead kwamen er weer eens achter watvoor gezeik je kunt hebben met een benzinemotor in een gevechtsrobot. Teleurstelling wel. Maar jeuzes, die klap van Nightmaredat had ook niet veel spectaculairder gekund volgens mij.
Ik hoop alvast op een volgend seizoen.
Lol nevermind.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zie dat Warhead ook weer mee doet, de winnaar van de eerste serie is dus vrijwel zeker bekend.
[ afbeelding ]
Die klap van Nightmare was echt beestachtig vet inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat er weer zo'n programma op de buis is. Ik heb gewoon 40 minuten zitten genieten, lachen en schreeuwen als een klein kind
De boys van RazerWarhead kwamen er weer eens achter watvoor gezeik je kunt hebben met een benzinemotor in een gevechtsrobot. Teleurstelling wel. Maar jeuzes, die klap van Nightmaredat had ook niet veel spectaculairder gekund volgens mij.
Ik hoop alvast op een volgend seizoen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef Jovatov het volgende:
Die klap van Nightmare was echt beestachtig vet inderdaad
Leuk programma weer
Aha wat was die kansloosquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zie dat Warhead ook weer mee doet, de winnaar van de eerste serie is dus vrijwel zeker bekend.
[ afbeelding ]
Ja dat was bijna zieligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Platina het volgende:
Heb ook een torrent gevonden. Heb weer genoten![]()
Maar het is wel duidelijk dat een lopende robot niet werkt, wat had die weinig controle zeg.
250 pounds, dus net onder de 114 kilo.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:52 schreef Ludwig. het volgende:
Het maximum gewicht is zeker wel omhoog gegaan?
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef pvdplanet het volgende:
De battles van aflevering 2 vanochtend effe op youtube bekeken. Die kadoverpakking met een net erin was echt briljant. Jammer dat ze de rematch verloren.
Er zijn maar zes afleveringen en ik vermoed dat ze gewoon de leukste gevechten hebben uitgekozen om volledig te laten zien.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:27 schreef Platina het volgende:
Rare aflevering dit. Opeens samenvattingen van de andere gevechten er tussendoor. Of heb ik een aflevering gemist?
Bronco vond ik overigens wel een leuke. Daar zit volgens mij heel wat kracht achter.
Het is wel duidelijk dat ze met ingang van de volgende aflevering verder willen met de volgende ronde, en dat sommige gevechten uit de eerste ronde niet echt uitzendmateriaal waren (zoals Radioactive bijvoorbeeld). Mensen aanwezig vertelden dat bij een paar van de niet-uitgezonden gevechten het dermate saai was dat het publiek begon te joelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Er zijn maar zes afleveringen en ik vermoed dat ze gewoon de leukste gevechten hebben uitgekozen om volledig te laten zien.
Ik weet echt bij al die namen niet bij welke bot die hoortquote:Op zondag 5 juli 2015 09:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren zijn naar verluid hun beginsquares.
Door dat plaatmetaal dat zo goed als niks weegt en verbuigt als je er tegen blaast ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Prima derde aflevering. Die Lisa ook echt"Ik denk niet dat ze ons kunnen flippen". Juist, ja.
Daarom kijk ik ze ook nietquote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
Die previews aan het einde geven wel onmundig veel weg.
Als je de laatste aflevering hebt gezien welquote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef TwenteFC het volgende:
Die wildcards snap ik niet helemaal vooral Witch Doctor niet.
Tombstone's spinner is volgens mij langer en dichter bij de grond dan die van Icewave.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat Tombstone een keer flink wordt ingemaakt, alleen om die arrogante kwal stil te krijgen
ik kijk ze tegenwoordig via dumpertquote:Op maandag 13 juli 2015 12:41 schreef µ het volgende:
Iemand een idee waarom het zo lang duurt voordat ze online komen?
Link;quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef µ het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat er een fatsoenlijke versie online staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige topshow zeg![]()
![]()
En erg blij met de winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Link;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige topshow zeg![]()
![]()
En erg blij met de winnaar
250MB, dat kan nooit goeie kwaliteit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Jaaaa hij kwam steeds goed aan de zijkant van Tombstone, die kon bijna niets doen. Vond het daardoor ook wel een terechte winnaar van de finale wedstrijdquote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat zo'n goed bestuurde machine ook uiteindelijk wint. Er is zoveel vaardigheid voor nodig om zo'n robot dermate precies en gecontroleerd aan te laten vallen. Respect
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:31 schreef borisz het volgende:
De BBC heeft aangekondigd de tv-serie Robot Wars nieuw leven in te blazen. De originele show liep van 1998 tot 2004, waarna er geen nieuwe afleveringen meer werden gemaakt. Nu heeft de BBC laten weten opdracht te hebben gegeven voor het maken van zes afleveringen van een uur per stuk.De reboot van de show krijgt een nieuwe formule met meer robots en meer gevechten dan bij de oude seizoenen. De tv-show Robot Wars werd niet meer geproduceerd na 2004, maar de gevechten gingen wel door als onderdeel van onder andere live-shows. De nieuwe serie wordt gemaakt in opdracht van BBC Two en wordt ontwikkeld door Mentorn Media Scotland, dat ook deel uitmaakte van de originele show, en SJP Media. Wie de presentatoren gaan worden van de nieuwe show is nog niet bekend.Volgens de BBC gaan kijkers veel nieuwe innovatieve robots te zien krijgen, voornamelijk dankzij de grote technologische stappen die het afgelopen decennium hebben plaatsgevonden. De show wordt gefilmd in een speciaal gebouwde arena in Glasgow.De show draaide om zelfgemaakte robots die vaak werden uitgerust met cirkelzagen, grijpers, hamers en vlammenwerpers. Deze robots werden bestuurd door hun eigenaren die de robots van de tegenstander probeerden uit te schakelen in de kooi. De kooigevechten betroffen één op één- en Battle Royale-stijl-gevechten. Tijdens deze gevechten moesten de bestuurders ook oppassen voor de iconische huisrobots van Robot Wars. Dit waren terugkerende robots zoals Dead Metal, Matilda en Sir Killalot, die een vaste plaats hadden in de kooi.
http://tweakers.net/geek/(...)ars-terug-op-tv.html
http://www.bbc.co.uk/medi(...)6/robot-wars-returns
Als speler of kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Inschrijfformulier is al onderweg( ook voor battle bots trouwens )
Jammer!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:10 schreef Bill_E het volgende:
Nou geen nederlandse deelnemers aan battebots dit jaar. We waren aardig dicht bij, maar ABC heeft helaas, zonder opgaaf van rede, niet voor ons gekozen... Op naar Robotwars dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |