Ik las eerst Lerby, toen Selfy. Zal dus wel over Snooker gaan.quote:
Selby is de titelverdediger en nr 1 vd wereldquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las eerst Lerby, toen Selfy. Zal dus wel over Snooker gaan.
Ok. Ik volg het helemaal niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Selby is de titelverdediger en nr 1 vd wereld
Jij bent zeker gestopt het volgen met de laatste wereldtitel van Joe Davisquote:Op zondag 19 april 2015 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ik volg het helemaal niet meer.
Goeiemorgen
vanaf de winterstop vorig seizoen staat er gewoon een ander PSV, laatste 40 wedstrijden gaven PSV meer dan 100 puntenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef borisz het volgende:
Ajax draait niet eens een minder seizoen dan de afgelopen jaren qua punten. PSV heeft er alleen 20 meer dan vorig seizoen.
Al is het spel van Ajax al twee seizoenen bagger.
Die ken ik niet. Wel de bokser Joe Louis en Steve Davis.quote:Op zondag 19 april 2015 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent zeker gestopt het volgen met de laatste wereldtitel van Joe Davis.
Die was de beste t/m de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 19 april 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Wel de bokser Joe Louis en Steve Davis.
Ha ha haquote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Die was de beste t/m de 2e wereldoorlog
Tegen een gehavend Australië.quote:Op zondag 19 april 2015 19:52 schreef borisz het volgende:
Nominatie voor meest ondergewaardeerde sportprestatie in 2015 zal gaan naar Tennisdames stunten met promotie naar Wereldgroep I
Nou dan nog zonder kopvrouw Stosur hebben ze er nog twee spelers die hoger gerankt zijn dan onze dames.quote:
WAT??? Ben jij vreemd gegaanquote:Op zondag 19 april 2015 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook blij, niks voor mij zooo druk, in 020 was het een drama, was mn eerste keer in de arena en ik viel bijna in
Mag het een keer. Het is al jaren helemaal niks. Het is wel een verrassing natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou dan nog zonder kopvrouw Stosur hebben ze er nog twee spelers die hoger gerankt zijn dan onze dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |