Antoine. Vriend.quote:Op zondag 19 april 2015 21:00 schreef Champy het volgende:
Hey ossum, welkom terug, heb je gemist vriend
allemaal van die rijkelijszoontjes toch in de f1 degene die de meeste centen heeft mag voorop rijdenquote:Op zondag 19 april 2015 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
max verstappen is geen talent
enkel zijn vader heeft er voor gezorgd dat ie mag starten
gelukkig bij een waardeloos team ferarri en mercedes moeten hem niet
batavus togquote:Op zondag 19 april 2015 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
yo kaas denk dat ik wil gaan mtb'en. Was beetje goei fietsje voor weinig geld?
gewoon merida van de aldiquote:Op zondag 19 april 2015 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
yo kaas denk dat ik wil gaan mtb'en. Was beetje goei fietsje voor weinig geld?
Pak een schaar en begin met krassenquote:
wat is dit nou voor reactie?quote:
ik kon toch niet weten dat ik zo snel al een waterpokemon nodig had?quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
Luister vriend dat jij zo'n kk sukkel bent om geen water te fixen early game is niet ons probleem snapje
ultieme balans Pokémon meester ras.
Ken ik niet. Heb je geen Onix of Geodude?quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer genoeg niet. dit is mijn team nu:
Grovyle
Slaking
Swellow
wij hoeven de beef nooit te zoeken omdat BozeHaas het meestal al heeft opgegeten, die dikzakquote:Op zondag 19 april 2015 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. Klb sc zoekt weer beef. Net op de dag dat ik terug ben. hoe dom ben je dan hahah
dit is Omega Ruby, derde generatie pokemons.quote:Op zondag 19 april 2015 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Heb je geen Onix of Geodude?
Is het gewoon een remake van Ruby en Sapphire of zo?quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is Omega Ruby, derde generatie pokemons.
ja, op de 3DSquote:Op zondag 19 april 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het gewoon een remake van Ruby en Sapphire of zo?
kk hebben ze nu ook al metroseksuele pokémon?quote:Op zondag 19 april 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja die kreeg ik maar is zo'n gaye pikachu voor in die contests.
[ afbeelding ]
ga ik toch niet mee battlen
ze hebben het alleen arme Pikachu aangedaanquote:Op zondag 19 april 2015 22:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kk hebben ze nu ook al metroseksuele pokémon?
Bontkraagje alles. Mist alleen nog een gucci petje en een heuptasje.quote:Op zondag 19 april 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben het alleen arme Pikachu aangedaan
is niet het enige outfit hoorquote:Op zondag 19 april 2015 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bontkraagje alles. Mist alleen nog een gucci petje en een heuptasje.
Die tweede van links en rechts...quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet het enige outfit hoor
[ afbeelding ]
ik weet niet wie je hiermee bedoeltquote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef stinkie het volgende:
Godverdomme wie heeft die homo's binnen gelaten?
"wat dacht u van een Hoot-hoot, level 8"quote:
quote:Je spieren hebben ook rust nodig. Zeker bij thuis trainingen zonder equipment gebruik je meer spieren dan je door hebt. Fitness apparatuur helpt namelijk weer om spiergroepen te isoleren. Zorg in ieder geval voor een rustdag. Als je twee dagen achter elkaar sport zorg er dan voor dat je niet dezelfde spieren belast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |