kk hebben ze nu ook al metroseksuele pokémon?quote:Op zondag 19 april 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja die kreeg ik maar is zo'n gaye pikachu voor in die contests.
[ afbeelding ]
ga ik toch niet mee battlen
ze hebben het alleen arme Pikachu aangedaanquote:Op zondag 19 april 2015 22:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kk hebben ze nu ook al metroseksuele pokémon?
Bontkraagje alles. Mist alleen nog een gucci petje en een heuptasje.quote:Op zondag 19 april 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben het alleen arme Pikachu aangedaan
is niet het enige outfit hoorquote:Op zondag 19 april 2015 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bontkraagje alles. Mist alleen nog een gucci petje en een heuptasje.
Die tweede van links en rechts...quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet het enige outfit hoor
[ afbeelding ]
ik weet niet wie je hiermee bedoeltquote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef stinkie het volgende:
Godverdomme wie heeft die homo's binnen gelaten?
"wat dacht u van een Hoot-hoot, level 8"quote:
quote:Je spieren hebben ook rust nodig. Zeker bij thuis trainingen zonder equipment gebruik je meer spieren dan je door hebt. Fitness apparatuur helpt namelijk weer om spiergroepen te isoleren. Zorg in ieder geval voor een rustdag. Als je twee dagen achter elkaar sport zorg er dan voor dat je niet dezelfde spieren belast.
Je hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op zondag 19 april 2015 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
max verstappen is geen talent
enkel zijn vader heeft er voor gezorgd dat ie mag starten
gelukkig bij een waardeloos team ferarri en mercedes moeten hem niet
Wat dan?quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet wel iets dat we kunnen doen waar je het warm van krijgt.
Nee sorry ik twijfelquote:Op zondag 19 april 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je wel wat ik bedoel.![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is Omega Ruby, derde generatie pokemons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |