Vast een erg hippe pizzeria aan die namen te zien. Net als Ben & Jerry's echt cool man.quote:Op maandag 20 april 2015 00:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Yup, is normaal hier. Want dat is blijkbaar hoe ik rol.
Over rollen gesproken...
http://www.metronieuws.nl(...)meisje-op-verjaardag Één meisje en dan die rekening???
hey sapquote:Op maandag 20 april 2015 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vast een erg hippe pizzeria aan die namen te zien. Net als Ben & Jerry's echt cool man.
Kut hipsters
Zeer Nice.quote:
Ik heb hem even op weg geholpen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef Weissman het volgende:
SPT / Trainings schema
Heeft iemand hem al geDM't met de prijslijst van anabolen?
Etha, henk, iemand?
Liever in de bosjes, he Cor?quote:Op maandag 20 april 2015 08:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wilde een 'COR EN CLUMSY ZATEN IN EEN BOOM' zetten. Totdat mijn visueel ingestelde brein de overhand nam.
Zeker, c_c!quote:
Daar is hij al zijn hele leven mee bezig.quote:Op maandag 20 april 2015 08:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1. Je moet je originaliteit nog ff wakker maken.
wat zit je aan de haagse cultheld johquote:Op maandag 20 april 2015 09:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb hem even op weg geholpen.
Goede UI, btw.
(itt die van no1uknow).
quote:Op maandag 20 april 2015 09:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat zit je aan de haagse cultheld joh
quote:Op maandag 20 april 2015 09:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar is hij al zijn hele leven mee bezig.
quote:
Uitstekend. Tx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wellicht als je het 3 keer post dat ie dan terug komt.quote:Op maandag 20 april 2015 08:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik krijg de hele tijd ben en jerry ads. Denk dat yuri weer terugkomt. Of komt door frispel, c-c en msmessy. Dat kan ook.
Voor Furby's moet je bij Fripsel zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 09:33 schreef fathank het volgende:
fucking pokemon, whats next? Tamagotchi's? Furby's?
Beste tak moet dat dan zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 08:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wilde een 'COR EN CLUMSY ZATEN IN EEN BOOM' zetten. Totdat mijn visueel ingestelde brein de overhand nam.
Wijze woorden Sapquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 09:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uitstekend. Tx.wat vond ze er eigenlijk van dat je op die datingsite zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat je dit nu voor jan en alleman gebruikt. Voel me minder speciaal nu.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1. Je moet je originaliteit nog ff wakker maken.
quote:Op maandag 20 april 2015 08:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nu een ad voor een homo datingsite. Tbh kan dat eenieders schuld zijn hier.
Ben meer van de haagen dasz trouwens.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 09:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Repost want relevant
[ afbeelding ]
Er bestaat heul geen 20e maandquote:Op maandag 20 april 2015 09:27 schreef no1uknow het volgende:
Ik bedenk me nu ineens dat 4/20 de verjaardag van Hitler is
Mensen die zeggen happy 4/20 feliciteren eigenlijk het nazisme.
wie gaat er nog een dikke tjaap roken??
Haha want gekleurd bosje schaamhaar omdat ze alto isquote:Op maandag 20 april 2015 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor Furby's moet je bij Fripsel zijn.
En dit. Waarom die Angelsaksische datumnotatie???quote:
quote:
Blowen is voor alto's vriend, niet aan beginnen hoorquote:Op maandag 20 april 2015 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
wou dat ik ook blowde dan ging vandaag helemaal naar de getsie
komt hij met z'n burgerlijk leventje op z'n 19equote:Op maandag 20 april 2015 09:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Blowen is voor alto's vriend, niet aan beginnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |