he foto van m'n beste kantquote:Op maandag 20 april 2015 11:57 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
heey sander lekker barbells slopen
wel jmmr dat ie niet ff reageert he mjaquote:Op maandag 20 april 2015 12:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit is best wel awkward
meest rare is nog dat ze elkaar(s aanwezigheid) accepteren
wie wat waar hoequote:Op maandag 20 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I know.
Even tussendoor, rozekwarts gaat zelfmoord plegen nav userfoto's
Kijk uit hoor de kilootjes zitten er zo weer aanquote:Op maandag 20 april 2015 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
zit echt ff te genieten van een frikandelbroodje
mis alleen nog blikje golden power en dan voel ik me helemaal 13 weer
ja heeft hij helemaal die uberbelangrijke shit op internet gemistquote:Op maandag 20 april 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt het alweer gemist man, dat burgerlullenleventje eist z'n tol.
imand moet hier de banken draaiend houden. Die uitkeringen krijgen ze niet voor niets hequote:Op maandag 20 april 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ff pondjes er weer aftrainen zo gepiept toch?quote:Op maandag 20 april 2015 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk uit hoor de kilootjes zitten er zo weer aan![]()
Ja ik ook. Was wel benieuwd.quote:Op maandag 20 april 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach joh al die lulletjes rozenwater bij de banken graaien gewoon hun eigen zakken vol, terwijl Annie en Fatma op de hoek al het daadwerkelijke werk doen.quote:Op maandag 20 april 2015 12:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
imand moet hier de banken draaiend houden. Die uitkeringen krijgen ze niet voor niets he
we zijn al pagina verder stonerquote:Op maandag 20 april 2015 12:31 schreef Fripsel het volgende:
Toch jammer dat jullie daar geen antwoord op hebben.
Rozekwarts deed foto met tattoo, men deed niet eens zo heel gemeen melden dat het een lelijke tattoo was, rk in foetushouding, mod die de boel opruimt. Viel mee.quote:Op maandag 20 april 2015 12:31 schreef Fripsel het volgende:
Toch jammer dat jullie daar geen antwoord op hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |