Je weet toch dat Tong80 ook Iggy Pop hoogstpersoonlijk geïntroduceerd heeft aan het grotere publiek? en Led Zeppelin was -niks- zonder Tong80.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar hebben we dat bandje niet voor nodig hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand moest het Fan-Topic openen. Ik beweer nergens dat ik ze ontdekt heb. Wel een trieste spelfout.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens is Rival Sons wel echt goed
Welk album is dat ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 04:14 schreef dekatophetspek het volgende:
Een ware klassieker. Vooral de 2e lp is een topper.
Gidverdomme....Wat mooi.!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 04:14 schreef dekatophetspek het volgende:
Een ware klassieker. Vooral de 2e lp is een topper.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Kansloze TT-fail, en kansloos 13-in-het-dozijn rockbandje.
Nee ja, dit was het wel vrind. Maar serieus, als je nou een topic opent over een 'fucking great band', dan kan je toch op z'n minst hun naam even goed overnemen? Zeker voor iemand die altijd anderen probeert aan te spreken op taalfoutjesquote:
Sorry....ik kan slecht tegen het negativisme. Ik ga weer verder met genieten.quote:
Ik was ook gelijk fan van ze. Ze brengen het oude RnR op een heel goede manier.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef tong80 het volgende:
Vroeger was ik een voorloperm v5roeg me af waarom dit of dat nummer niet in de VPRO-lijst stond.
Nu ken ik zoveel nummers niet eens meer.
Is het echt vreemd dat ik als muziek-liefhebber deze band nu pas herken. En gelijk over de top über-enthousiast ben. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |