SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Je zou toch denken dat ze nog even willen laten zien wat ze kunnen in die laatste competitiewedstrijden. Blijkbaar is dit alles wat ze kunnen.
Maar even serieus: het is het hele seizoen al slecht, maar zo slecht als nu was het toen toch niet?Amen.![]()
Ik zie'm liever op linksbuiten, kan ie goed concurreren met Kishna volgend seizoen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)s-ook-een-optie.html
Fischer blijft een tof ventje![]()
Of gewoon een goede linksbuiten halen en Fischer in de spits zettenquote:Op zondag 19 april 2015 18:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik zie'm liever op linksbuiten, kan ie goed concurreren met Kishna volgend seizoen.Oh.![]()
Ajax wil al een spits halen die er meteen staat die moet concurreren met Milik. Lijkt me sterk dat ze dan ook nog voor een linksbuiten gaan als Kishna er (nog) is.quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon een goede linksbuiten halen en Fischer in de spits zetten![]()
Kishna zal wel weggaan met al zijn gezeik en weinig presterenquote:Op zondag 19 april 2015 18:14 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ajax wil al een spits halen die er meteen staat die moet concurreren met Milik. Lijkt me sterk dat ze dan ook nog voor een linksbuiten gaan als Kishna er (nog) is.Oh.![]()
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.quote:Op zondag 19 april 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna zal wel weggaan met al zijn gezeik en weinig presteren![]()
Dan zie ik Fischer liever wat centraler spelen, ACHTER de spits...quote:Op zondag 19 april 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon een goede linksbuiten halen en Fischer in de spits zetten![]()
Ja want hij doet het zo goed als hij speelt, die jongen heeft misschien 90 minuten goed gevoetbald tot nu toequote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.![]()
Prima, die jongen presteert toch niks.quote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ajax speelt niet met een 10 dus dat kan je wel vergetenquote:Op zondag 19 april 2015 19:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zie ik Fischer liever wat centraler spelen, ACHTER de spits...Oh.![]()
Mooi, is een fikse achteruitgang voor PSV dan tov Depay.quote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.Oh.![]()
Wat heeft Frank er mee te maken ? Of wil jij hem altijd opstellen, dramatisch spelend of niet ?quote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar heb je gelijk in. Jammer dat hij uitgefloten werd na een slechte pass.quote:Op zondag 19 april 2015 20:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aardig, als hij goed was had hij die kans gemaaktGroot fan van User Wotte![]()
Ajax voor de kerst kampioen dan.quote:Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was gewoon lekker een lange neus trekken naar Frank en naar PSV gaan, en daar wekelijks spelen op die plek die nu vrijkomt wanneer Depay vertrekt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
twitter:jopvankempen twitterde op zondag 19-04-2015 om 20:53:16#ajanac Slechtste man bij Ajax: Sigthórsson. Als je spelers in de etalage zet, kunnen ze ook minder waard worden http://t.co/qniReKgQGq reageer retweet
![]()
Oh?quote:Op zondag 19 april 2015 20:54 schreef Tarado het volgende:
twitter:jopvankempen twitterde op zondag 19-04-2015 om 20:53:16#ajanac Slechtste man bij Ajax: Sigthórsson. Als je spelers in de etalage zet, kunnen ze ook minder waard worden http://t.co/qniReKgQGq reageer retweet
Vond hem niet dramatisch hoor... iig niet meer dramatisch dan de rest.
Siggie had gewoon hetzelfde niveau als de vorige jaren.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij was echt slecht hoorquote:Op zondag 19 april 2015 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oh?
Vond hem niet dramatisch hoor... iig niet meer dramatisch dan de rest.
Siggie had gewoon hetzelfde niveau als de vorige jaren.![]()
Had 1 goeie actie waar die langs 2 man kwam en de bal terug legde . Zivkovic is dus slechter ?quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Met een schuin slapend oog leek hij voor mij niet veel slechter dan de rest.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij kan ook niet beter. Alles op één tempo en hij is al zo langzaam.quote:
Iedere euro die je voor hem krijgt is mooi meegenomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas ook niet beter momenteel. En dat wil wat zeggen...quote:Op zondag 19 april 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had 1 goeie actie waar die langs 2 man kwam en de bal terug legde . Zivkovic is dus slechter ?
Volgend seizoen gaat ie zijn kans krijgen en het ligt alleen aan hem of ie die gaat pakken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is dan wel behoorlijk triest ja . Maar ik blijf die jongen een spits vinden voor 4-4-2 met ruimte en vrijheidquote:Op zondag 19 april 2015 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas ook niet beter momenteel. En dat wil wat zeggen...
Volgend seizoen gaat ie zijn kans krijgen en het ligt alleen aan hem of ie die gaat pakken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Noem is een verdediger die direct wat toevoegt aan Ajax ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die schijnt te lang op bed te liggen maar ik hoop toch wel dat vandaag de laatste wedstrijd van Siggy was bij Ajaxquote:Op zondag 19 april 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had 1 goeie actie waar die langs 2 man kwam en de bal terug legde . Zivkovic is dus slechter ?![]()
Scoutingquote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Noem is een verdediger die direct wat toevoegt aan Ajax ?.
Furby.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Romario 2 maar dan 100 keer slechter lolquote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
die schijnt te lang op bed te liggen maar ik hoop toch wel dat vandaag de laatste wedstrijd van Siggy was bij AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik eigenlijk ook wel ja maar hij schijnt omgeturnd te worden tot een echte Ajax spits. Dan mag ie eerst wel eens wat sterker worden.quote:Op zondag 19 april 2015 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is dan wel behoorlijk triest ja . Maar ik blijf die jongen een spits vinden voor 4-4-2 met ruimte en vrijheidAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Furby is wel beter hoor. Kom op hé/quote:Op zondag 19 april 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Viergever daar neerzettenAFCA
Ahjoh, fysiek maakt niets uit toch kreeg ik altijd te horen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel ja maar hij schijnt omgeturnd te worden tot een echte Ajax spits. Dan mag ie eerst wel eens wat sterker worden.AFCA
Maakt nou toch niet meer uit. Misschien krijgt ie volgende week wel een bal verkeerd op zijn voet en scoort ie een wereldgoal. En hem dan voor 4 miljoen slijten aan pakweg Chrystal Palace.quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
die schijnt te lang op bed te liggen maar ik hoop toch wel dat vandaag de laatste wedstrijd van Siggy was bij Ajax
En toen werd ik wakker..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoveel puur talent heeft die ook weer niet , en dat is wel nodig vind ik voor een Ajaxspitsquote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel ja maar hij schijnt omgeturnd te worden tot een echte Ajax spits. Dan mag ie eerst wel eens wat sterker worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor de winterstop was het beter(op 1-2 wedstrijden direct ervoor na) maar na de winterstop is het niveau echt zo laag.quote:Op zondag 19 april 2015 18:04 schreef Jivis het volgende:
Je zou toch denken dat ze nog even willen laten zien wat ze kunnen in die laatste competitiewedstrijden. Blijkbaar is dit alles wat ze kunnen.
Maar even serieus: het is het hele seizoen al slecht, maar zo slecht als nu was het toen toch niet?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
zo blijven we aan de gang, Huntelaar was het ook niet maar die kreeg wel genoeg ballen om ze af te makenquote:Op zondag 19 april 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoveel puur talent heeft die ook weer niet , en dat is wel nodig vind ik voor een Ajaxspits![]()
Maar die lieten ze ook in zijn kracht spelen .Die Zivkovic moet een soort Kluivert worden die alles beheerstquote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo blijven we aan de gang, Huntelaar was het ook niet maar die kreeg wel genoeg ballen om ze af te makenRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 19-04-2015 om 21:00:10Happy birthday Niki Zimling! De #Ajax-middenvelder is vandaag 30 jaar geworden. http://t.co/rCsKXKq4oN reageer retweet
![]()
![]()
ja onbegonnen werkquote:Op zondag 19 april 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die lieten ze ook in zijn kracht spelen .Die Zivkovic moet een soort Kluivert worden die alles beheerst![]()
Die blijft gewoon nog een jaar hoorquote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
die schijnt te lang op bed te liggen maar ik hoop toch wel dat vandaag de laatste wedstrijd van Siggy was bij AjaxOh.![]()
Nee joh, die laat het verdedigende werk weer lekker versloffen. Zoals hij ook altijd op linksback deedquote:Oh.![]()
Was vandaag erg goed tegen Roma.quote:Op zondag 19 april 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Furby zie ik graag komen, nog altijd beter dan Boil + ervarin gghehehehe![]()
wel een garantie voor 6 werelddoelpunten per seizoenquote:Op zondag 19 april 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die laat het verdedigende werk weer lekker versloffen. Zoals hij ook altijd op linksback deed![]()
Per seizoen is wat overdreven.quote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een garantie voor 6 werelddoelpunten per seizoen
Was wel altijd verbazingwekkend dat hij uitstekend speelde tegen Feyenoord en PSV, maar tegen de kleintjes liep hij dan te falenOh.![]()
Dat doen de meesten nu tegen iedereen dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 19 april 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Per seizoen is wat overdreven.
Was wel altijd verbazingwekkend dat hij uitstekend speelde tegen Feyenoord en PSV, maar tegen de kleintjes liep hij dan te falen![]()
Dat je er geen reet mee opschietquote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat doen de meesten nu tegen iedereen dus wat maakt het uit.Oh.![]()
Die is op één been nog beter man.quote:Op zondag 19 april 2015 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil je zeggen dat Urby net zo slecht is als Boil?![]()
Meer dat Urby ook geen geweldenaar was op linksback, stond ook vaak te slapen daar.quote:Op zondag 19 april 2015 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil je zeggen dat Urby net zo slecht is als Boil?
Maar beter dan Boilesen moet hij wel zijn ja, maar dan kan je er ook een zak zand neerzetten.Oh.![]()
Waar het aan ligt is het gebrek aan durf en een logisch plan en aanvallende creativiteit bij teveel spelers. Al je vleugels kruipen naar binnen zodat het daar nog drukker wordt en vervolgens durven je backs de voorzetten niet te geven zodat je spits al helemaal op een eiland komt te staan. Er klopt geen reet van. Ook kregen teveel spelers te lang het vertrouwen, terwijl ze wekelijks niet voldeden: Siggy, Boilesen, Moisander en in iets mindere mate Schone (tweede seizoenshelft), Andersen en Van Rhijn. Dan ook nog een paar blessures van Veltman en Klaassen et voila: gemist seizoen.
Er zat teveel onzekerheid en gelatenheid in deze groep, misschien toch iets teveel gedacht dat het vanzelf wel zou gaan lopen net als de afgelopen jaren dus hopelijk is dit een flinke wake up call.
Gelukkig wordt er van Moisander en Siggy afscheid genomen en persoonlijk zou ik een vertrek van Boilesen, Serero en Van Rhijn ook wel toejuichen, alle 3 staan stil of gaan zelfs achteruit in ontwikkeling. Hopelijk wordt de rest (weer) hongerig na het zien van de huldiging in Eindhoven vanmiddag en duurt het weer minimaal 7 jaar voordat ik een hele timeline, whatsapp vol heb staan met feestvierende boeren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Snap niet hoe de meeste spelers zo verzadigd kunnen raken. Het is niet alsof al die spelers alle 4 de titels hebben meegemaaktquote:Op zondag 19 april 2015 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Waar het aan ligt is het gebrek aan durf en een logisch plan en aanvallende creativiteit bij teveel spelers. Al je vleugels kruipen naar binnen zodat het daar nog drukker wordt en vervolgens durven je backs de voorzetten niet te geven zodat je spits al helemaal op een eiland komt te staan. Er klopt geen reet van. Ook kregen teveel spelers te lang het vertrouwen, terwijl ze wekelijks niet voldeden: Siggy, Boilesen, Moisander en in iets mindere mate Schone (tweede seizoenshelft), Andersen en Van Rhijn. Dan ook nog een paar blessures van Veltman en Klaassen et voila: gemist seizoen.
Er zat teveel onzekerheid en gelatenheid in deze groep, misschien toch iets teveel gedacht dat het vanzelf wel zou gaan lopen net als de afgelopen jaren dus hopelijk is dit een flinke wake up call.
Gelukkig wordt er van Moisander en Siggy afscheid genomen en persoonlijk zou ik een vertrek van Boilesen, Serero en Van Rhijn ook wel toejuichen, alle 3 staan stil of gaan zelfs achteruit in ontwikkeling. Hopelijk wordt de rest (weer) hongerig na het zien van de huldiging in Eindhoven vanmiddag en duurt het weer minimaal 7 jaar voordat ik een hele timeline, whatsapp vol heb staan met feestvierende boerenOh.![]()
Die jongen is in staat om zichzelf in het elftal te lullen. Hij zegt altijd precies wat een coach wilt horen. Zeker Frank de Boer.quote:Op zondag 19 april 2015 19:30 schreef Syntix het volgende:
http://nos.nl/video/20312(...)alt-van-uitslag.html
Laatste 10 sec. wat een baasje![]()
Neemt het niet weg dat het hartstikke leuk voor die jongen is dat hij weer mag meedoen. 12 maanden revalideren is een hel voor iedere sportman.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Serero, Klaassen en Sightorsson maakten volgens mij sowieso 3 titels al mee in de selectie. Daarvan zie je alleen bij Klaassen en Cillessen nog een bepaalde gretigheid. Daarnaast nog een hele rits spelers met twee titels, het is toch een soort remmende voorsprong, zeker met dezelfde trainer voor de groep.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap niet hoe de meeste spelers zo verzadigd kunnen raken. Het is niet alsof al die spelers alle 4 de titels hebben meegemaaktOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kishna en El-Ghazi lozen. Voegen niets toe. Net als Boileson, van Rhijn en Siggy.quote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Serero, Klaassen en Sightorsson maakten volgens mij sowieso 3 titels al mee in de selectie. Daarvan zie je alleen bij Klaassen en Cillessen nog een bepaalde gretigheid. Daarnaast nog een hele rits spelers met twee titels, het is toch een soort remmende voorsprong, zeker met dezelfde trainer voor de groep.
Ik heb nog meer vertrouwen in Fischer en Schone op de flanken dan die 2 middelmatige spelers. En speler als Klaassen moet toch ongelofelijk gek worden van het balverlies van die 2.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Frank is sowieso wel uitgeblustquote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Serero, Klaassen en Sightorsson maakten volgens mij sowieso 3 titels al mee in de selectie. Daarvan zie je alleen bij Klaassen en Cillessen nog een bepaalde gretigheid. Daarnaast nog een hele rits spelers met twee titels, het is toch een soort remmende voorsprong, zeker met dezelfde trainer voor de groep.Oh.![]()
El Ghazi is een prima talent die het gewoon goed heeft gedaan dit jaar.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kishna en El-Ghazi lozen. Voegen niets toe. Net als Boileson, van Rhijn en Siggy.
Ik heb nog meer vertrouwen in Fischer en Schone op de flanken dan die 2 middelmatige spelers. En speler als Klaassen moet toch ongelofelijk gek worden van het balverlies van die 2.
Kishna is niet veel nee.Oh.![]()
Het is ook wel te hopen dat Cillessen nog blijft. Die blijft nog hard nodig met deze verdediging.quote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Serero, Klaassen en Sightorsson maakten volgens mij sowieso 3 titels al mee in de selectie. Daarvan zie je alleen bij Klaassen en Cillessen nog een bepaalde gretigheid. Daarnaast nog een hele rits spelers met twee titels, het is toch een soort remmende voorsprong, zeker met dezelfde trainer voor de groep.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
El Ghazi en Kishna moet je sowieso nooit tegelijk opstellen. Nog geen goede wedstrijd gezien.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi is een prima talent die het gewoon goed heeft gedaan dit jaar.
Kishna is niet veel nee.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zal volgend jaar samen met Klaassen wel vertrekken na het EK (mits Oranje zich daar voor plaatstquote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel te hopen dat Cillessen nog blijft. Die blijft nog hard nodig met deze verdediging.)
Oh.![]()
Moisander rot op, dat scheelt. Veltman is ook beter met een goede speler naast hem.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel te hopen dat Cillessen nog blijft. Die blijft nog hard nodig met deze verdediging.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Schone heb je ook helemaal niks aan op de flanken.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
El Ghazi en Kishna moet je sowieso nooit tegelijk opstellen. Nog geen goede wedstrijd gezien.
Ik zie daar liever een aankoop voor komen.Oh.![]()
El Ghazi vind ik echt een goed seizoen hebben gedraaid, die kan er ook niks aan doen dat alles om hem heen door het ijs ging. Milik heeft ook het beste er van gemaakt ondanks dat het tijden duurde voordat De Boer hem vertrouwen gaf.
Kishna is inderdaad veel te veel met Raiola, zijn carriere en zichzelf bezig, op deze manier heb je er geen reet aan en zou ik zelfs een vertrek niet erg vinden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Veltman naast een GROTE STERKE negert graag.quote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moisander rot op, dat scheelt. Veltman is ook beter met een goede speler naast hem.
![]()
Oh.![]()
1 ervaren CVquote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schone heb je ook helemaal niks aan op de flanken.
Ik zie daar liever een aankoop voor komen.
1 (internationaal) ervaren AM
1 ervaren RAWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als je teveel spelers hebt rondlopen die er al een paar jaar zitten met dezelfde trainer krijg je gewoon een punt van verzadiging... dan is het trucje wel uitgewerktquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Een fatsoenlijke linksbackquote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 ervaren CV
1 ervaren RAOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kunnen ze Bazoer niet omtoveren tot CV?quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman naast een GROTE STERKE negert graag.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ervaren, meevoetballende spitsquote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 ervaren CV
1 ervaren RA
linksbuiten met snelheid en scorend vermogen (Sam Larsson?)
1 linksback die aanvallend wat kan (Urby? )
1 cv die een mannetje kan uitschakelen en die strijd en passie brengt (Balanta)
VM die goed het spel kan versnellen (Anita)Oh.![]()
Ben benieuwd of ze volgend jaar wel vooruit te branden zijn dan.quote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je teveel spelers hebt rondlopen die er al een paar jaar zitten met dezelfde trainer krijg je gewoon een punt van verzadiging... dan is het trucje wel uitgewerktOh.![]()
In de D1 loopt hoogstwaarschijnlijk wel een betere linksback rond. In de C1, B1, A1, en Jong Ajax trouwens ook.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zal daar wel eens neergezet worden als Gudelj komt ben ik bangquote:Op zondag 19 april 2015 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kunnen ze Bazoer niet omtoveren tot CV?Oh.![]()
Gudelj is een breedte aankoop. Marc moet met wat leukers aankomen dit keer.quote:Op zondag 19 april 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal daar wel eens neergezet worden als Gudelj komt ben ik bangWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daarom moet je er nu een flink aantal lozen: Boilesen en Van Rhijn, naast Moisander en Siggy... en van mij mag je Serero ook wegdoen als Gudelj komtquote:Op zondag 19 april 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze volgend jaar wel vooruit te branden zijn dan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Serero speelt net zo goed als zijn teammaten zijn. Daar zit nog wel wat rek in.quote:Op zondag 19 april 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom moet je er nu een flink aantal lozen: Boilesen en Van Rhijn, naast Moisander en Siggy... en van mij mag je Serero ook wegdoen als Gudelj komtWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Muah Gudelj zal wel gezien worden als diepte-investering, maar ik ben wat huiverig met AZ-aankopen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gudelj is een breedte aankoop. Marc moet met wat leukers aankomen dit keer.
Maar ze zeiden al dat er maar 2/3 spelers bijkomen waar Gudelj bij zit dus ze zullen nog wel een oude versleten spits halen en een verdediger die iemand over de boarding kan schoppen (net als Zimling zo goed kon)
Oh.![]()
Moisander gaat sowieso weg. Siggy mag weg maar zal wel een jaar mogen blijven omdat hij nog naaktfoto's van Frank heeft en Boilesen en van Rhijn hebben nu geen concurrentiequote:Op zondag 19 april 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom moet je er nu een flink aantal lozen: Boilesen en Van Rhijn, naast Moisander en Siggy... en van mij mag je Serero ook wegdoen als Gudelj komtOh.![]()
Ik gok dat er een Latijns/Midden-Amerikaanse verdediger bij komt, ze zullen wel wakker zijn geschud door het succes van Guardado
Scouten met het bord op schoot
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Donderdagnacht die Copa Libertadores bekijken op Foxquote:Op zondag 19 april 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat er een Latijns/Midden-Amerikaanse verdediger bij komt, ze zullen wel wakker zijn geschud door het succes van Guardado
Scouten met het bord op schootRED ONS HENNIEGOD![]()
Zal wel weer typisch Ajax zijn om dan net de verkeerde speler uit te kiezen en de goede speler dan links te laten liggen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Scouten met het bord op schoot
Zodat we over 5 jaar kunnen zeggen: "We hadden die topper kunnen halen maar wij haalden weer een prutser binnen"Oh.![]()
Zorg liever voor een linker en rechter back met een goede voorzet, inspeelpass en verdedigende kwaliteitenhardcoholic![]()
Dat is wel goed genoeg.quote:Op zondag 19 april 2015 23:46 schreef Ferdii het volgende:
Zorg liever voor een linker en rechter back met een goede voorzet, inspeelpass en verdedigende kwaliteiten
De verdedigers mogen de bal afgeven aan de middenvelders/aanvallers.
Voor de rest moeten ze verdedigen.
Een verdediger willen die meevoetbalt is als het zoeken naar een spits die ook terugloopt om te verdedigen. Wat boeit dat nou? Zolang hij zijn basistaak eerst maar eens goed doet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ze houden wel de nul. Hoe kan je dan de defensie de schuld gevenquote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef BobW het volgende:
Zijn de verdedigers echt het grootste probleem als je niet kunt scoren tegen NAC?![]()
Minste tegendoelpunten van de eredivisiequote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef BobW het volgende:
Zijn de verdedigers echt het grootste probleem als je niet kunt scoren tegen NAC?![]()
quote:Van Boxtel eerste keus
Rvc van Ajax achter schermen al bezig met nieuwe algemeen directeur
De dagen van Michael Kinsbergen (56) bij Ajax zijn geteld. De raad van commissarissen is al druk bezig met het zoeken naar een nieuwe algemeen directeur en ziet in Roger van Boxtel (61) de opvolger van Kinsbergen.
De minister zonder portefeuille in het tweede kabinet Kok (verantwoordelijk voor grote steden- en integratiebeleid) is momenteel voorzitter van de raad van bestuur van PSV-sponsor Menzis en voorzitter van de publieke omroep NPS. Sinds 2011 is hij D66-fractievoorzitter in de Eerste Kamer. Zijn aanstelling bij Ajax komt uit de koker van commissaris Hans Wijers, een andere D66-coryfee.
Overigens is de Tilburger geen onbekende bij de club. Van Boxtel maakte deel uit van de inmiddels opgeheven ledenraad en vormde in 2011 na de Fluwelen Revolutie samen met Rob Been junior en Ernst Ligthart het interim-bestuur van Ajax. Eerder nam hij zitting in de klankbordgroep financiële zaken.
Het vertrek van Kinsbergen, die begin 2013 een 2,5-jarig contract tekende, komt niet als een verrassing. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de oud-CEO van Nedstat het stokje zou overdragen aan commercieel directeur Edwin van der Sar. Maar zelfs nadat de oud-doelman aangaf nog niet klaar te zijn voor het algemeen directeurschap was Kinsbergens aanblijven geen vanzelfsprekendheid. Hij overspeelde zijn hand door een nieuwe tweejarige verbintenis te eisen. De club kwam hem tegemoet met een aanbieding voor één jaar, maar daar ging hij niet op in.
En dus kwam men bij Ajax tot de conclusie dat een vertrek voor alle partijen het beste was. Dat gevoel werd nog eens versterkt door de interne onrust die de laatste weken naar buiten kwam. Kinsbergen wordt in deze kwestie te weinig bindend leiderschap verweten. Hij slaagde er niet in het Technisch Hart met Marc Overmars, Wim Jonk en Dennis Bergkamp als eenheid te laten opereren. Sterker nog, de tegenstellingen (over de speelwijze en het wel of niet kopen van ervaring) kwamen op straat te liggen.
Kinsbergens sterkste punten bleken op het commerciële vlak te liggen. Na het vertrek van hoofdsponsor Aegon was het de belangrijkste opdracht een goede vervanger te vinden. Vriend en vijand waren het erover eens dat het in de economische crisis een schier onmogelijke taak zou zijn een vergelijkbaar bedrag – maximaal 12 miljoen euro per jaar – binnen te halen.
Samen met Van der Sar haalde Kinsbergen echter een huzarenstukje uit door het hoofdsponsorschap en de sponsoring van jeugdcomplex De Toekomst op te knippen. Ziggo betaalt als hoofdsponsor tot medio 2019 minimaal 8 miljoen en maximaal 10 miljoen euro per jaar, terwijl ABN Amro als ’partner van De Toekomst’ tot juli 2018 jaarlijks nog eens 2,55 tot 2,85 miljoen euro bijdraagt.
Hoelang Van Boxtel eventueel tekent en of het nog steeds de bedoeling is dat Van der Sar uiteindelijk algemeen directeur wordt, moet nog blijken.quote:Rvc-lid Wijers kan en mag niets zeggen
Voorafgaand aan Ajax-NAC Breda bevestigde Hans Wijers het vertrek van algemeen directeur Michael Kinsbergen. „Zijn contract loopt af per 30 juni”, zei de voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax.
Op de naam van beoogd opvolger Roger van Boxtel wilde Wijers niet ingaan. „Zoals u weet is Ajax een beursgenoteerd bedrijf en daarom doe ik pas mededelingen als dat kan en mag. En via de officiële kanalen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: