Zwolle - Groningen is volledig 140, uitgezonderd de bogen bij Meppel & Hoogeveen.quote:Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is niet. Zwolle-Deventer (29,7km) is 130. Na Meppel is het geloof ik ook 130.

Meppel-Hoogeveen zou best kunnen maar na Hoogeveen is het echt weer 140.quote:Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is niet. Zwolle-Deventer (29,7km) is 130. Na Meppel is het geloof ik ook 130.

Dat kun je wegstrepen tegen die 130 km/h en bovendien hebben we het over de stoptreinquote:Op maandag 20 april 2015 20:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel eens bij Meppel en Hoogeveen de bocht genomen, dat kost ook minuten..

Wat heeft Zwolle-Deventer ermee te maken?quote:Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]

ik zou het alleen niet overal proberenquote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle-Deventer ermee te maken?
En het kaartje in de OP zegt 140 km/u voor het hele stuk Utrecht - Groningen:
http://upload.wikimedia.o(...)Baanvaksnelheden.png

Kijk eens, er kan er een Google Maps gebruiken. Wat schattig. In de praktijk is het rond deze tijd een uur rijden liefje.quote:Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Auto is 1:09 en trein 1:45. Dat is al minder

Google Maps houdt rekening met de tijd waar op je het plant..quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kijk eens, er kan er een Google Maps gebruiken. Wat schattig. In de praktijk is het rond deze tijd een uur rijden liefje.

Oh ik had niet gelezen dat Fles het alleen over het stuk tussen Zwolle en Assen had en ging er vanuit dat het over Deventer-Assen ging. My bad.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle-Deventer ermee te maken?
En het kaartje in de OP zegt 140 km/u voor het hele stuk Utrecht - Groningen:
http://upload.wikimedia.o(...)Baanvaksnelheden.png

Maar niet met mijn betonnen klomp.quote:Op maandag 20 april 2015 20:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Google Maps houdt rekening met de tijd waar op je het plant..

dat is geen argument. Die rijden rustig weg als de aansluiter 14 seconden te laat is.quote:Op maandag 20 april 2015 20:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Amersfoort is een knoop waar mensen moeten overstappen. Beilen of Hoogeveen niet.

Omdat de OBE bladen ook 140 zeggen..quote:Op maandag 20 april 2015 20:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oh ik had niet gelezen dat Fles het alleen over het stuk tussen Zwolle en Assen had en ging er vanuit dat het over Deventer-Assen ging. My bad.
En kaartjes kunnen zoveel zeggen. Is dat ook het kaartje wat zegt dat het hele stuk tussen Hengelo en Bad Bentheim 125 is terwijl een heel groot stuk 60 of 70 is?

Ja ok, op drie plekken een bocht, maar over het algemeen rijdt de trein op dat traject volgens mij lekker door.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou het alleen niet overal proberen

Hengelo-Hengelo Oost is ook langzaam rijden.quote:Op maandag 20 april 2015 20:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Alleen Oldenzaal, dat noem ik niet 'een heel groot stuk'.

Nee ik laat hem wel even een half uur lopen nou goed? Stadskindquote:

Sluit toch aan op dezelfde treinquote:Op maandag 20 april 2015 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik laat hem wel even een half uur lopen nou goed? Stadskind

Dus die vijf minuten extra is niet belangrijk?quote:

Achja, dan kan je je nog extra aanstellen over de reistijd namelijkquote:Op maandag 20 april 2015 20:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus die vijf minuten extra is niet belangrijk?

26 kilometerquote:Op maandag 20 april 2015 20:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh en Bad Bentheim-Hengelo is 17 minuten voor 20 kilometer. Dat kan veel veel veeeeeel sneller.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |