is de shoarmaboer nog open?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:00 schreef tong80 het volgende:
Vriend Klaas hier als logé.
De pannenkoeken te hard opgewarmd.
Weet ik. Maar lag al een uur wakker.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:18 schreef Ole het volgende:
Mogguh tong. Je had nog minstens een uur kunnen slapen.
Liever dat, dan gewekt worden door de deurbel midden in de nachtquote:Op maandag 11 mei 2015 06:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Moet om 8 uur naar huisarts. Klaas ligt hier onder m'n PC.
Heb nog nooit zo zachtjes getypt. Wel vervelend dat ik geen koffie kan zetten. Dan wordt ie wakker door het gepruttel.
Dan schrik je je het leplazerus.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever dat, dan gewekt worden door de deurbel midden in de nacht![]()
![]()
![]()
(voor de tweede keer in 1.5 week![]()
![]()
)
Laat 'm wegblijven.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:56 schreef borisz het volgende:
Raf kan twee miljoen krijgen voor een jaartje Ajax. 1 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld.
quote:Op maandag 11 mei 2015 08:56 schreef borisz het volgende:
Raf kan twee miljoen krijgen voor een jaartje Ajax. 1 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld.
Bossie word ik ook buiten fok om genoemd hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 17:38 schreef tong80 het volgende:
Soms kom ik Hoolers tegen op Face Book. Denk ik : 'Oh ja, zo heten ze eigenlijk.'
Moet ik me in houden om geen Bossie te posten. Niet dat het kwaad kan. Zo te zien houden ze allemaal van m'n maat. En zou niemand zich schamen om Bossie te posten.
Ha ha ha. Je bent dan ook zo knuffelbaar maat.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bossie word ik ook buiten fok om genoemd hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef borisz het volgende:
Pasta met roomsaus. Je kan zo veel meer met pasta dan alleen maar een tomatensaus gehakt en groente.
Ik ben nu aan het luisteren via Spotifyquote:Op maandag 11 mei 2015 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Je bent dan ook zo knuffelbaar maat.
Ik wordt ook Tong genoemd. En door echte vrienden. Herm.
Bossie.....dit moet je eens luisteren :
MUZ / Fucking great band.........Rivel Sons !
Door Klaas ondekt gisteren.
Schaam me dat ik ze niet eerst kende. Lijkt me iets voor jou.
Legendarisch festival. Ik wil het programma weten Bos.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het luisteren via Spotify
En oja. Bos gaat dit jaar naar Bospop, het moest er toch een keer van komen..
Ik ga alleen zondag:quote:Op maandag 11 mei 2015 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch festival. Ik wil het programma weten Bos.
Nee het is andersom Tongquote:Op maandag 11 mei 2015 18:27 schreef tong80 het volgende:
Ziet er goed uit Bos. Snel pissen na Darko Jones. "Schipper mag ik over varen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |