quote:Op zondag 19 april 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat men niks aan die mensenhandelaren doet. Dronestrikes op (vermeende) terroristen waardoor een land als bijvoorbeeld Yemen steeds verder radicaliseert en in chaos vervald is ok, maar we gaan geen moeite doen om die mensen aan te pakken die verantwoordelijk zijn voor al die doden op zee? Als duizenden wanhopige mensen deze handelaren weet te vinden moet een internationale opsporingsdienst dat toch ook kunnen? Of ben ik nu gek?
Dat hoeven we helemaal niet. We vangen nog niet eens 5% op.quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar die landen hebben meer inwoners dan Nederland. Hoe kunnen we in godsnaam al die kansloze MO'ers en Afrikanen opvangen?
Dat zou handel zijn je stopt 15.000 vluchtelingen a 5000 euro op de stena line Hollandica en halverwege laat je je onderscheppen door de marine en terug brengen. Oude lading eruit nieuw erin zou hoef je maar 700 tochtjes te maken en onze staatsschuld is verdwenen als sneeuw voor de zonquote:Op zondag 19 april 2015 12:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we een een stena line ferrie op en neer laten varen om die arme vluchtelingen een veilige reis te kunnen garanderen en vervolgens een uitkering en huisvesting.
Neem jij er ook één in huis?
Nee vast niet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ach ik ben tenminste niet lelijk met een bochel en klompvoet.
Ook hier weer: in Libië is geen centraal gezag, en mensensmokkelaars zijn daar vaak halve warlords.quote:
Ik woon op Malta, en een politicus hier (ik weet zoi niet meer precies wie) zegt dat men het wel weet, maar er gewoon niks aan doet onder het mom van 'het is een lokaal criminaliteitsprobleem'. Geen idee of hij de waarheid zegt of niet, maar als het zo is moeten die mensen toch aan te pakken zijn?quote:Op zondag 19 april 2015 14:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, je bent niet gek, dat is inderdaad erg vreemd.
Maar zoals ik al zei, de eu schijnt een reden te hebben om dit te willen, maar wat?
Het kunnen niet allemaal wereldvreemde linkse hippies zijn die de boel bestieren op een ideologische manier in de eu, toch? Toch??
Ben jij wel eens in Londen geweest? En dan zeker Londen 10/20 jaar geleden en Londen nu?quote:
Dat roepen dergelijke figuren al jaren. Het is bovendien ook niet de eerste keer in de afgelopen 50 jaar dat we een toename aan asielzoekers hebben te verwerken, integendeel.quote:
Ondanks en niet dankzij asielzoekers. Laten we dat vooral zo houden. Als het alleen maar beter gaat moeten we miljarden vrijmaken voor regionale opvang, ontwikkeling en defensie (marine).quote:
Jaaaaa, al die honderdduizenden Roemenen en Bulgaren die sinds 2014 opeens in NL zittenquote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar die landen hebben meer inwoners dan Nederland. Hoe kunnen we in godsnaam al die kansloze MO'ers en Afrikanen opvangen? Vergeet niet dat er ook al veel Oost-Europeanen hiernaartoe komen. Het houdt een keer op.
Inderdaad. Meer dan tweehonderd - vrijwel allemaal - hier opgegroeide jongens en meiden die het land verlaten hebben om te strijden voor salafistische theocratie in het land van onthoofdingen en seksslavernij. Duizenden waarvan bekend is dat ze met IS sympathiseren. Salafisten als van Hizb ut Tahrir die in nieuwsuur belicht worden als "conservatieve moslims".quote:
Niet in alleen in Nederland. Wel door de hele EU.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaaaaa, al die honderdduizenden Roemenen en Bulgaren die sinds 2014 opeens in NL zitten
Sommige mensen hebben nu eenmaal opvattingen die wat afwijken van gangbare denkbeelden; een vrij normale situatie in een democratische samenleving.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inderdaad. Meer dan tweehonderd - vrijwel allemaal - hier opgegroeide jongens en meiden die het land verlaten hebben om te strijden voor salafistische theocratie in het land van onthoofdingen en seksslavernij. Duizenden waarvan bekend is dat ze met IS sympathiseren. Salafisten als van Hizb ut Tahrir die in nieuwsuur belicht worden als "conservatieve moslims".Uberhaupt al de aanwezigheid van dergelijk volk binnen landsgrenzen, wat een fantastische kant gaat het op.
Wow, dat is toch wel 1 op de 85.000. Schokkend.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inderdaad. Meer dan tweehonderd - vrijwel allemaal - hier opgegroeide jongens en meiden die het land verlaten hebben om te strijden voor salafistische theocratie in het land van onthoofdingen en seksslavernij. Duizenden waarvan bekend is dat ze met IS sympathiseren. Salafisten als van Hizb ut Tahrir die in nieuwsuur belicht worden als "conservatieve moslims".Uberhaupt al de aanwezigheid van dergelijk volk binnen landsgrenzen, wat een fantastische kant gaat het op.
Eh, right.quote:Op zondag 19 april 2015 14:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet in alleen in Nederland. Wel door de hele EU.
Regionale opvang is niet te bewerkstelligen omdat a) alles daar al overvol zit en b) het ook nog eens leidt tot allerlei mensonterende praktijken. Er is daar nauwelijks structuur of gecentraliseerde macht.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ondanks en niet dankzij asielzoekers. Laten we dat vooral zo houden. Als het alleen maar beter gaat moeten we miljarden vrijmaken voor regionale opvang, ontwikkeling en defensie (marine).
400k Polen en andere MOE vergeten zeker? Goed, dat zijn Midden Europeanen, maar behoren wel tot de MOE groep.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaaaaa, al die honderdduizenden Roemenen en Bulgaren die sinds 2014 opeens in NL zitten
Nou zeg. Onder iedere brug wel eentje. Op elke straathoek. HET IS EEN INVASIEEE!!!!!!!1!111quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
400k Polen en andere MOE vergeten zeker? Goed, dat zijn Midden Europeanen, maar behoren wel tot de MOE groep.
Het zijn er natuurlijk geen honderdduizenden nee, maar er zijn er toch zeker een boel deze kant op gekomen.quote:
Ah joh, boeiend het zijn maar een paar genocideplegers! En een heel beperkt veelvoud daarvan dat ermee sympathiseert. Geeft niet toch?quote:Op zondag 19 april 2015 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow, dat is toch wel 1 op de 85.000. Schokkend.
Interessant stuk, maar dat is iemand van de UN. En zoals hij het brengt is het dus juist geen beleid in de EU, maar wil hij dat het dat juist wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 14:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Turkije zit niet overvol. Die andere landen ook niet, hebben allemaal een vier/vijf keer (minimaal) zo lage bevolkingsdruk als Nederland. Turkije kent een structuur. Bovendien wat denk je dat je met miljarden kunt bewerkstelligen? Ontwikkeling, opzetten van structuur en goede voorzieningen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Regionale opvang is niet te bewerkstelligen omdat a) alles daar al overvol zit en b) het ook nog eens leidt tot allerlei mensonterende praktijken. Er is daar nauwelijks structuur of gecentraliseerde macht.
Nou ach en wee inderdaad, nog even en we staan op gelijke voet met India in de OESO-index.quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de lager opgeleiden die hier zonder open grenzen voor deze lui een prima toekomst hadden kunnen hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou zeg. Onder iedere brug wel eentje. Op elke straathoek. HET IS EEN INVASIEEE!!!!!!!1!111
Sjonge jonge jonge. Wat een niveau weer zeg. De man heeft gewoon een punt.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ach en wee inderdaad, nog even en we staan op gelijke voet met India in de OESO-index.
Dat klopt, als gevolg van de teringbende daar. Zolang we er daar geen grotere teringbende van maken gaat het aantal asielaanvragen ook weer afnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zijn er natuurlijk geen honderdduizenden nee, maar er zijn er toch zeker een boel deze kant op gekomen.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat de ruimte niet onbeperkt is in Nederland. Afrika wordt verwacht aan het eind van de eeuw vier keer zoveel inwoners te hebben. Wat is jouw oplossing? Vier keer zoveel gammele bootjes binnenlaten? Lekker schreeuwen enquote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou zeg. Onder iedere brug wel eentje. Op elke straathoek. HET IS EEN INVASIEEE!!!!!!!1!111
Ja joh, wij hebben een teringbende gemaakt in oost europa?quote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, als gevolg van de teringbende daar. Zolang we er daar geen grotere teringbende van maken gaat het aantal asielaanvragen ook weer afnemen.
En guess what?quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat roepen dergelijke figuren al jaren. Het is bovendien ook niet de eerste keer in de afgelopen 50 jaar dat we een toename aan asielzoekers hebben te verwerken, integendeel.
Dus het gaat niet beter omdat salafisten hier radicaliseren? Ik mag hopen dat je daar net even wat meer indicaties voor gebruikt.quote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge. Wat een niveau weer zeg. De man heeft gewoon een punt.
Inderdaad. Misschien wel 10.000 wowquote:Op zondag 19 april 2015 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zijn er natuurlijk geen honderdduizenden nee, maar er zijn er toch zeker een boel deze kant op gekomen.
Daarom zeg ik ook. Investeren in regionale ontwikkeling en educatie. Geboorte-explosies aanpakken. Oorlogen ontstaan in gebieden met een overschot aan kansloze jongemannen. Laat het MO nou één van die gebieden zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, als gevolg van de teringbende daar. Zolang we er daar geen grotere teringbende van maken gaat het aantal asielaanvragen ook weer afnemen.
In dat geval zal het eerder een rechtse sociopathische grootverdiener zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef hoas het volgende:
Oja 1 punt hebben wij nog niet gehad, wie zegt dat de kopstukken van de smokkelaars aan de overkant zitten?
Kans is zeer groot dat ze gewoon in de EU zitten.
Zou maar zo een linkse hond kunnen zijn.
Nou het is wat he meid.quote:Op zondag 19 april 2015 14:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de lager opgeleiden die hier zonder open grenzen voor deze lui een prima toekomst hadden kunnen hebben.
Nee je maakt een compleet achterlijke en kromme vergelijking. Waar stel ik in vredensaam dat het niet beter gaat? Je leest wat je wil lezen.quote:Op zondag 19 april 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus het gaat niet beter omdat salafisten hier radicaliseren? Ik mag hopen dat je daar net even wat meer indicaties voor gebruikt.
quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet schokkend anders dan de grafieken die ik heb gepost anders?
Uit mijn getallen was het ook af te leiden eigenlijk. Inwoneraantallen zijn bekend. Net als landoppervlakte.
Maar goed dat het nu ook duidelijk zichtbaar is.
Sinds wanneer komen Oost-Europeanen in bootjes naar Europa?quote:Op zondag 19 april 2015 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja joh, wij hebben een teringbende gemaakt in oost europa?
Nou eigenlijk...quote:Op zondag 19 april 2015 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja joh, wij hebben een teringbende gemaakt in oost europa?
Alleen maar vooruit gegaan, de afgelopen tien jaar!!quote:Op zondag 19 april 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen Pietertje.quote:Op zondag 19 april 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen Oost-Europeanen in bootjes naar Europa?
Albanen doen het soms nog wel eensquote:Op zondag 19 april 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen Oost-Europeanen in bootjes naar Europa?
Ik zeg dat het steeds beter gaat. Waarop NotYou zegt dat we hier een toename hebben aan radicaliserende salafisten. Sinds wanneer is dat de hoofdzakelijke indicatie?quote:Op zondag 19 april 2015 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee je maakt een compleet achterlijke en kromme vergelijking. Waar stel ik in vredensaam dat het niet beter gaat? Je leest wat je wil lezen.
Ik heb de cijfers niet dus ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik weet wel dat er veel verdringing heeft plaats gevonden op de banenmarkt en dan vooral in de lagere opleiding regionen. Dat doet pijn bij veel mensen.. en laat laaggeschoolde mensen nou vaak xenofobisch zijn.quote:
Ik heb daar geen reet mee te maken. NotYou maakt een opmerking die gewoon waar is en jij komt met een achterlijke vergelijking. Daar wijs ik je op.quote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zeg dat het steeds beter gaat. Waarop NotYou zegt dat we hier een toename hebben aan radicaliserende salafisten. Sinds wanneer is dat de hoofdzakelijke indicatie?
okquote:Op zondag 19 april 2015 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen Pietertje.
Xenofoob of gewoon effectief de dupe?quote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers niet dus ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik weet wel dat er veel verdringing heeft plaats gevonden op de banenmarkt en dan vooral in de lagere opleiding regionen. Dat doet pijn bij veel mensen.. en laat laaggeschoolde mensen nou vaak xenofobisch zijn.
Gast, wie heeft er nu moeite met lezen?quote:Op zondag 19 april 2015 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb daar geen reet mee te maken. NotYou maakt een opmerking die gewoon waar is en jij komt met een achterlijke vergelijking. Daar wijs ik je op.
Straks hebben we hier net zulke censuur en ''persvrijheid'' als in Rusland op China.quote:
Gelukkig zijn dat er ook niet zo heel veel. En goed, dan moet je maar in prijs of kwaliteit kunnen concurreren.quote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers niet dus ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik weet wel dat er veel verdringing heeft plaats gevonden op de banenmarkt en dan vooral in de lagere opleiding regionen. Dat doet pijn bij veel mensen.. en laat laaggeschoolde mensen nou vaak xenofobisch zijn.
Ik was zelf voor persoonlijke vrijheid vergelijkbaar met die in Pakistan gegaan.quote:Op zondag 19 april 2015 14:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Straks hebben we hier net zulke censuur en ''persvrijheid'' als in Rusland op China.
Ja, en net zoveel inslagen van explosies als in Palestina.quote:Op zondag 19 april 2015 14:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Straks hebben we hier net zulke censuur en ''persvrijheid'' als in Rusland op China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |