http://www.dailymotion.co(...)shes-2000-2005_sportquote:Op zondag 19 april 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Max is gewoon nog wat onstuimig, dat heeft hij van zijn vader. Geef hem nog even de tijd om rustiger te worden.
Tja dat is waar, had graag nog een leuk gevecht gezien. Al was het voor plaats 16quote:Op zondag 19 april 2015 18:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
deze race was een draak voor Max...wees eens eerlijk, toch?
Daar kijk je voor, uiteindelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)shes-2000-2005_sport
Hier een leuk filmpje voor je!
quote:
In 88 werd er nog lyrisch gedaan over een race waarbij 5 auto's aan touwtje reden om plek 2, zonder elkaar in te halen. Japan was dat geloof ik Als er 4 races zijn waarbij je op het puntje van je stoel zit is het een goed jaar. Voor de rest moet er een beetje strijd om de kop en het wk zijn. Dat zijn nou de dingen die zo goed als het hetzelfde gebleven zijn, alleen wordt er meer ingehaald.quote:Op zondag 19 april 2015 17:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dan verschillen we gewoon van mening, mijn eerste race was in 88natuurlijk waren er toen ook saaie races, alleen ben ik van mening dat er toen meerdere factoren waren die het racen interessant maakten, en dat was toch de charme van F1 vergeleken met andere motor sporten.
Lewis niet, Kimi welquote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef Max23 het volgende:
Maar zowel Hamilton als Raikkonen moeten nog stoppen dus?
Alle Renaults slopen dat zal ze leren!!quote:Op zondag 19 april 2015 18:08 schreef MakkieR het volgende:
Max Verstappen uit de race, wat een verassing zeg
het probleem van vorige week is pas in Monaco opgelost naar verluidt.quote:Op zondag 19 april 2015 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer, dus. Hopelijk drie goede verbeterweken nu!
Als er vier knotsgekke races zijn en een race of 4 waarvan je denkt 'ik had echt niet moeten kijken' is het een goed jaar. 8 races waar niet bijzonder veel gebeurt maar het allemaal wel spannend is. Op een 16-tal races dan.quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In 88 werd er nog lyrisch gedaan over een race waarbij 5 auto's aan touwtje reden om plek 2, zonder elkaar in te halen. Japan was dat geloof ik Als er 4 races zijn waarbij je op het puntje van je stoel zit is het een goed jaar. Voor de rest moet er een beetje strijd om de kop en het wk zijn. Dat zijn nou de dingen die zo goed als het hetzelfde gebleven zijn, alleen wordt er meer ingehaald.
Elektrisch probleem.quote:Op zondag 19 april 2015 18:11 schreef VacaLoca het volgende:
Is het al bevestigd dat het de motor was bij Max?
Grindbakgarppenquote:Op zondag 19 april 2015 18:11 schreef Mansjester het volgende:
Toch weer een race van Max waarin z'n bolide niet in de grindbak eindigt
Dan komt Kimi waarschijnlijk terug op P1 en ga hem dan maar inhalenquote:Op zondag 19 april 2015 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Zou als ik Hamilton en Rosberg was ook naar de zachte banden gaan. Kan kimi ook niet veel sneller zijn
dan zit kimi er wel voorquote:Op zondag 19 april 2015 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Zou als ik Hamilton en Rosberg was ook naar de zachte banden gaan. Kan kimi ook niet veel sneller zijn
repereer dee motor noe ins, godmiljaarse hoorebengelsquote:Op zondag 19 april 2015 18:11 schreef aesop het volgende:
Dan ga je je toch afvragen wat voor adviezen Jos het team geeft
Vandaag is zo'n race die best nog wel ok is.quote:Op zondag 19 april 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er vier knotsgekke races zijn en een race of 4 waarvan je denkt 'ik had echt niet moeten kijken' is het een goed jaar. 8 races waar niet bijzonder veel gebeurt maar het allemaal wel spannend is. Op een 16-tal races dan.
.quote:
Dan zou ik eerder vorige week noemen als een race die ok is. Wat actie in het middenveld, Ricciardo vs Ericsson.quote:Op zondag 19 april 2015 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n race die best nog wel ok is.
De Verstappen vloek.quote:Op zondag 19 april 2015 18:14 schreef marcodej het volgende:
Verstappen was in gesprek met vijf teams en kiest dan net weer voor het team met de meest onbetrouwbare auto.
Hij moet alleen behoorlijk wat inhalenquote:
Zou leuk zijn!quote:
Zeven seconden goedgemaakt sinds zijn stopquote:Op zondag 19 april 2015 18:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij moet alleen behoorlijk wat inhalen
Maar hij hoeft niet meer naar binnenquote:Op zondag 19 april 2015 18:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij moet alleen behoorlijk wat inhalen
Ach, volgend jaar bij Red Bull... Kijken wat er dan gebeurt.quote:Op zondag 19 april 2015 18:14 schreef marcodej het volgende:
Verstappen was in gesprek met vijf teams en kiest dan net weer voor het team met de meest onbetrouwbare auto.
Ros en Ham ook niet. Maar Kimi zit inderdaad behoolijk op gasgeven.quote:
Verdorie, weer niet goed geteldquote:Op zondag 19 april 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Rosberg en Lewis ook niet normaal gesproken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef MakkieR het volgende:
Kunnen we Hamilton niet nationaliseren dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken op een zondagmiddag.
Niks.quote:Op zondag 19 april 2015 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar bij Red Bull... Kijken wat er dan gebeurt.
Ik hoef die rapnegert niet hoorquote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef MakkieR het volgende:
Kunnen we Hamilton niet nationaliseren dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken op een zondagmiddag.
zacht en weinig brandstof.... kwali rondjes... tanden in t stuurquote:
Nee. Ik ben blij dat Verstappen niet zoals Hamilton gaat.quote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef MakkieR het volgende:
nee.quote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef MakkieR het volgende:
Nou nou, de Russische dashcamfilmpjes zijn spectaculairder. En bôh, de F1 doet er 5 jaar over om zo'n filmpje te vullenquote:Op zondag 19 april 2015 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)shes-2000-2005_sport
Hier een leuk filmpje voor je!
ah ach, tijdens de race heeft hij toch een helm op en eerlijk gezegd als de race over is kijk ik toch al niet meer.quote:
Super filmpje, vooral dat keiharde uitremmen met blokkerende wielenquote:
Sowieso een puike vent volgens mij. Fair play, goed racen, sympathiek.quote:Op zondag 19 april 2015 18:19 schreef nils7 het volgende:
Vettel heeft de critici wel de mond gesnoerd vind ik... toch een toffe gast nu bij Ferrari
Ga sporten zoeken waarin Nederlanders domineren.quote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef MakkieR het volgende:
Korfbalquote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga sporten zoeken waarin Nederlanders domineren.
Zoals: schaatsen, kickboksen, motocross, darts.
Ben benieuwd naar de penalties.quote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige eerste helft maar de tweede helft van de race is vermakelijk.
T vingertje werd irritant bij Red Bull maar in Maleisie was ie echt blij en was een sterke wedstrijd. Zn optreden bij Top Gear was ook wel oké!quote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso een puike vent volgens mij. Fair play, goed racen, sympathiek.
Vergeet korfbal niet.quote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
judo zijn we ook goed in toch?quote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
los wiel?quote:Op zondag 19 april 2015 18:22 schreef aesop het volgende:
Wat was nou het probleem voor Sainz? Max had schade, verloor de eerste rondes dus al tijd, daarna lang in de pits dus dat was verklaarbaar. Maar wat was er met Sainz dat hij op Max na achteraan reed?
5 seconden penalty ookquote:Op zondag 19 april 2015 18:22 schreef aesop het volgende:
Wat was nou het probleem voor Sainz? Max had schade, verloor de eerste rondes dus al tijd, daarna lang in de pits dus dat was verklaarbaar. Maar wat was er met Sainz dat hij op Max na achteraan reed?
Zou goed voor mn manager zijnquote:
Net als 70% van de rest van de deelnemersquote:Op zondag 19 april 2015 18:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou goed voor mn manager zijn
Verstappen gewisseld voor hem
quote:
ja omdat Max schade had en dus vroeg moest stoppen. En uiteraard omdat hij alvoor hem was gestartquote:Op zondag 19 april 2015 18:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Saintz heeft toch de meeste van de tijd voor Max gereden?
Had ik net geen geld voor. Dus Massaquote:Op zondag 19 april 2015 18:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net als 70% van de rest van de deelnemers
niet dat het voor de ploeg nog wat uitmaakt denk ik.quote:Op zondag 19 april 2015 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
ja omdat Max schade had en dus vroeg moest stoppen. En uiteraard omdat hij alvoor hem was gestart
Het is de Iceman!quote:
Koekoekquote:Op zondag 19 april 2015 18:27 schreef Nober het volgende:
Hoe heet de vader van Rosberg?
A: Kuku
B: Kyky
C: Kiki
D: Keke
E: Koko
U hoort het zo!
Dquote:Op zondag 19 april 2015 18:27 schreef Nober het volgende:
U hoort het zo!
Nee, want die wordt pas na de finish in rekening gebracht. Theoretisch had Sainz dus 10e kunnen finishen, om na afloop door die 5 seconden straf terug te zakken naar de 11e plek.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 18:27 schreef Nober het volgende:
U hoort het zo!
quote:Op zondag 19 april 2015 18:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, want die wordt pas na de finish in rekening gebracht. Theoretisch had Sainz dus 10e kunnen finishen, om na afloop door die 5 seconden straf terug te zakken naar de 11e plek.
9 mei of zoquote:
37.5%quote:Op zondag 19 april 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel procent van de Finnen die een F1-wedstrijd reden werd wereldkampioen?
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |