quote:Op zondag 19 april 2015 19:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]We bedoelen hetzelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat inderdaad niet op de 2e foto, maar de (zelfde soort) plant ernaast wel.quote:Op zondag 19 april 2015 19:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het zijn verschillende foto's met verschillende perspectieven van dezelfde lokatie. Matteo stelt dat het ding in de rode cirkel geen rechthoekig object is maar een plant en dat je dat goed kunt zien op de 2e foto. Mijn stelling is dat het object en zijn positie op de 2e foto buiten het beeld (in het bruine vlak) vallen. Ik neem aan dat het daar ook gewoon aanwezig is maar er dus geen 2e foto van gemaakt is.
Ik acht op basis van de bekende gegevens een misdrijf onwaarschijnlijk, maar die conclusie kan nooit 100 % zijn op basis van diezelfde gegevens.quote:Op zondag 19 april 2015 21:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en wederom zijn we het eens!
Ik vraag me af of degene die niet in een misdrijf geloven ook alle artikelen lezen en de reactie's hierop.
Dat was mijn hele punt: dat het ding (wat het ook is) buiten de 2e foto valt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Het staat inderdaad niet op de 2e foto, maar de (zelfde soort) plant ernaast wel.
In die plant is hier en op WS al van alles gezien (en dan zwijg ik nog over de rest van de dierentuin op de foto).
De flits weerspiegelt op oppervlakten die nat zijn en/of die het licht direct terugkaatsen. Dat zie je ook op de andere nachtfoto's, maar ook op 542 op andere plaatsen. Door het weinige licht en daardoor de slechte resolutie (en de foto's zijn gereduceerd t.o.v het origineel met een factor 50 of zo) treden allerlei vertekeningen op, omdat de .jpeg techniek dat zo doet.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat was mijn hele punt: dat het ding (wat het ook is) buiten de 2e foto valt.
En ik bedoel dus niet de (zelfde soort) plant als die ernaast. Ik denk dat dat blad zich veel hoger bevindt, dichter bij de camera en op deze helling. Het rechthoekige object wordt half afgedekt door 'jouw' blad maar bevindt zich, zoals ik het zie, verder weg en veel lager, in de rivierbedding of op de andere oever.
Ja kan ook. Ze hadden ons wel even de originele foto's mogen leveren.quote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Het 'object' is gewoon een lichtspiegeling m.i.
Het bel-schema van Geruisloos laat dit duidelijk zien. Dit had toch al uitgezocht moeten worden.quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik acht op basis van de bekende gegevens een misdrijf onwaarschijnlijk, maar die conclusie kan nooit 100 % zijn op basis van diezelfde gegevens.
Daarom volg ik ook de voortgang op de 'vreemde zaken'. De beltijden behoren daartoe en deze zijn nooit echt verklaard. Mogelijk zit er een aanknopingspunt in de Tree trek tijden, of andere toeristische / bedrijfs- tijden. Het is al vaker gesuggereerd dat het belschema met werktijden te maken kan hebben, maar het is nooit positief aannemelijk gemaakt.
Hallo allemaal!quote:Op zondag 19 april 2015 21:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vraag me af of degene die niet in een misdrijf geloven ook alle artikelen lezen en de reactie's hierop.
Als ik zo'n tour probeer te reconstrueren dan ziet die er ongeveer zo uit:quote:Op zondag 19 april 2015 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.hablayapanama.com/nl/ecotourism/boquete/zipline/
hopla, elke dag vertrek vanaf centrum boquete naar locatie om 08:00 uur en 13:00 uur.
Zip Line Canopy Tour Kosten en Schema in Boquete
10 minuten om te registreren en uitrusting aan te trekken
10 minuten voor introductieuitleg en veiligheids toespraak
30 minuten per 4x4 naar de Zip Line locatie
10 minuten wandelen om het hoogste platform te bereiken
1 uur en 20 minuten voor het zip lining
5 minuten om terug te wandelen naar het vervoer
30 minuten per 4x4 om terug te keren naar het centrum van Boquete
5 minuten voor de Tour evaluatie
De klanten komen dus naar de startlocaties om 09:00 (10:30 klaar) en om 14:00 (15:30 klaar) naar boven.
http://s8.photobucket.com(...)zpsf2wrc9fz.jpg.html
eens!quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als er met Teeven gesproken is, dan zijn de ouders gewoon uitgerangeerd om de zaak politiek onschadelijk te maken. Die man buit ieder onderhandelingsvoordeel genadeloos uit, brrrr.
Daar zijn Gynaika en ik off topic mee bezig!quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik acht op basis van de bekende gegevens een misdrijf onwaarschijnlijk, maar die conclusie kan nooit 100 % zijn op basis van diezelfde gegevens.
Daarom volg ik ook de voortgang op de 'vreemde zaken'. De beltijden behoren daartoe en deze zijn nooit echt verklaard. Mogelijk zit er een aanknopingspunt in de Tree trek tijden, of andere toeristische / bedrijfs- tijden. Het is al vaker gesuggereerd dat het belschema met werktijden te maken kan hebben, maar het is nooit positief aannemelijk gemaakt.
je hoeft het niet te reconstrueren, het schema komt rechtstreeks uit de linkquote:Op zondag 19 april 2015 23:41 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als ik zo'n tour probeer te reconstrueren dan ziet die er ongeveer zo uit:
Start 8.00 uur met vaste groep in centrum Boquete, na aanmelding. Deze wordt afgewerkt. In de ochtend.
30 min (?) verwerking groep en 2 x 10 min inschrijven en uitleg. Deze tijd komt er voor de werknemer bij om de hele groep af te handelen. (Als er alleen kleine groepjes kunnen, vervallen deze 30 minuten)
Rit vanuit centrum Boquete naar kantoor TT 30 min.
10 minuten wandelen om het hoogste platform te bereiken
1 uur en 20 minuten voor het zip lining
5 minuten om terug te wandelen naar het vervoer
30 minuten per 4x4 om terug te keren naar het centrum van Boquete
5 minuten voor de Tour evaluatie.
Totaal verwerking 1 groep 210 minuten = 3.30 uur tussen 8:00 en 12.00
Om 13.00 uur de volgende groep van 3.30 uur, die dan afloopt om ca. 16.30 uur.
Als er alleen kleine groepjes kunnen, is de doorlooptijd 30 min korter.
De beltijden in de ochtend passen m.i. niet, die in de middag alleen met veel wringen en later beginnen met de groep. De tijden op 1 april zouden kunnen, maar dan zouden de personen uit deze hypothese zeer snel gereisd moeten zijn, een feitelijk onmogelijke opgave - of die dag niet gewerkt hebben en 'iets anders' gedaan hebben. Het was een stralende dag, ideaal voor de TT.
Dat heb ik gezien, maar de doorlooptijd van die trek is wel wat langer dan je eerst aangaf! Dat maakt het passen met de beltijden ook een stuk lastiger, zo niet onwerkbaar.quote:Op zondag 19 april 2015 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
je hoeft het niet te reconstrueren, het schema komt rechtstreeks uit de link
Gynaika heeft een post gevonden dat er die week niet veel werd gewerkt in verband met feestdagen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:00 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar de doorlooptijd van die trek is wel wat langer dan je eerst aangaf! Dat maakt het passen met de beltijden ook een stuk lastiger, zo niet onwerkbaar.
Uiteraard afhankelijk van de werkzaamheden die werden verricht. Als de groep het hele traject wordt begeleid, lijkt het me niet werkbaar om de telefoonoproepen te faken.
slaap lekker!quote:Op maandag 20 april 2015 00:24 schreef doorgaan het volgende:
Wel: bijgelezen...veel onrust in Boquete en ook hier onderling op het forum! Heftige bedoening al met al.
Morgen nieuwe dag en hopelijk alles met open vizier en objectieve ipv persoonlijke benaderingen, anders schieten we het doel voorbij. Is niet de bedoeling lijkt me.
Goede updates van Grijzemassa, ik was ze al weer bijna vergeten die verhalen.
Vorig jaar gelezen over die bananenkwestie.
Welterusten iedereen.
Ga jij ervan uit dat H bij de meet in het centrum van Boquete is of dat hij bij de TT staat?quote:Op maandag 20 april 2015 00:00 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar de doorlooptijd van die trek is wel wat langer dan je eerst aangaf! Dat maakt het passen met de beltijden ook een stuk lastiger, zo niet onwerkbaar.
Uiteraard afhankelijk van de werkzaamheden die werden verricht. Als de groep het hele traject wordt begeleid, lijkt het me niet werkbaar om de telefoonoproepen te faken.
Het veranderen van de cameratijden en data is niet traceerbaar. Je kunt hoogstens nagaan, of de Autofocus instelvelden en gebrek aan zoom etc. overeenkomt met wat je op de foto ziet, in samenhang met de stand van de zon en meer.quote:Op zondag 19 april 2015 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Het veranderen van de cameratijden kan ik ook, volgens jou is dit traceerbaar. Ik vraag me af of ze dit gedaan hebben. Gaat IMO alleen op verzoek.
Zover ben ik nog niet, en ja die 17 de juni.... ach, het stinkt en het begint steeds harder te stinken daar.quote:Op maandag 20 april 2015 00:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Het veranderen van de cameratijden en data is niet traceerbaar. Je kunt hoogstens nagaan, of de Autofocus instelvelden en gebrek aan zoom etc. overeenkomt met wat je op de foto ziet, in samenhang met de stand van de zon en meer.
Als je gelooft in manipulatie, moet je dan wel nog kiezen, of je denkt dat het één van c.q. de misdrijfpleger(s) is geweest, die dan ook nog de rugzak heeft geplant, of iemand van Pitti's bureau, die het rond 17 juni 2014 op kantoor heeft gedaan.
Het gehele traject zal door verschillende personen begeleid worden. Dus deeltijdbanen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:00 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
ik weet de bron ookquote:Op zondag 19 april 2015 22:16 schreef agter het volgende:
Je bron voor deze info is zeker niet openbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |