Hey Clumsyquote:Op maandag 20 april 2015 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dit awesome. Beetje. Jammer.
Wanneer ging je die truc voordoen? Wil er graag bijzijn.quote:Op maandag 20 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Onderschat mij niet vrienden, onderschat mij niet.
[ afbeelding ]
Oh jeetje, heb je de uitnodiging niet gehad? Er zal vast iets mis zijn gegaan in de post, sorry. Helaas zijn ze nu op.quote:Op maandag 20 april 2015 11:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wanneer ging je die truc voordoen? Wil er graag bijzijn.
Meer dit lijkt mequote:Op maandag 20 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Onderschat mij niet vrienden, onderschat mij niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2015 09:27 schreef no1uknow het volgende:
Ik bedenk me nu ineens dat 4/20 de verjaardag van Hitler is
Mensen die zeggen happy 4/20 feliciteren eigenlijk het nazisme.
wie gaat er nog een dikke tjaap roken??
Whoah didnt hear that yet. Kost da?quote:Op maandag 20 april 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben wel een keer moeilijk hard tegen de bok op geknald, ipv eroverheen te gaan.
Even iets anders. Foo Fighters in ziggo dome. Maken die tegenwoordig nog steeds toffe muziek?
leuke omslagfoto heb jyquote:Op maandag 20 april 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
bedankt voor de friend request allemaal btw
gezellie
Echt mooie page is dat. Helaas zijn er nu teveel mensen die weten dat het een troll is.quote:Op maandag 20 april 2015 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
xD
meteen die fb opgezocht.
[ afbeelding ]
heb op veel berichtjes vind ik leuk gekliktquote:Op maandag 20 april 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
bedankt voor de friend request allemaal btw
gezellie
Lol 89 euroquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
yo weiss hoe heb je die wijven eigenlijk geprogrammeerd, geNLPt, gePUA't om je in de ondertitelz te zetten lol
quote dit bericht als je dit ook afvroeg
quote:
dit is best wel awkwardquote:Op maandag 20 april 2015 11:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je joggingsbroek over straat lopen
Waarom zouden we dat niet doen?quote:Op maandag 20 april 2015 12:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit is best wel awkward
meest rare is nog dat ze elkaar(s aanwezigheid) accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |