Ach, engelse subs ook prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Je krijgt de subs van het land vanuit waar je lijkt te kijken.
Dus Amerikaanse Netflix, dan ook Engelse subs. Zelfs als de titel ook hier gewoon beschikbaar is
Dat gaat prima. Want de mogelijkheid om van land te veranderen wordt verzorgd door een externe dienst. Die stel je in per apparaat (of juist niet). Enkel op de apparaten met aanpassing zie je het buitenlandse aanbod.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ach, engelse subs ook prima.
Al deel ik mijn account met 3 anderen, kan zeker niet alleen mijn profiel Amerikaans maken?
Maar mijn medegebruikers zien dus niet dat ik dat heb ingesteld?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Want de mogelijkheid om van land te veranderen wordt verzorgd door een externe dienst. Die stel je in per apparaat (of juist niet). Enkel op de apparaten met aanpassing zie je het buitenlandse aanbod.
Ik gebruik hola zo kan ik doen alsof ik in amerika ben en daar dingen kijken als ik dat wil. Kost niks extra en niemand voor andere gebruikers van je account gebeurt er niks.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kost het geld trouwens om te switchen naar een amerikaans account? Zie dat Unlocator geld kost.
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gelukt met Hola
Is er ook iets voor de ps3 beschikbaar dat ik vanuit Amerika kan kijken?
Interessant, ook maar eens naar kijken voor de xbox danquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.
Top, is even gaan uitzoeken hoe ik dat werkend krijg op de ps3, kijkt toch net wat lekkerder en mooier dan op mijn laptop.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.
Zie trouwens dat het een trial versie is, daarna betaal je er dus voor?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eitje om in te stellen. Hun DNS server instellen, aanmelden op de website zodat ze je IP herkennen, land kiezen en hoppa.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:59 schreef Krediax het volgende:
[..]
Interessant, ook maar eens naar kijken voor de xbox dan
5 canadese dollar per maand, zelf vind ik het dat zeker waardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zie trouwens dat het een trial versie is, daarna betaal je er dus voor?
Zal er eens over denken, Hola is namelijk gewoon gratis en kan natuurlijk ook mijn laptop met hdmi op de tv aansluiten, alleen is wat meer werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eitje om in te stellen. Hun DNS server instellen, aanmelden op de website zodat ze je IP herkennen, land kiezen en hoppa.
[..]
5 canadese dollar per maand, zelf vind ik het dat zeker waard
Ik ben bij (seizoen 3 draait nu), dus je kan me altijd een bericht sturen :. Er is ook een Orphan Black topic trouwens.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:51 schreef Krediax het volgende:
Wie hier heeft orphan black helemaal afgekeken en kan ik een pm sturen met een vraag?
Hoequote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:10 schreef KingRadler het volgende:
chromecast + Hola is meest eenvoudige geen kabels nodig.
Via Chrome/laptop lijkt me?quote:
werkt nietquote:
Met Hola kun je alleen USA kijken toch? Je mist dan alsnog veel content uit andere regio's. Unblock-us vind ik iig het beste en dat geld is het zeker waard.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zal er eens over denken, Hola is namelijk gewoon gratis en kan natuurlijk ook mijn laptop met hdmi op de tv aansluiten, alleen is wat meer werk.
Ja precies, daarom snapte ik het al nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
werkt niet
de chrome dinges maakt zelf contact met de servers van google met een ingebouwde dns. hardcoded. kun je niet veranderen dmv hola of unblock us.
je kunt evt wel je scherm casten maar dat is geen prettige kijkervaring, schokt wat en gekuid en beeld vaak niet synchroon. dan is een hdmi kabeltje vanaf je laptop makkelijker.
Met hola kun je elk land kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Hola kun je alleen USA kijken toch? Je mist dan alsnog veel content uit andere regio's. Unblock-us vind ik iig het beste en dat geld is het zeker waard.
Vooral die laatste aflevering van S2 is hilarischquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik dacht een poosje terug ''Ik ga OITNB een kans geven''
Gisteravond de laatste aflevering van S2 gezien, leuke serie!
Zeker, mooi einde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral die laatste aflevering van S2 is hilarisch
Met unblock-us zeker mogelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Krijg het niet voor elkaar om Netflix USA te streamen via chromecast.
Weet iemand of dit uberhaubt mogelijk is?
Anders zit er niks anders op dan mijn laptop weer aan te sluiten met HDMI aan de tv.
Maar unblock-us kost geld toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met unblock-us zeker mogelijk.
Zie de site voor een how-to.
Dat vind ik opzich ook wel, mits het lukt de amerikaanse netflix naar mijn tv te streamen en het in goede kwaliteit is.quote:
Dat lukt sowieso, kwaliteit is even goed en je kan het een week gratis proberen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich ook wel, mits het lukt de amerikaanse netflix naar mijn tv te streamen en het in goede kwaliteit is.
Zou je een korte uitleg kunnen geven over hoe ik het naar mijn chromecast stream? Me sowieso eerst een week aanmelden voor unblock-us, dan een add on ofziets installeren net zoals met hola?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lukt sowieso, kwaliteit is even goed en je kan het een week gratis proberen.
Het gaat op exact dezelfde manier als hoe je nu Netflix naar je chromecast streamt .quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zou je een korte uitleg kunnen geven over hoe ik het naar mijn chromecast stream? Me sowieso eerst een week aanmelden voor unblock-us, dan een add on ofziets installeren net zoals met hola?
Na aanmaken account hoef je alleen maar de DNS settings van die Chromecast aan te passen naar die van unblock-us.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zou je een korte uitleg kunnen geven over hoe ik het naar mijn chromecast stream? Me sowieso eerst een week aanmelden voor unblock-us, dan een add on ofziets installeren net zoals met hola?
Oke, ga het proberen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Na aanmaken account hoef je alleen maar de DNS settings van die Chromecast aan te passen naar die van unblock-us.
Een uitleg staat op de site, ik kan er niet heen linken omdat die site geblokkeerd is op 't werk.
Die zie je vanzelf staan als je die DNS gaat aanpassen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Oke, ga het proberen.
Ze zeggen op de site wel het volgende:
Before you change your DNS settings to use Unblock-Us, be sure to write down the current server addresses or settings on a piece of paper. It is very important that you keep these numbers for backup purposes, in case you need to revert to them at any time.
Waar kan ik het dns adres wat ik nu heb vinden?
Ik kan helaas nu niet meekijken... Als ik vanavond thuis ben wel maar hopelijk kan iemand anders je sneller helpen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik blijf hangen bij stap 2, configure your device.
Heb alle stappen netjes gevolgd en pc en router opnieuw opgestart maar toch pakt ie hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |