Jawel! robots met autonome kettingzaagdrones en stoorzenders en zo!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht trouwens niet hele vernieuwende robots.
Als ik het interview moest geloven wat ik laatst zag wordt het redelijk anders, voornamelijk omdat batterijen lichter worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht trouwens niet hele vernieuwende robots.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Jawel! robots met autonome kettingzaagdrones en stoorzenders en zo!
Maar serieus, de battlebots van nu zouden echt een stuk geavanceerder en toffer kunnen zijn dan toen. Ik hoop echt dat de laatste technologieėn ingezet gaan wordenquote:
klinkt leukquote:Op zondag 19 april 2015 22:49 schreef Jovatov het volgende:
Dit jaar ook Battledrones? Dat lijkt me tof
Ja zoietsquote:Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Nemephis het volgende:
Is dit net zoiets als RobotWars?
Sir Kill-A-Lot FTW!
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 14 juni 2015 21:43 schreef Platina het volgende:
Jeugdsentimenten dit programma. Ben benieuwd wat het wordt.
quote:
Heb de eerste aflevering net binnen gehaald via torrents.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Platina het volgende:
Iemand een idee waar ik dit straks kan gaan terugkijken?
Ja vond het geweldigquote:Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat er weer zo'n programma op de buis is. Ik heb gewoon 40 minuten zitten genieten, lachen en schreeuwen als een klein kind
De boys van RazerWarhead kwamen er weer eens achter watvoor gezeik je kunt hebben met een benzinemotor in een gevechtsrobot. Teleurstelling wel. Maar jeuzes, die klap van Nightmaredat had ook niet veel spectaculairder gekund volgens mij.
Ik hoop alvast op een volgend seizoen.
Lol nevermind.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zie dat Warhead ook weer mee doet, de winnaar van de eerste serie is dus vrijwel zeker bekend.
[ afbeelding ]
Die klap van Nightmare was echt beestachtig vet inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat er weer zo'n programma op de buis is. Ik heb gewoon 40 minuten zitten genieten, lachen en schreeuwen als een klein kind
De boys van RazerWarhead kwamen er weer eens achter watvoor gezeik je kunt hebben met een benzinemotor in een gevechtsrobot. Teleurstelling wel. Maar jeuzes, die klap van Nightmaredat had ook niet veel spectaculairder gekund volgens mij.
Ik hoop alvast op een volgend seizoen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef Jovatov het volgende:
Die klap van Nightmare was echt beestachtig vet inderdaad
Leuk programma weer
Aha wat was die kansloosquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zie dat Warhead ook weer mee doet, de winnaar van de eerste serie is dus vrijwel zeker bekend.
[ afbeelding ]
Ja dat was bijna zieligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Platina het volgende:
Heb ook een torrent gevonden. Heb weer genoten![]()
Maar het is wel duidelijk dat een lopende robot niet werkt, wat had die weinig controle zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |