Oh, dat ga ik vannacht op mijn werk eens kijken! Even geen zin meer in House MDquote:Op zondag 26 april 2015 11:47 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Chef's Table – 2015 AL
Chef's Table biedt kijkers de kans om de keukens en levens van zes internationaal befaamde culinaire talenten te ontdekken. In elke aflevering maak je kennis met een beroemde chef: Ben Shewry (Melbourne, Australië), Magnus Nilsson (Järpen, Zweden), Francis Mallmann (Buenos Aires, Argentinië), Niki Nakayama (Los Angeles, VS), Dan Barber (New York City, VS) en Massimo Bottura (Modena, Italië).
Bezig met kijken, is wel leukquote:Op zondag 26 april 2015 11:47 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Chef's Table – 2015 AL
Chef's Table biedt kijkers de kans om de keukens en levens van zes internationaal befaamde culinaire talenten te ontdekken. In elke aflevering maak je kennis met een beroemde chef: Ben Shewry (Melbourne, Australië), Magnus Nilsson (Järpen, Zweden), Francis Mallmann (Buenos Aires, Argentinië), Niki Nakayama (Los Angeles, VS), Dan Barber (New York City, VS) en Massimo Bottura (Modena, Italië).
Dat kan alleen als je je chromecast root of het nummer in je router zetquote:Op zondag 26 april 2015 13:32 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan je streamen naar je chromecast wanneer je een VPN gebruikt?
En als er niets staat qua einddatum zit je voorlopig goed?quote:
krijg er nu al diarree van.quote:Op maandag 27 april 2015 11:00 schreef Amarantha het volgende:
1 mei komt eindelijk seizoen 5 van The Vampire Diaries op Netflix
quote:Aziz Ansari maakt nieuwe comedy-serie voor Netflix
De Amerikaanse comedian en acteur Aziz Ansari zal zijn eigen comedy-serie krijgen op Netflix. De serie zal bestaan uit 10 afleveringen.
Aziz Ansari is waarschijnlijk het meest bekend voor zijn rol in de comedy-serie ‘Parks & Recreation’ en zijn vele stand-up comedy shows. Ansari is niet alleen de maker van de nieuwe serie, maar zal ook zelf de hoofdrol spelen hierin. De serie, die momenteel nog naamloos is, zal zich focussen op Ansari’s leven en zijn problemen met daten en in de liefde.
De productie van de serie is momenteel bezig in New York. Andere deelnemers aan de serie zijn H. Jon Benjamin (‘Archer’, ‘Bob’s Burgers’), Lena Waithe (‘The Comeback’) en Erik Wareheim (‘Tim & Erik’). Claire Danes (‘Homeland’) krijgt een gastrol in de serie.
Ansari heeft eerder al twee exclusieve stand-up comedy specials geleverd aan Netflix. ‘Buried Alive’ en ‘Live at Madison Square Garden’ zijn nu te zien op Netflix.
Wanneer de nieuwe comedy-serie van Aziz Ansari in première zal gaan op de streamingdienst is nog niet bekend.
In Amerika word het 2 maand van te voren aangegeven las ik ergens.quote:Op maandag 27 april 2015 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En als er niets staat qua einddatum zit je voorlopig goed?
Fargo al gekeken?quote:Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Net klaar met Better Call Saul (topserie!) en nu al weer halverwege The Missing. Wat daarna? Wat is the Following voor iets, ook spannend? En Bloodline? Aanraders?
Bloodlinequote:Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Net klaar met Better Call Saul (topserie!) en nu al weer halverwege The Missing. Wat daarna? Wat is the Following voor iets, ook spannend? En Bloodline? Aanraders?
Hier nu ook het hele eerste seizoen van Daredevil gezien en heb er enorm van genoten (en meneer Forbry ook).quote:Op maandag 27 april 2015 22:27 schreef speknek het volgende:
Daredevil. Topserie. Alhoewel z'n pakje uiteindelijk wel wat dorky was.
Het duurt nog even voordat Game of Thrones volledig eh beschikbaar is, dus in de tussentijd, iemand die beiden heeft gezien en me kan zeggen welke beter is tussen Orphan Black en The Americans?
Zover ik weet staat dat van die gezamenlijke serie nog steeds, maar is er tegelijkertijd al wel een nieuw seizoen van DD aangekondigd... verder geen idee hoe en wat.quote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef speknek het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat er een volgend seizoen is. Ik dacht dat ze vier superhelden deden en dan een gezamenlijke serie.. Staat dat nu op de lange baan?
Ik vind dat Orphan Black veel meer spanning biedt. Bij The Americans was ik na 3 eps al afgehaakt.quote:Op maandag 27 april 2015 22:27 schreef speknek het volgende:
Daredevil. Topserie. Alhoewel z'n pakje uiteindelijk wel wat dorky was.
Het duurt nog even voordat Game of Thrones volledig eh beschikbaar is, dus in de tussentijd, iemand die beiden heeft gezien en me kan zeggen welke beter is tussen Orphan Black en The Americans?
The Following S1 is super, ik ben nu een stukje in S2 en ik weet het nog niet. Het zit minder goed in elkaar, er vallen wat steken zeg maar...maar ik blijf wel doorkijken.quote:Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |