quote:Op zondag 19 april 2015 18:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er zit meer vocht in Rosberg's ogen dan in die flessen.
Ghehehe!quote:Op zondag 19 april 2015 18:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er zit meer vocht in Rosberg's ogen dan in die flessen.
rapnegers snappen dat nietquote:Op zondag 19 april 2015 18:52 schreef Beach het volgende:
Tegen Sir Jackie zeggen 'how you doin' man.
Ja, hij kon op een gegeven moment zijn werk als coureur niet meer combineren met al die begrafenissen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:53 schreef Nober het volgende:
Jackie Stewart, de enige overlever van F1 1950-1970.
Bullshit. Nog genoeg levende coureurs. Gurney sowieso.quote:Op zondag 19 april 2015 18:53 schreef Nober het volgende:
Jackie Stewart, de enige overlever van F1 1950-1970.
Begin was behoorlijk saai, maar werd inderdaad beter naar het einde toequote:
Rosberg deed het leuk, jammer van dat laatste remfoutje of was dat iets mechanisch? Kimi was ook goed bezigquote:Op zondag 19 april 2015 18:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Begin was behoorlijk saai, maar werd inderdaad beter naar het einde toe
Hij maakte een slippertje met Rosberg in de achtervolging, kwam naast de baan en moest zijn voorvleugel vervangenquote:Op zondag 19 april 2015 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er mis gegaan bij Vettel? Heb de race gemist.
kapotte voorvleugel dus extra pitstop en toen kwam ie Bottas niet voorbijquote:Op zondag 19 april 2015 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er mis gegaan bij Vettel? Heb de race gemist.
Ah, jammer.quote:Op zondag 19 april 2015 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakte een slippertje met Rosberg in de achtervolging, kwam naast de baan en moest zijn voorvleugel vervangen
ik heb niks tegen negers hoor. Sorry als ik je op je negertenen getrapt heb.quote:
Ach, het is gewoon hoe hij is. Waarom zou hij dat veranderenquote:Op zondag 19 april 2015 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb niks tegen negers hoor. Sorry als ik je op je negertenen getrapt heb.
Lewis moet dat imago echt van zich af schudden. Met z'n kettingen en alles. Pannenkoek
Moet hij dan net zo kleurloos als Rosberg, Raikkonen en Bottas bijvoorbeeld worden..?quote:Op zondag 19 april 2015 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lewis moet dat imago echt van zich af schudden. Met z'n kettingen en alles. Pannenkoek
Moet hij toch lekker zelf weten, die Jackie ziet er lekker uit met z'n schotse ruitquote:Op zondag 19 april 2015 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het komt nogal triest over, maar als ie blij wordt van zo'n kitscherig fotolijstje om z'n nek, dan moet ie dat lekker doen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach ja, bij sporters interesseert mij alleen maar wat ze presteren op dat gebied, de rest moeten ze maar lekker uitzoeken.quote:Op zondag 19 april 2015 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het komt nogal triest over, maar als ie blij wordt van zo'n kitscherig fotolijstje om z'n nek, dan moet ie dat lekker doen.
Fixerdquote:Op zondag 19 april 2015 19:16 schreef franklop het volgende:
AD titel;
Er lijkt een vloek te rusten op Max Verstappen Renault en F1
dat is wel de keerzijde van een NL talent in F1, ik vond het prettiger toen de kranten 0,0 over F1 schrevenquote:Op zondag 19 april 2015 19:16 schreef franklop het volgende:
AD titel;
Er lijkt een vloek te rusten op Max Verstappen en F1
Dat krijg je als media die zich normaliter amper met F1 bezighouden zich opeens gaan bemoeien met de sportquote:Op zondag 19 april 2015 19:16 schreef franklop het volgende:
AD titel;
Vorig jaar (en de jaren ervoor) plaatste zelfs Spits/Metro regelmatig geeneens een verslag of een vermelding van de uitslag. Dat zal nu welanders zijn denk ikquote:Op zondag 19 april 2015 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel de keerzijde van een NL talent in F1, ik vond het prettiger toen de kranten 0,0 over F1 schreven
Ik heb zelf het Parool en als er dan wat sporadisch over F1 in stond klopte er weinig vanquote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar (en de jaren ervoor) plaatste zelfs Spits/Metro regelmatig geeneens een verslag of een vermelding van de uitslag. Dat zal nu welanders zijn denk ik
Kansloos weerquote:Op zondag 19 april 2015 19:16 schreef franklop het volgende:
AD titel;
quote:Max: “Al vanaf de start van de race worstelde ik met de auto, die elektrische problemen had. Ik moest het de hele wedstrijd voorzichtig aan doen, waardoor ik veel snelheid verloor op de rechte stukken. Dat was goed te zien als ik werd ingehaald, want dan leek ik wel stil te staan. Uiteindelijk ben ik uitgevallen met een elektronisch probleem en wat dat precies is geweest, gaan we nu onderzoeken. Maar drie keer met pech uitvallen in vier races is niet wat je wilt. Dat is verontrustend. We hebben nu drie weken om alles te analyseren en op te lossen om de race in Barcelona wel te kunnen finishen. Dat is ons voornaamste doel.”
Jump out zeggen ze niet zomaar zou je denken.twitter:autosportlive twitterde op zondag 19-04-2015 om 18:07:32Verstappen reported that he was losing power before retiring the Toro Rosso. The team told him "the car is not safe, you need to jump out". reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |