Zo had ik het nog niet eens bekeken. Maar ik meen dat Maleisie met zo;n plens begonnen was toch? Ieder geval, ik dacht aan ploffende of gedetunede Renaults.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch maar Max geworden. Precies zoals Fer zei, het wordt warm. Nasr had onderstuur toen de temperatuur omhoog ging, en ook in Maleisië zat Sauber er niet lekker bij
Als je met een wissel die 30 punten kost 15 punten per race kan winnen, waarom niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:44 schreef Max23 het volgende:
Ik heb uiteindelijk gegokt om niet te wisselen en zo wat budget te sparen. Team blijft dus Raikkonen, Nasr, Sauber, Manor.
Maarja, ik wist gewoon niet welke keuze ik moest maken, heb 14 miljoen budgetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je met een wissel die 30 punten kost 15 punten per race kan winnen, waarom niet?
In de kwalificatie doen ze precies hetzelfde. Tot nu toe blij dat ik geheel naar STR ben overgestapt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef Fer het volgende:
Sauber op P15 en 16 in FP2 vandaag. Nergens staat waarom, wat moet je daar nu mee?
Ik gok er nog steeds op, dat morgen Renault die motor een tandjes dichtschroeft. Om het einde van de race te halen. Maar voor de manager is de kwali ook belangrijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In de kwalificatie doen ze precies hetzelfde. Tot nu toe blij dat ik geheel naar STR ben overgestapt.
Geen geniale wissel.quote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verstappen maar eruit gehaald voor Perez.
Heerlijk snel ben je altijd!quote:
Zou toch wel hilarisch zijn als allebei de STR's morgen uitvallenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Eerst maar eens afwachten of de Renaults het gaan volhouden morgen
Het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou toch wel hilarisch zijn als allebei de STR's morgen uitvallen
Nee, gewoon niet. Max heeft weer eens die pechduivel aan boordquote:Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Sainz heeft het prima gedaan. En gelukkig geen straf.
Dus? Is dat de schuld van Sainz of zo?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet. Max heeft weer eens die pechduivel aan boord
Ja, hij ging er voorbij en snoerde Max' punt en mijn 6 punten door de neusquote:
Dat zeg ik: Sainz heeft het goed gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hij ging er voorbij en snoerde Max' punt en mijn 6 punten door de neus
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |