Er zijn maar zes afleveringen en ik vermoed dat ze gewoon de leukste gevechten hebben uitgekozen om volledig te laten zien.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:27 schreef Platina het volgende:
Rare aflevering dit. Opeens samenvattingen van de andere gevechten er tussendoor. Of heb ik een aflevering gemist?
Bronco vond ik overigens wel een leuke. Daar zit volgens mij heel wat kracht achter.
Het is wel duidelijk dat ze met ingang van de volgende aflevering verder willen met de volgende ronde, en dat sommige gevechten uit de eerste ronde niet echt uitzendmateriaal waren (zoals Radioactive bijvoorbeeld). Mensen aanwezig vertelden dat bij een paar van de niet-uitgezonden gevechten het dermate saai was dat het publiek begon te joelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Er zijn maar zes afleveringen en ik vermoed dat ze gewoon de leukste gevechten hebben uitgekozen om volledig te laten zien.
Ik weet echt bij al die namen niet bij welke bot die hoortquote:Op zondag 5 juli 2015 09:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren zijn naar verluid hun beginsquares.
Door dat plaatmetaal dat zo goed als niks weegt en verbuigt als je er tegen blaast ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Prima derde aflevering. Die Lisa ook echt"Ik denk niet dat ze ons kunnen flippen". Juist, ja.
Daarom kijk ik ze ook nietquote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
Die previews aan het einde geven wel onmundig veel weg.
Als je de laatste aflevering hebt gezien welquote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef TwenteFC het volgende:
Die wildcards snap ik niet helemaal vooral Witch Doctor niet.
Tombstone's spinner is volgens mij langer en dichter bij de grond dan die van Icewave.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat Tombstone een keer flink wordt ingemaakt, alleen om die arrogante kwal stil te krijgen
ik kijk ze tegenwoordig via dumpertquote:Op maandag 13 juli 2015 12:41 schreef µ het volgende:
Iemand een idee waarom het zo lang duurt voordat ze online komen?
Link;quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef µ het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat er een fatsoenlijke versie online staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige topshow zeg![]()
![]()
En erg blij met de winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Link;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige topshow zeg![]()
![]()
En erg blij met de winnaar
250MB, dat kan nooit goeie kwaliteit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Jaaaa hij kwam steeds goed aan de zijkant van Tombstone, die kon bijna niets doen. Vond het daardoor ook wel een terechte winnaar van de finale wedstrijdquote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat zo'n goed bestuurde machine ook uiteindelijk wint. Er is zoveel vaardigheid voor nodig om zo'n robot dermate precies en gecontroleerd aan te laten vallen. Respect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |