Kill Bill niks voor je?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:11 schreef Nammie het volgende:
Dat lijkt mij nou echt zo'n mannenfilm. Ik hoef geen seks te zien, haha. Ik bedoel soortgelijke films als Gone baby Gone bijvoorbeeld.
Prisoners is wel een toffe film, ook thriller volgens mij.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:22 schreef Nammie het volgende:
Nee, actie is ook niks voor mij. Ik zoek wel verder!
Ach, engelse subs ook prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Je krijgt de subs van het land vanuit waar je lijkt te kijken.
Dus Amerikaanse Netflix, dan ook Engelse subs. Zelfs als de titel ook hier gewoon beschikbaar is
Dat gaat prima. Want de mogelijkheid om van land te veranderen wordt verzorgd door een externe dienst. Die stel je in per apparaat (of juist niet). Enkel op de apparaten met aanpassing zie je het buitenlandse aanbod.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ach, engelse subs ook prima.
Al deel ik mijn account met 3 anderen, kan zeker niet alleen mijn profiel Amerikaans maken?
Maar mijn medegebruikers zien dus niet dat ik dat heb ingesteld?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Want de mogelijkheid om van land te veranderen wordt verzorgd door een externe dienst. Die stel je in per apparaat (of juist niet). Enkel op de apparaten met aanpassing zie je het buitenlandse aanbod.
Ik gebruik hola zo kan ik doen alsof ik in amerika ben en daar dingen kijken als ik dat wil. Kost niks extra en niemand voor andere gebruikers van je account gebeurt er niks.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kost het geld trouwens om te switchen naar een amerikaans account? Zie dat Unlocator geld kost.
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gelukt met Hola
Is er ook iets voor de ps3 beschikbaar dat ik vanuit Amerika kan kijken?
Interessant, ook maar eens naar kijken voor de xbox danquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.
Top, is even gaan uitzoeken hoe ik dat werkend krijg op de ps3, kijkt toch net wat lekkerder en mooier dan op mijn laptop.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee of Hola dat ondersteunt, maar unblock-us heb ik draaiend op de PS3 en iPad.
Zie trouwens dat het een trial versie is, daarna betaal je er dus voor?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eitje om in te stellen. Hun DNS server instellen, aanmelden op de website zodat ze je IP herkennen, land kiezen en hoppa.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:59 schreef Krediax het volgende:
[..]
Interessant, ook maar eens naar kijken voor de xbox dan
5 canadese dollar per maand, zelf vind ik het dat zeker waardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zie trouwens dat het een trial versie is, daarna betaal je er dus voor?
Zal er eens over denken, Hola is namelijk gewoon gratis en kan natuurlijk ook mijn laptop met hdmi op de tv aansluiten, alleen is wat meer werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eitje om in te stellen. Hun DNS server instellen, aanmelden op de website zodat ze je IP herkennen, land kiezen en hoppa.
[..]
5 canadese dollar per maand, zelf vind ik het dat zeker waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |