Prinses en Erwtjequote:Op maandag 4 mei 2015 09:52 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de tip. Gaan we even op zoek naar 1 paar goede schoentjes.
Nog meer tips voor winkels met goede kinderschoenen in Utrecht/Amersfoort?
Ik lees mee!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:19 schreef klaprooss het volgende:
Deze vraag is vast veel gesteld maaaaar
Ik ben op zoek naar newborn jumpsuits unisex.
EN dan niet grijs of creme kleurmaar hipperdepippe met leuke prints etc
Noooh ik zie F er al inquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:24 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Dit shirtje
[ afbeelding ]
Dit broekje
[ afbeelding ]
Dit shirtje
[ afbeelding ]
Dit shirtje
[ afbeelding ]
Ojee.
oh yeah! Thnxquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef laziness het volgende:
Ik ga er vrijdag bestellen klap![]()
Pm of dm met linkjes en juiste maat als je mee wilt bestellen.
Zeg klappieeeee, heb je nieuws ofzo? Newborn jumpsuitsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:19 schreef klaprooss het volgende:
mijn zus toooochquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zeg klappieeeee, heb je nieuws ofzo? Newborn jumpsuits
Misschien hier of hier of hier? Bij de laatste zit er wel wat tussen vanaf 56 maar ook wel vanaf 50. < dat was eigenlijk minimaal. Ze hadden vroeger zulke leuke dingen bij kleine Sam, maar die heeft geen kleding meer zie ik!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:19 schreef klaprooss het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jemig wat een mooi ding dit (jammer van de korte mouwen en pijpjes):
[ afbeelding ]
Groot!quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:53 schreef Mabawa. het volgende:
Uhmm hoe valt Duns? De t-shirts?
http://www.knotsknetter.n(...)111.html?language=nl
Thanks Suiker!
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:53 schreef Mabawa. het volgende:
Uhmm hoe valt Duns? De t-shirts?
http://www.knotsknetter.n(...)111.html?language=nl
Thanks Suiker!
Ik meende dat ik een soortgelijk shirt bij next had gezien, maar dat is een overhemd. Ook leuk trouwensquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je!
Dat maakt de maat kiezen alleen maar moeilijker![]()
Hebben we alquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik meende dat ik een soortgelijk shirt bij next had gezien, maar dat is een overhemd. Ook leuk trouwens![]()
http://nl.nextdirect.com/nl/g4d2536s7
Jazeker! 1¤ ofzoiets? Weet het niet meer eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:18 schreef mousemicky het volgende:
Ik zal eens bij de zeeman binnenlopen. 92 klinkt als heel groot voor m, maar misschien valt t idd mee. Prijs zal ook wel meevallen daar toch?
En de verzendkosten vanuit uk zelf?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:33 schreef laziness het volgende:
Zeeman?
Herinnering tot vanavond 20:00uur kan je mee bestellen met mothercare.
Pakketje binnen NL is 3,95 met kiala.
De basisprijs is 10 pond, + dan nog extra voor elk item. Ik denk dat t dus afhankelijk wordt van a. hoe veel mensen er meebestellen b. hoe veel je bestelt... (al met al, niet goedkoopquote:
\ik ben al aan het WOGgenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:30 schreef laziness het volgende:
De extra kosten heb ik tot nu toe steeds terug gekregen dus die ga ik weer terug vragen en we zijn al met 5 tot nu toe dus het loont wel denk ik om mee te bestellen.
Oh ja, dat was ik alweer vergeten, goeie. Ik ben niet zo'n FB spammerd alleen, waren er ook andere manieren? Nou ja, eerst maar eens afwachten tot alles binnen is.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:30 schreef laziness het volgende:
De extra kosten heb ik tot nu toe steeds terug gekregen dus die ga ik weer terug vragen en we zijn al met 5 tot nu toe dus het loont wel denk ik om mee te bestellen.
Wat jammer dat al die jongensshirtjes witte boordjes hebben!quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor wie nog een mooi eerste pakje zoekt (of tweede of achtste) en het mag wat meer kosten... Vergeet
http://www.winterwaterfactory.com/ niet he
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lindex heeft momenteel gratis verzenden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |