das al gebeurdquote:
wtfquote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kijk voor het eerst in iets van tien jaar weer eens F1, is het mij of klinken de autos heel anders nu? En wat is er met al die vonken overal.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Falco het volgende:
Ik kijk weer ens na tien jaar onder een F1 Steen te hebben gelegen. Is al dat vuurwerk achter die auots normaal
Vonken -> Magnesium skidblok. Kunstmatige meuk.quote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kijk voor het eerst in iets van tien jaar weer eens F1, is het mij of klinken de autos heel anders nu? En wat is er met al die vonken overal.
DNSquote:
"Ja, was gezellig! Maar moet echt weg. DOEI"quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Gvd, ben bij familie op bezoek en hier hebben ze geen BBC, RTL, la2 of welke zender 't dan ook uitzend!!![]()
Sliverlight.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Waarom zegt die klote sport1go nou weer dat ik silverlight moet hebben terwijl ik dat gewoon heb.
Wat een teringzooitje daar bij sport1go.
Haha!quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Gvd, ben bij familie op bezoek en hier hebben ze geen BBC, RTL, la2 of welke zender 't dan ook uitzend!!![]()
Chrome ondersteunt SL niet meer. Gewoon openen in IE of FF, geen enkel probleem!quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Waarom zegt die klote sport1go nou weer dat ik silverlight moet hebben terwijl ik dat gewoon heb.
Waarom ga je dan ook op bezoek als er een race isquote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Komt door de recente update van Chrome die bepaalde plugins niet meer accepteert. Probeer een andere browser (Firefox of Internet Explorer)quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Hebben ze wel kabeltv ofzoquote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Digitenne denk ikquote:
Godver wat een teringlijers.quote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Komt door de recente update van Chrome die bepaalde plugins niet meer accepteert. Probeer een andere browser (Firefox of Internet Explorer)
Houd er ook rekening mee dat de motor van Max lager staat afgesteld dan die van Sains bijvoorbeeld vanwege de problematiek, die van Sainz kan nu net iets sneller. Omdat ze het probleem niet gevonden hadden bij de motor van Maxquote:
Ben al weer gestopt met kijkenquote:
Ben al aan het bidden. Binnen nu en 5 laps de muur in.quote:Op zondag 19 april 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een SC.
Misschien dat Malle Donna ons een gunst kan doen.
Hoezo dat laatste?quote:Op zondag 19 april 2015 17:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Button DNS, Ericsson goede start, Max niet echt lekker
Oh en Massa vanuit pitlane
iets electrisch, geen brandstof druk meerquote:
Dat wint Rosberg nevernooitquote:Op zondag 19 april 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Rosberg pakt m zo wel. Doe maar een gevechtje ROS - HAM straks.
Vettel gaat hem ook niet op de baan pakken.quote:
Ja, want als je de snelste bent is dat geluk en geen talentquote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton word weer kampioen door continue als eerste te kwalificerenwat een race talent
Deze post geeft me aidsquote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hamilton word weer kampioen door continue als eerste te kwalificerenwat een race talent
Dit dus, zit nu wel in de 1.40'ers, 3e tijd van het veldquote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
eer in lange tijd dat ik hoo pop een SC.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nieuwe vleugel, was dus toch geraakt. Valt me wel op elke keer als Nederlanders rijden dat je weet dat er gewoon pech komt voor de Nederlanders, is al jaren zo
quote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
is dat niet de bedoeling?quote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:
neuh special effect blokkies.quote:Op zondag 19 april 2015 17:19 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Om sneller te remmen ofzo?
Lol, serieus?quote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ok, hij zal heus wel kunnen rijden, maar Hamilton zie je nooit een inhaal race rijden, of een hoop mensen voorbij knallen, hij zal wederom vanaf de start onbedreigd naar de 1e plek rijden, kan me niet indenken dat je dat zelf ook zo mooi vind. Mis de formule 1 van 10-15 jaar geleden, waarin je de tactieken beter zag met bijtanken, banden, etc, nu is het gewoon rondjes rijden, heb je een wat snellere motor en lig je eerste, geen mankement en word je eerste.quote:Op zondag 19 april 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want als je de snelste bent is dat geluk en geen talent
Kampioen van de armoede
okquote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoi ik kijk ook, hoi ik ben aardig nieuw in dit en hoi![]()
Hey Studiootjequote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef Studiotje het volgende:
Successupporter.quote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoiquote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef Studiotje het volgende:
ga anders ff drinken halen. Vergeet dat je hier was en ga wat anders doen!quote:Op zondag 19 april 2015 17:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
de tering hoe kan je zo langzaam rijden?
Pit max speed is overal hetzelfde...quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vroeg me laatst af, zou het nou beter zijn om je box helemaal vooraan of helemaal achteraan te hebben??
maakt geen reet uit vgls mij.quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vroeg me laatst af, zou het nou beter zijn om je box helemaal vooraan of helemaal achteraan te hebben??
qua ruimte verschilt dat per baan.quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef aesop het volgende:
Max zo lang mogelijk met dit setje mediums en dan de laatste stint op verse softs?
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef aesop het volgende:
Max zo lang mogelijk met dit setje mediums en dan de laatste stint op verse softs?
Botsing met Maldonado in het begin. Tot de pit net ging het daardoor ruk.quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef xzaz het volgende:
Maar serieus is die gewoon traag ofzo wat is er?
Je ziet daar toch geen kut.quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet in Eindhoven?
Als je box 1 hebt is je release makkelijker en je nieuwe bandjes koelen vast iets minder af dan als je box 20 hebt.quote:Op zondag 19 april 2015 17:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
He Stu, ik ben ook nieuw hierquote:Op zondag 19 april 2015 17:22 schreef Studiotje het volgende:
Ja natuurlijk, heb een seizoenskaart.quote:Op zondag 19 april 2015 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus je wordt kampioen en wil het niet vieren? Was je wel bij de wedstrijd gisteren?
Ga lekker over de race praten druifquote:Op zondag 19 april 2015 17:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus je wordt kampioen en wil het niet vieren? Was je wel bij de wedstrijd gisteren?
waarom gaat die niet on de pit?quote:Op zondag 19 april 2015 17:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
Botsing met Maldonado in het begin. Tot de pit net ging het daardoor ruk.
Dat lijkt me erg spannendquote:Op zondag 19 april 2015 17:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hou jij mijn handje vast en dan hou ik jou handje vast
Was meer een Dalek hoorquote:
Regie is ook matigquote:Op zondag 19 april 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is voorlopig weer een slaapfeestje.
5 sec penalty bij pitstopquote:
Beter dan Catalonië.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje ronde van het baskenland regie idd.
Lang, want Sainz rijdt per rondje 1,5 seconde snellerquote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eens kijken hoelang VES achter SAI blijft...
ome olav zei +5 sec na afloop. Leek me al raar.quote:
Vreemd, motor beperkt na vorige week ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 17:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lang, want Sainz rijdt per rondje 1,5 seconde sneller
ookquote:Op zondag 19 april 2015 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vreemd, motor beperkt na vorige week ofzo?
Dat, eigenlijk moet je hem gewoon de muur induwen.quote:
Softquote:
Soft tires.quote:
nee ben meer van de moto gpquote:Op zondag 19 april 2015 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Soft. Zachte band.
Man, ooit eerder gekeken?
Daarvoor is Maldonado tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Weinig crashes tegenwoordig...
15 jaar geen F1 gekeken
Nog een paar rondjes en hij ligt 10e, dan gaat het gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor is Maldonado tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |