In de Toro Rossoquote:
Wie weet kan hij nog wat inhalen later.quote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Yaku het volgende:
Denk niet dat er veel in zit voor Max vandaag.
gelukkig wisten we dat gisteren al. En vrijdag wellicht zelfs al.quote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Yaku het volgende:
Denk niet dat er veel in zit voor Max vandaag.
Nahquote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog wat inhalen later.
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 19 april 2015 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft iemand toevallig iets van live timing? Hoef geen animatie maar wil een snel updatende lijst met tussentijden/verschillen.
Huh heeft Max nu al 2x gepitquote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Nee 1 keerquote:
yup. 10-14 seconden al een tijdje.quote:Op zondag 19 april 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
Verschil SAI en VES lijkt wat te stabiliseren?
ja man. Zijn leeftijd zorgt ervoor dat zijn motor niet 100% is en zijn voorvleugel eraf donderde...quote:
Leuk dat met de komst van een getalenteerde Nederlander deze topics ook ineens veel deskundigen rijker zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Belachelijk dat "let op je banden" "let op je bezine" je kan niet meer pushen niets, is gewoon veredeld rondjes rijden, wie de snellere bak heeft wint gevolgd door minder snellere auto's, mis de tijden waar met pitstops, andere tactieken etc. mensen een inhaal race konden rijden, of prachtige inhaal acties konden doen.
En op oudere bandenquote:Op zondag 19 april 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
Verschil SAI en VES lijkt wat te stabiliseren?
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten de strijd om P9 is er ook maar weinig actie op de baan.
Ah krijgen we dit weerquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.
Altijd dat gejank over vroegerquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Strijd is er al 20 jaar niet meer, vroeger gebeurde er zoveel meer.
Moet jij niet keihard feesten?quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ros/Vettel is ook wel tof. En ben benieuwd wat die Ferrari van Kimi nog gaat doen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelste auto wint altijd dus das niks nieuwsquote:Op zondag 19 april 2015 17:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Belachelijk dat "let op je banden" "let op je bezine" je kan niet meer pushen niets, is gewoon veredeld rondjes rijden, wie de snellere bak heeft wint gevolgd door minder snellere auto's, mis de tijden waar met pitstops, andere tactieken etc. mensen een inhaal race konden rijden, of prachtige inhaal acties konden doen.
Kimi doet een tweestopper en belandt op het podiumquote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ros/Vettel is ook wel tof. En ben benieuwd wat die Ferrari van Kimi nog gaat doen.
Lekker in de zon op 80 meter luisteren naar een pauperspeech. Blijkbaar moet je dat leuk vinden als fan. Ik vond het feestje in het stadion vermakelijk en that's itquote:
Het is gewoon zo, ik kijk meestal met schuin oog, hoeveel inhaalacties gevechten zie je tegenwoordig? Als het al op een gevecht aankomt gaan ze snel een pitstop maken.quote:Op zondag 19 april 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd dat gejank over vroeger
Kijk dan gewoon lekker niet
ik ook. Zit deze keer niet in de kroeg. Snap ik ook geen kut van, 's ochtends kan iedereen mee naar de kroeg en dan is een race 🏁 op een christelijke tijd en dan kan ineens niemand mee zuipen.quote:
quote:
Hij is nog geen god, dat is er mis mee.quote:
Oke, gefeliciteerd anywayquote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker in de zon op 80 meter luisteren naar een pauperspeech. Blijkbaar moet je dat leuk vinden als fan. Ik vond het feestje in het stadion vermakelijk en that's it
Meer dan vroeger.quote:Op zondag 19 april 2015 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ik kijk meestal met schuin oog, hoeveel inhaalacties gevechten zie je tegenwoordig? Als het al op een gevecht aankomt gaan ze snel een pitstop maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |