das al gebeurdquote:
wtfquote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kijk voor het eerst in iets van tien jaar weer eens F1, is het mij of klinken de autos heel anders nu? En wat is er met al die vonken overal.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Falco het volgende:
Ik kijk weer ens na tien jaar onder een F1 Steen te hebben gelegen. Is al dat vuurwerk achter die auots normaal
Vonken -> Magnesium skidblok. Kunstmatige meuk.quote:Op zondag 19 april 2015 17:06 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kijk voor het eerst in iets van tien jaar weer eens F1, is het mij of klinken de autos heel anders nu? En wat is er met al die vonken overal.
DNSquote:
"Ja, was gezellig! Maar moet echt weg. DOEI"quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Gvd, ben bij familie op bezoek en hier hebben ze geen BBC, RTL, la2 of welke zender 't dan ook uitzend!!![]()
Sliverlight.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Waarom zegt die klote sport1go nou weer dat ik silverlight moet hebben terwijl ik dat gewoon heb.
Wat een teringzooitje daar bij sport1go.
Haha!quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Gvd, ben bij familie op bezoek en hier hebben ze geen BBC, RTL, la2 of welke zender 't dan ook uitzend!!![]()
Chrome ondersteunt SL niet meer. Gewoon openen in IE of FF, geen enkel probleem!quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Waarom zegt die klote sport1go nou weer dat ik silverlight moet hebben terwijl ik dat gewoon heb.
Waarom ga je dan ook op bezoek als er een race isquote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Komt door de recente update van Chrome die bepaalde plugins niet meer accepteert. Probeer een andere browser (Firefox of Internet Explorer)quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Fopje het volgende:
Hebben ze wel kabeltv ofzoquote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Digitenne denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |