In de Toro Rossoquote:
Wie weet kan hij nog wat inhalen later.quote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Yaku het volgende:
Denk niet dat er veel in zit voor Max vandaag.
gelukkig wisten we dat gisteren al. En vrijdag wellicht zelfs al.quote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Yaku het volgende:
Denk niet dat er veel in zit voor Max vandaag.
Nahquote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog wat inhalen later.
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft iemand toevallig iets van live timing? Hoef geen animatie maar wil een snel updatende lijst met tussentijden/verschillen.
Huh heeft Max nu al 2x gepitquote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Nee 1 keerquote:
yup. 10-14 seconden al een tijdje.quote:Op zondag 19 april 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
Verschil SAI en VES lijkt wat te stabiliseren?
ja man. Zijn leeftijd zorgt ervoor dat zijn motor niet 100% is en zijn voorvleugel eraf donderde...quote:
Leuk dat met de komst van een getalenteerde Nederlander deze topics ook ineens veel deskundigen rijker zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Belachelijk dat "let op je banden" "let op je bezine" je kan niet meer pushen niets, is gewoon veredeld rondjes rijden, wie de snellere bak heeft wint gevolgd door minder snellere auto's, mis de tijden waar met pitstops, andere tactieken etc. mensen een inhaal race konden rijden, of prachtige inhaal acties konden doen.
En op oudere bandenquote:Op zondag 19 april 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten de strijd om P9 is er ook maar weinig actie op de baan.
Ah krijgen we dit weerquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.
Altijd dat gejank over vroegerquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.
Moet jij niet keihard feesten?quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ros/Vettel is ook wel tof. En ben benieuwd wat die Ferrari van Kimi nog gaat doen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelste auto wint altijd dus das niks nieuwsquote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Belachelijk dat "let op je banden" "let op je bezine" je kan niet meer pushen niets, is gewoon veredeld rondjes rijden, wie de snellere bak heeft wint gevolgd door minder snellere auto's, mis de tijden waar met pitstops, andere tactieken etc. mensen een inhaal race konden rijden, of prachtige inhaal acties konden doen.
Kimi doet een tweestopper en belandt op het podiumquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ros/Vettel is ook wel tof. En ben benieuwd wat die Ferrari van Kimi nog gaat doen.
Lekker in de zon op 80 meter luisteren naar een pauperspeech. Blijkbaar moet je dat leuk vinden als fan. Ik vond het feestje in het stadion vermakelijk en that's itquote:
Het is gewoon zo, ik kijk meestal met schuin oog, hoeveel inhaalacties gevechten zie je tegenwoordig? Als het al op een gevecht aankomt gaan ze snel een pitstop maken.quote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd dat gejank over vroeger
Kijk dan gewoon lekker niet
ik ook. Zit deze keer niet in de kroeg. Snap ik ook geen kut van, 's ochtends kan iedereen mee naar de kroeg en dan is een race 🏁 op een christelijke tijd en dan kan ineens niemand mee zuipen.quote:
quote:
Hij is nog geen god, dat is er mis mee.quote:
Oke, gefeliciteerd anywayquote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker in de zon op 80 meter luisteren naar een pauperspeech. Blijkbaar moet je dat leuk vinden als fan. Ik vond het feestje in het stadion vermakelijk en that's it
Meer dan vroeger.quote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ik kijk meestal met schuin oog, hoeveel inhaalacties gevechten zie je tegenwoordig? Als het al op een gevecht aankomt gaan ze snel een pitstop maken.
dat denk ik ookquote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Kimi doet een tweestopper en belandt op het podium
Logisch dat het eerst groeide, toen had Sainz verse banden.quote:Op zondag 19 april 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk al 20 jaar F1quote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leuk dat met de komst van een getalenteerde Nederlander deze topics ook ineens veel deskundigen rijker zijn.
Meer dan vroeger, alleen in één race minder dan in alle voorgaande jaren samen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ik kijk meestal met schuin oog, hoeveel inhaalacties gevechten zie je tegenwoordig?
Achter Ferrari gebeurde toen tenminste nog wat.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik kijk al 20 jaar F1de mooiste races zijn niet die van de laatste jaren, de jaren waarin Mclaren of Schumi domineerde waren zelfs nog mooier dan dit, al die belachelijke regels hebben de F1 verpest, er was toen veel meer te beleven, je hield het soms niet meer bij, auto's die de laatste ronde niet konden uitrijden door een lege tank vanwege een rekenfout etc, vrije banden keuzes waarin sommige gasten opeens stukken sneller waren, tactische pitstoppen waar langzame wagens opeens in de top 10 of in de punten reden. Nee als je dit mooi vind dan kijk je nog niet lang genoeg F1
Maldonado moeten ze gewoon de snelste auto geven en altijd laatste laten starten, valt er tenminste wat te belevenquote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Max23 het volgende:
Nasr reed voor zijn leven, want Maldonado kwam eraan
Laatste 15 jaar zelden auto's met lege tank langs de baan.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik kijk al 20 jaar F1de mooiste races zijn niet die van de laatste jaren, de jaren waarin Mclaren of Schumi domineerde waren zelfs nog mooier dan dit, al die belachelijke regels hebben de F1 verpest, er was toen veel meer te beleven, je hield het soms niet meer bij, auto's die de laatste ronde niet konden uitrijden door een lege tank vanwege een rekenfout etc, vrije banden keuzes waarin sommige gasten opeens stukken sneller waren, tactische pitstoppen waar langzame wagens opeens in de top 10 of in de punten reden. Nee als je dit mooi vind dan kijk je nog niet lang genoeg F1
Hij loopt op medium in op vettelquote:
Yep of de mclarens etc, ja toen was het ook wel vaker 1-2 voor een bepaald team, maar de race erachter was zo mooi om te zien.quote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Achter Ferrari gebeurde toen tenminste nog wat.
Welke race zit jij te kijkenquote:Op zondag 19 april 2015 17:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep of de mclarens etc, ja toen was het ook wel vaker 1-2 voor een bepaald team, maar de race erachter was zo mooi om te zien.
Weer een plekje dichter bij de punten.quote:
Er is veel veranderd, maar het is nog steeds een spelletje wie het eerste de volledige race afstand heeft afgelegd, en het is nog niet duidelijk wie dat vandaag gaat worden.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nogal ja, of Nasr moet het op zijn heupen krijgenquote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Doevelaer het volgende:
En daar gaat de kans op punten voor Sauber.
lange op hard eerst(nu dus) en dan een maximale op softs.quote:Op zondag 19 april 2015 17:47 schreef franklop het volgende:
Max gaat een lange stint doen op softs denk ik. Nog steeds niet binnen geweest voor stop 2..
Als ik denk aan Nasr die het op zijn heupen krijgt, denk ik direct aan een Maldonado'tje..quote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nogal ja, of Nasr moet het op zijn heupen krijgen
Ieder zijn eigen smaak, zal toch blijven kijkenquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laatste 15 jaar zelden auto's met lege tank langs de baan.
En inderdaad, minder tactiek. Want meer racen. Schijnt dat daar al 10 jaar lang over gezeken werd. Nu wordt er meer geraced, loop jij te miepen.
toen ramde schumi je gewoon van de baan....quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
In de jaren 90 was de F1 veel leuker, toen had je nog echte gevechten.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat is met die vonken die de auto's maken??
Haha weet je dat niet? Skid block onder de auto!quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat is met die vonken die de auto's maken??
quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen ramde schumi je gewoon van de baan....
Dan kunnen we er beter een tijdrit van maken in plaats van een race.quote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is veel veranderd, maar het is nog steeds een spelletje wie het eerste de volledige race afstand heeft afgelegd, en het is nog niet duidelijk wie dat vandaag gaat worden.
Maar eens in de zoveel tijd komt er hier iemand voorbij met een vage herinnering aan de meest spectaculaire race uit de jaren 90 en dan melden dat het toen veel boeiender was, en dat is gewoon onzin.
Ja en de Benneton die nr 4 t/m de rest lapte... superleuke gevechtenquote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja ze rijden dicht bij elkaarquote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik denk aan Nasr die het op zijn heupen krijgt, denk ik direct aan een Maldonado'tje..
Tuurlijk was het vroeger veel vermakelijker.quote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is veel veranderd, maar het is nog steeds een spelletje wie het eerste de volledige race afstand heeft afgelegd, en het is nog niet duidelijk wie dat vandaag gaat worden.
Maar eens in de zoveel tijd komt er hier iemand voorbij met een vage herinnering aan de meest spectaculaire race uit de jaren 90 en dan melden dat het toen veel boeiender was, en dat is gewoon onzin.
En ging Eddie Irvine nog wel eens iemand bijna te lijf.quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft Bottas nu wel kans om te winnenquote:Op zondag 19 april 2015 17:50 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ja en de Benneton die nr 4 t/m de rest lapte... superleuke gevechten
En veel meer brute crashes, zoals Schumi die een salto maaktequote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
geen idee, ik zou in de kroeg eten, maar dat ging niet door en brennie is werken. Ik ben nu "bruine boterhammen met kaas" aan het eten drinken.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Karstman het volgende:
Wat eten jullie vanavond, ik heb een kippetje in de oven liggen braden
Caterham had vorig jaar nog een heul aparte neus.quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak, zal toch blijven kijkenmaar geef gewoon eerlijk toe dat ik de F1 zijn charme vind verliezen met al die belachelijke regels, geef de teams wat meer vrijheden, kijk naar andere manieren om kosten te verlagen, dit komt het goede van de autosport niet ten goede. Ferrari had een half jaar geleden een concept auto voor de F1 getoond, prachtig ding, maar ja door alle regels word dit gewoon teniet gedaan. Of tijden dat auto's met unieke zaken uitgerust waren, zoals een aparte neus vergeleken met de rest, wanneer als dit een succes was iedereen dit ging kopiëren enz. Maar ja, tijden veranderen, zal eraan moeten wennen
Of zichzelfquote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat was in 2001, onwaar dusquote:Op zondag 19 april 2015 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
En veel meer brute crashes, zoals Schumi die een salto maakte
En Schumi die van de piste spinde.quote:Op zondag 19 april 2015 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
meermaals gebeurd. Button in 2000 bijv. Villeneuve 97 e.d.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 april 2015 17:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
2x en dat was in directe kampioenschapsstrijd. Senna en Prost deden het ook en daar jankt niemand om.quote:Op zondag 19 april 2015 17:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
meermaals gebeurd. Button in 2000 bijv. Villeneuve 97 e.d.
STOP! VOLGEN!quote:
Een van de MGU's die opgeladen wordt met kinetishe energiequote:
Constant laatste inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
Max al 22 ronden op medium, en dan zo constant rijden, erg netjes hoor
MaxGodquote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
vorig jaar maakte hier nog eentje een koprol als ik me niet vergisquote:Op zondag 19 april 2015 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar met 1 stop evengoed nog achter de 2-stoppers zitten is niet echt succcesvol verder.quote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
Nee onzin is als mensen een mening hebben zonder een vergelijking te kunnen maken, mensen die een aantal jaar F1 kijken vallen de mensen die al dik 20 jaar F1 kijken af, dat is pas onzinquote:
Het ziet er wel spectaculair uit!quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha weet je dat niet? Skid block onder de auto!
Guti!quote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
vorig jaar maakte hier nog eentje een koprol als ik me niet vergis
Slow & steady wins the race.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 17:49 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha weet je dat niet? Skid block onder de auto!
quote:
Ik kijk F1 sinds 94, dat is zo'n beetje 21 jaar.quote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nee onzin is als mensen een mening hebben zonder een vergelijking te kunnen maken, mensen die een aantal jaar F1 kijken vallen de mensen die al dik 20 jaar F1 kijken af, dat is pas onzin
Beetje maar. Godverdomme wat een slaapmuts.quote:
Klopt, hadden in de pits de auto moeten voltanken en voor een 2 stopper moeten gaan met de goede banden set, mensen die voor 3 stoppers gaan met een minder volle tank had hij dan kunnen pakken. Ow nee wacht, we zitten niet 10 jaar geleden te rijden, en dit vinden mensen 10x leuker blijkbaarquote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar met 1 stop evengoed nog achter de 2-stoppers zitten is niet echt succcesvol verder.
Goed voorspeld.quote:
Genot voor het levenquote:Op zondag 19 april 2015 17:54 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAA! Max is Sainz voorbij
Geniet er maar van zolang het duurt.
Kennelijk heb je dan niet goed opgelet, of je realiseert je gewoon niet dat je de saaie races en de saaie stukken race het snelste vergeet. Het eerste volledige seizoen dat ik gezien heb is trouwens 1985.quote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nee onzin is als mensen een mening hebben zonder een vergelijking te kunnen maken, mensen die een aantal jaar F1 kijken vallen de mensen die al dik 20 jaar F1 kijken af, dat is pas onzin
Dit heeft toch 0,0 met Renault te maken? Meneer Redactie Sportquote:Op zondag 19 april 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renault, wat een klotemerk.
In 1997 waren ze toch een stukje beter.
Max rijd met een geknepen motor, omdat ze niet wisten wat het probleem was hebben ze het vermogen wat verminderd vergeleken met Sainz, omdat Sainz nog geen motor problemen heeft gehad, dus verklaard ook waarom hij sneller was dan Max.quote:Op zondag 19 april 2015 17:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Dus het verhaaltje dat Max met een geknepen Renault motor rijdt kan dus toch wel waar zijn.
Edit:
Toch niet dus
quote:
Ja ik kan ook wel eens niet opletten, ik volg zo'n saaie race niet elke vijf seconden, of zit jij elke vijf seconden je subje te refreshen, Meneer Moderator? Feit blijft dat de Renault driewerf kut is.quote:Op zondag 19 april 2015 17:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit heeft toch 0,0 met Renault te maken? Meneer Redactie Sport
Maar 't hoeft niet altijd z'n motor te sainz!quote:Op zondag 19 april 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel eens niet opletten, ik volg zo'n saaie race niet elke vijf seconden, of zit jij elke vijf seconden je subje te refreshen, Meneer Moderator? Feit blijft dat de Renault driewerf kut is.
Kloptquote:Op zondag 19 april 2015 17:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar 't hoeft niet altijd z'n motor te sainz!
Prima actie was datquote:Op zondag 19 april 2015 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee die nokt dan gewoon de leider uit de race
Iets voor baby's. Vandaar dat ze Hamilton daar naartoe roepen.quote:
Dan verschillen we gewoon van mening, mijn eerste race was in 88quote:Op zondag 19 april 2015 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Kennelijk heb je dan niet goed opgelet, of je realiseert je gewoon niet dat je de saaie races en de saaie stukken race het snelste vergeet. Het eerste volledige seizoen dat ik gezien heb is trouwens 1985.
meh, vond het wel zuur voor JPMquote:
Toen zat er meer spanning in een saaie race, je weet nu dat er toch niks kapot gaat.quote:Op zondag 19 april 2015 17:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dan verschillen we gewoon van mening, mijn eerste race was in 88natuurlijk waren er toen ook saaie races, alleen ben ik van mening dat er toen meerdere factoren waren die het racen interessant maakten, en dat was toch de charme van F1 vergeleken met andere motor sporten.
Denk niet dat ie gelijk vol gas gaat, als hij tenminste nu tot de finish door wil gaan.quote:
Behalve bij TRquote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat er meer spanning in een saaie race, je weet nu dat er toch niks kapot gaat.
Doet me denken aan die goeie ouwe Renault turbo's in 1980quote:
Behalve de Renault'squote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat er meer spanning in een saaie race, je weet nu dat er toch niks kapot gaat.
Duurt ook geen 2 rondjesquote:
Eensch.quote:Op zondag 19 april 2015 18:01 schreef marcodej het volgende:
Een afgeknepen motor voor VES is ook niks. Dan maar keihard racen en laten ploffen die handel.
en dan gridpenalties krijgen op het eind van seizoenquote:Op zondag 19 april 2015 18:01 schreef marcodej het volgende:
Een afgeknepen motor voor VES is ook niks. Dan maar keihard racen en laten ploffen die handel.
Beter dan Max en die wordt al 5x wereldkampioen zeggen ze.quote:Op zondag 19 april 2015 18:01 schreef Karstman het volgende:
Die Nasr blijkt toch behoorlijk te kunnen rijden
Hoop dat de ferrari's nog wat snelheid kunnen vinden de komende races, toch wel mooier om te zien dat de ferrari's meedoen voor de podium plekken, hopelijk ook binnenkort eens p1 met kwalificatie.quote:
ja moet kunnenquote:Op zondag 19 april 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Kan Hamilton die 24 rondjes uitrijden op deze set?
De rest gaat hem ook uitrijdenquote:Op zondag 19 april 2015 18:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een podium door de briljante tweestopper
Misschien kan hij dan nog wat op verse softs straksquote:Op zondag 19 april 2015 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest gaat hem ook uitrijden
Afknijpen van motors is sowieso niks in racesport...quote:Op zondag 19 april 2015 18:01 schreef marcodej het volgende:
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 19 april 2015 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme. Ga wel lekker voetbal kijken nu.
quote:
Flikker nou eens op.quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Max moet voorzichtiger zijn met zijn auto, anders gaat hij steeds kapot.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Is voor deze race geen gemis.....was toch al kansloosquote:
Altijd op de auto zeiken, hij kan gewoon niet rijden.quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nemen ze bij Toro Rosso een abonnement op de Wegenwacht...wat een kutauto![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Jij vindt het alleen leuk als Max punten haalt?quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is voor deze race geen gemis.....was toch al kansloos
Heb je de afgelopen drie races gekeken?quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Altijd op de auto zeiken, hij kan gewoon niet rijden.
Sjongejongejongejongejongequote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
In de F3 rijden ze nauwelijks op F1 circuits.quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
3 weken om de boel op orde te krijgen voor Europa, circuits waar Max bekend mee is.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:05 schreef xzaz het volgende:
deze race was een draak voor Max...wees eens eerlijk, toch?quote:Op zondag 19 april 2015 18:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij vindt het alleen leuk als Max punten haalt?
Hij heeft toch nog niemand mishandeld?quote:Op zondag 19 april 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Max is gewoon nog wat onstuimig, dat heeft hij van zijn vader. Geef hem nog even de tijd om rustiger te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |