SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spekkies![]()
Wat een heerlijk weer, we zijn ff heerlijk wezen wandelen, hondjes ook mee en even genieten in t park.Lieve foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zag ik laatst ook een foto van Saar met hippe roze zonnebril?Waar had je die vandaan? Ik kan alleen maar stomme vinden.
DaD had ook al zo'n toffe zonnebril voor I, maar volgens mij is die nergens online te koop en ik woon te ver weg om zelf even bij die winkel langs te gaan![]()
Zeeman! Wel haske 1 euroquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lieve foto's!
Volgens mij zag ik laatst ook een foto van Saar met hippe roze zonnebril?Waar had je die vandaan? Ik kan alleen maar stomme vinden.
DaD had ook al zo'n toffe zonnebril voor I, maar volgens mij is die nergens online te koop en ik woon te ver weg om zelf even bij die winkel langs te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Misschien een hele simpele vraag, maar drinkt ze voldoende?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Inbreekvraag - hoe voorkom ik verstopping?
Briun brood, groente, fruit, bv, volkorenpasta, pruimen en scheutjes olie door haar eten krijgt ze nu. Tips, anyone? Wat moeten we laten staan?
Ze huilde net zo hard tijdens het poepen
Ow wat zielig is dat hequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Inbreekvraag - hoe voorkom ik verstopping?
Briun brood, groente, fruit, bv, volkorenpasta, pruimen en scheutjes olie door haar eten krijgt ze nu. Tips, anyone? Wat moeten we laten staan?
Ze huilde net zo hard tijdens het poepen
Die shippen niet naar NLquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie dat ze wel te koop zijn op Amazon, Amsel! Ook in het roze..
Ow echtquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil graag de banaanstoptheelergmythe ontkrachten. Is niet waar, het stimuleert de darm zelfs vanwege de oplosbare vezel en magnesium. Het is echt een heel oude/achterhaalde aanname.
De voeding klinkt vezelrijk, room. Voldoende drinken is daarbij heel erg belangrijk.
Ik wil ook wel voor je bij Wijsneus kijken, hoor! Wordt alleen niet eerder dan vrijdag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:54 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die shippen niet naar NLDus op naar de Zeeman dan
Naja dit...quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeutje Fap. En dat in je kraamtijd. (Ja, dat vind ik het na drie weken nog ja.) Ik was al drie keer huilend ter aarde gestort danwel vulkanisch in woede uitgebarsten denk ik. Wat kut allemaal!
Dit!quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:59 schreef ingee het volgende:
Je mag je kind ook gewoon bij je houden met kraamvisite als je dat prettiger vind he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook! Dat kruipen, klauteren en gaan staan gedoe helpt ook niet. Mijn babyquote:Op zondag 19 april 2015 11:10 schreef Fazzoletti het volgende:
RoomZe heeft al zo'n wijs gezicht zo, alsof het (kleine) baby er al vanaf aan't gaan is
![]()
Nieuwe trucje van F.: de trap afklimmen lukt nu ook(op kleine trappetjes dan, nog niet op de grote trap geprobeerd
)
Nee hoor, zo erg is het niet. Vooral onnodig.quote:Op zondag 19 april 2015 13:06 schreef ingee het volgende:
Ah Risu wat een mooi blij ei!
Ik heb net even gekeken maar mijn kind krijgt dus vitamine D met suiker. Is ze nu verpest?
Dan kunnen we namelijk ook wel meteen door met de slagroomtaartjes.
O en Michael niet rollen! Doet die van mij ook niet!
quote:Op zondag 19 april 2015 10:54 schreef Roomsnoes het volgende:
En zo ziet een baby er uit die pap met gedroogde pruimen eet...
Ha deze zie ik nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze bewaart gewoon nog wat voor straks, reuze efficiënt van haar
!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2015 13:37:26 ]
waarom doe je het niet in de fles/op een stukkie brood dan?quote:Op zondag 19 april 2015 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier trouwens de vitamine D van Vibofit (mhehehehe die naamsorry
ik werk met pubers
ik kan er niks aan doen) want daar hoef je maar 2 druppels van in dat bekkie te krijgen en A vind dat ik haar doodvermoord met dat spul
Ik zou het bij a op de rand van het bord doen trouwens. Geheid succes!quote:Op zondag 19 april 2015 13:41 schreef Razztwizzle het volgende:
OhjaD'oh... Fles niet want ik weet nooit of die leeg gaat. Maar brood kan ook nog! Goed idee.
Gewoon op een lepeltje? Dat doen wij bij Sjaak en werkt als een tiet. Hij kijkt iedere keer wel weer zo van: "what the f*ck heb jij net in m'n mond gestopt??"quote:Op zondag 19 april 2015 13:41 schreef Razztwizzle het volgende:
OhjaD'oh... Fles niet want ik weet nooit of die leeg gaat. Maar brood kan ook nog! Goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gras voelt ook zo lekker tussen je vingertjes![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 18:49 schreef Dyre het volgende:
Dat superhandige Hema-picknickkleed met waterdichte onderkant is trouwens echt zonde van je geldWant alles om het kleed heen is juist interessant en je bent de hele dag bezig om je kind er weer op te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gras voelt ook zo lekker tussen je vingertjes![]()
![]()
zolang je zelf een droge kont hebt, is het het geld meer dan waard geloof me![]()
Mijn baby heeft een activitycenter gekregen met een muziekje erin, en nou begint hij elke keer te brullen als dat muziekje is afgelopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 19 april 2015 19:00 schreef faptist het volgende:
Wat een leuk kleed! Dus daarom zit die plastic onderkant eraan. Vroeg me altijd al af waarom. Sorry hoor. Plaid n00b hier.
Ik zag ze vandaag ook voor 8 euro liggen. Met Chevron printje. Was bijna overstag gegaan, maar bedacht me toen dat ik hem toch zou vergeten wanneer ik echt op het gras zou willen gaan zitten. Zulke dingen zijn heel spontaan bij mij, haha. Komen nooit gepland.
Nu ik dat schattige zonnehoedje van je zie...
Moet ik R. Eigenlijk uit de zon houden als ze in de kinderwagen ligt?
De apotheek hier raadde aan om wel te smeren, maar dan met zonnebrandspul met zo min mogelijk zooi (parabenen vooral). Ik gebruik nu deze:quote:Op zondag 19 april 2015 19:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Pas met het toedekken van de kap van de kinderwagen wel op dat er altijd lucht bij kan. Het wordt erg snel warm als je toedekt, en de lucht wordt snel slecht.![]()
Over zon gesproken, smeren jullie de baby's in met zonnebrand? Hier is een of andere jodokus opgestaand ie zegtd at het slecht isomdat al die chemikaliën veel te snel worden opgenomen door de dunne babyhuid, en dat dat dus schleeeecht is. In de schaduw houden dus. Maar hoe reëel is dat?? En zo'n zonnehoedje is leuk, maar daarmee ontwijk je ook niet elke straal.
Wat doen jullie?
Had er eerder nooit last van en knoop volgens mij niet andersquote:Op zondag 19 april 2015 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat komt echt door de knoop, doordat de banen schuin voorlangs lopen kruipen ze in je nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die blijft gemiddeld 30 seconden op
[ Bericht 4% gewijzigd door Dyre op 19-04-2015 20:17:34 ]
Het is eigenlijk een verzameling van boomgaarden, veldjes met dieren, speeltuin, pannenkoekenhuisje, zandbak en wandelpaden. En in het seizoen kan je er inderdaad fruit komen plukken met je kindjesquote:Op zondag 19 april 2015 20:07 schreef Fazzoletti het volgende:
gras voelen is ook interessant Dyre!![]()
lief suusjeWat moet ik me voorstellen bij een fruit tuin Spees? Kun je er dan zelf fruit plukken oid?
A eet weer lekker![]()
Room, ik smeer nu niet. Zo lang zit F niet in de zon en een beetje zon lijkt me juist wel goedOp vakantie wel gesmeerd, maar toen was het 25+ graden en waren we de hele dag zo'n beetje buiten.
Heeft M soms F wat ingefluisterd SQalle spinazie ging linea recta naar de grond. De stukjes vlees gingen natuurlijk wel op
quote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een mooi soesje <3 Sip van haar prutoogje. Al is ze er niet minder lief om <3
(Ik dacht, wat heeft die nou op haar hoofd? Zijn het haar voeten)
As in dat er bij etos huismerk schadelijke stoffen inzitten?quote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Hilmo het volgende:
Groente gaat hier nog steeds niet in het mondje...brood en boogie wel... En maar vertrouwen hebben
![]()
Kreunen onder de borst, is dat normaal? Hard ook ...en bijten met zijn kaken. 6 maanden was qua borst soms wat moeilijk ofzo toch? Faaaase
De consumentenbomd had getest ook op schadelijke stoffen dacht ik maar ook uv a en UV b filter. Etos eigen merk spray kwam eruit en lidl.
Ik hoop het niet, ik heb die net een paar dagen terug dik ingeslagen met die 1+1 gratisquote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
As in dat er bij etos huismerk schadelijke stoffen inzitten?
Ja precies! Ik ookquote:Op zondag 19 april 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb die net een paar dagen terug dik ingeslagen met die 1+1 gratis
Aww, kijk Soeze! Wat een mooie ogen heeft ze he, en toffe kwijlsjaal!
Heeft ze net zo'n wimpers als dr zus?
Ik had jouw kloontjesfoto nog gezien, wow! Hoe tof!quote:Op zondag 19 april 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb die net een paar dagen terug dik ingeslagen met die 1+1 gratis
Aww, kijk Soeze! Wat een mooie ogen heeft ze he, en toffe kwijlsjaal!
Heeft ze net zo'n wimpers als dr zus?
Ja, E heeft over 13 jaar ALTIJD mascara op haar zonnebrilglazenquote:Op zondag 19 april 2015 20:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had jouw kloontjesfoto nog gezien, wow! Hoe tof!
Jaa, die kwijlsjaal heeft studio nou&of voor Suus gemaakt!
Ze heeft wel lange wimpers maar niet zulke idioot lange als E
Geef haar een kleine zus/broerquote:Op zondag 19 april 2015 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Och en kleine SoesUren spelen... Hoe kan ik die feature aan mijn kind leren?
Interessantquote:Op zondag 19 april 2015 20:21 schreef Dyre het volgende:
Die witte lelijke waas is trouwens juist een goed teken, want er worden tegenwoordig veel stoffen en technologiën gebruikt om die waas weg te krijgen en dat is voor je huid dan weer niet zo goed.
Ik zal eens kijken of ik dat allemaal nog terug kon vinden, want dat was (voor mij in ieder geval) heel verhelderend.
-edit- lezen moquote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga morgen maar ecentjes naar het inloopspreekuur met Nora. Ze heeft al 2 a 3 weken luieruitslag (of eczeem of schimmel?) en het gaat maar niet over. Heb van alles geprobeerd: zinkzalf, ander merk luier, geen luier, maizena, zemelbadje voor de jeuk aangezien ze in bad alles openkrabt), geen luierdoekjes gebruiken,...
Nu maar hopen dat we een andere arts krijgen, want de vorige waar ik naartoe ging met 'r zei toen dat ze een virusje had dat binnen een paar dagen wel over zou zijn. Ze had toen wel mooi een oorontsteking aan beide oortjes...
Ja inloopspreekuur is bij de huisarts toch?quote:
Ik loldequote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een mooi soesje <3 Sip van haar prutoogje. Al is ze er niet minder lief om <3
(Ik dacht, wat heeft die nou op haar hoofd? Zijn het haar voeten)
ja, hier kennen ze geen inloopspreekuur bij de HA, wel bij het CB. Dus ik associeer inloop met het CB en niet met de HA, snappie hetnog?quote:Op zondag 19 april 2015 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja inloopspreekuur is bij de huisarts toch?Ik bel wel eerst of ze nog plek hebben, maar ik vrees ervoor. Het duurt meestal al ruim 5 minuten voordat ik de assistente aan de lijn heb
Dus ik ben niet de enige die belt... En als ik kijk bij de online afsprakenmaker, zie ik dat ik op zijn vroegst 1 mei terecht kan
Jaquote:Op zondag 19 april 2015 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, E heeft over 13 jaar ALTIJD mascara op haar zonnebrilglazen
O wat leuk van die sjaal, hij staat haar goed!
Ja die kloonfotos heik blijf er naar kijken
Ja ik snap tquote:Op zondag 19 april 2015 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, hier kennen ze geen inloopspreekuur bij de HA, wel bij het CB. Dus ik associeer inloop met het CB en niet met de HA, snappie hetnog?
Ja, das het enige nadeel van lange wimpers, verder ben ik in alle opzichten jaloersquote:Op zondag 19 april 2015 20:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van, erg irritant
Kwis heeft er nog 2 gemaakt en een luieretui, erg mooi
Heel tof ja, S1 lijkt meer op papa? Lijkt S2 nu ook zo veel op de baby foto's van je zus?
Ik zie voor me hoe je de microfoon voor mn gezicht houdt en me ernstig aankijktquote:Op zondag 19 april 2015 21:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ah, Sil is dus een goede mix! Wat grappig en bijzonder dat Suus nog meer op je zus lijkt! Nu het vragenuurtje toch bezig is, hoe reageren jouw kindjes eigenlijk op.je tweelingzus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
In het schema van, jawel, Oei ik groei, zijn week 29&30 vanaf de uitgerekende datum mopperweken. Idd vanwege het verwerken van alle eerder geleerde dingen en alle nieuwe ontwikkelingen. Wij merkten het ook bij Suus. Het goede nieuws is; het is bij ons alweer over! Ze lacht de héle dag, speelt het liefst alleen of met zus, slaapt weer beter (de nachten 1 of 2 x wakker, is bij ons al goedquote:Op maandag 20 april 2015 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap voor SQ en meneer JM![]()
TAP wat een leuke foto's van een vrolijk meisje!
Cho have fun bij het CB! Ik vond die eerste keer zo spannend. Achteraf was er eigenlijk geen bal aan.
Wij gaan even door een lastige fase met A. VerlatingsangstKramp
Tandje
Ik heb werkelijk geen idee, maar overdag is het veel gemopper en in slaap vallen gaat heel moeilijk en alleen als ik er bij blijf zitten. Dan vaak wakker en moeilijk troostbaar. En als ze dan lijkt te slapen en ik loop weg.. ja hoor. Gehuil
. Honger was het in elk geval niet, want de fles werd zelfs om 3:00 vakkundig met twee handjes vastgepakt en weggegooid
. Dat doe ik haar niet na op dat tijdstip.
Ze zit wel in een echte ontdekkingsfase, dus misschien is haar hoofdje gewoon druk met alle indrukken verwerken. Gisteren had ze ineens door dat ze haar voeten kon zien in de kinderstoel als ze goed naar beneden gluurde. En ze probeert haar knieën eronder te krijgen om te kruipen. En zelf eten is ineens ook de bom. Nouja, m'n lieve meisje. We knuffelen maar veel, maar ik hoop dat ze snel weer wat vrolijker wordt.
Ja dit dus! Ik denk dat wat je voelt heel erg logisch is en dat er over een depressie nog helemaal niet gesproken hoeft te worden, maar er over praten met iemand kan je zo goed helpen! Ik heb na de geboorte van mijn dochter wel een PND gehad en ik vind het echt zo jammer dat ik er toen niet veel eerder met iemand over ben gaan praten.quote:Op maandag 20 april 2015 10:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Cactus, als ik terugdenk aan toen A. 5 weken oud was vind ik een deel van wat je schrijft herkenbaar. Ik was prikkelbaar, huilde snel, en was kapotmoe. Er zitten natuurlijk ook nog heel veel hormonen in je lijf hè, dat duurt een tijd voordat dat er allemaal uit is. Tot zover heel normaal lijkt me. Maar - de verwerking van de moeilijke start met Sjaak komt daar voor jou nog bij, en dat zal ook nog tijd kosten. Ik denk altijd maar zo: zou het kwaad kunnen om het er eens met iemand over te hebben? Misschien kunnen een paar gesprekken met een prakijktondersteuner of een maatschappelijk werker al helpen om je weer wat lucht te geven. Dan hoef je helemaal geen zware termen als 'depressie' in de mond te nemen. Gewoon even wat ruimte om te delen wat jullie is overkomen, en wat praktische handvatten om de komende tijd alles een plekje te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man ligt nu weer even te slapen. Hij is bijna nooit ziek, maar als hij zich dan beroerd voelt is het ook meteen dramaHij neemt van mij niet echt iets aan, wil liefst niet eten en drinken (ja duh, dan blijf je je slap voelen
) en raakte net bijna van de wereld in een soort hyperventilatie-aanval. Naja, hij knapt straks wel weer op denk ik. Baby en ik gaan maar even wandelen zo. #ademinademuit
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op maandag 20 april 2015 10:49 schreef JufMariska het volgende:
MwC: ook hier erg herkenbaar! Ik heb hulp gehad van profs, heel erg blij mee.Ooooh wat herkenbaar, die zieke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man ligt nu weer even te slapen. Hij is bijna nooit ziek, maar als hij zich dan beroerd voelt is het ook meteen dramaHij neemt van mij niet echt iets aan, wil liefst niet eten en drinken (ja duh, dan blijf je je slap voelen
) en raakte net bijna van de wereld in een soort hyperventilatie-aanval. Naja, hij knapt straks wel weer op denk ik. Baby en ik gaan maar even wandelen zo. #ademinademuit
. Lekker laten en er zo af en toe eens een kopje thee met wat beschuitjes naast zetten werkt hier het beste. Sterkte
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel dus niet dat we niet mogen klagen of hulp zoeken, juist wel, maar voel je aub niet schuldig als je niet op een neonroze wolk met regenboogscheitende eenhoorns zit.
[ Bericht 19% gewijzigd door ingee op 20-04-2015 15:06:10 ]
beetje laat maar ik lees nu pas bij.nee die kwamen als beste uit de test. Ook water resistant getest en witte waas was etos beste.quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
As in dat er bij etos huismerk schadelijke stoffen inzitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef AwayTL het volgende:
Over die zware gedachtes heb ik niks nuttigs bij te dragen, wel een.
Eventjes een Fransupdate!Ooohh die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een mooi kind!
quote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef AwayTL het volgende:
Over die zware gedachtes heb ik niks nuttigs bij te dragen, wel een.
Eventjes een Fransupdate!Oooh wat een mooie jongetje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tataquote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Frans!Knapperd.
Faptist, neem t jezelf niet kwalijk, en laat dr morgen gewoon even naar kijken.
Mag ik even![]()
voor mijn dochter die nu toch echt tata zegt als ze dr vader ziet
![]()
![]()
en niet 1 keer dus ze bedoelt echt mn man.
Dr eerste echte woord gaat natuurlijk mama zijn![]()
![]()
Verder is ze gewoon zo vreselijk leuk! Er is interactie en dat bekkie als ik thuis komt of de kamer weer in kom *smelt* ik loop vandaag echt weer over vanvoor saartje.
Een vriend die twee weken voor bevalling een deel van het laminaat eruit haalt en er nu nog steeds niet terug erin heeft gelegd, omdat ie dat niet kan. Ik heb er eenquote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef ingee het volgende:
Risu, I feel ya!
Ik heb een vriend met 2 linkerhanden die toch denkt te moeten klussen. En hier ook een huurhuis, maar wat kan ik me soms ergeren zeg! Een scheef gat in de deur voor een kattenluikje, stukken uit het kozijn omdat het rolgordijnen ophangen niet helemaal vlekkeloos ging, even iets aanstippen met net een andere kleur verf...
( Nou ja, mag niet klagen, ik klus zelf niet)
Heb je trouwens geen rijbewijs? Anders zou ik SM mooi even exclusief tijd met kleinkind gunnen terwijl ik de auto pakte.
Misschien kan ik daarna haar kots opbakken en als koekjes aanbiedenquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Skittles het volgende:
Nou Spees.. ik zou er wat chocoladevla, chocomel of een boterham met pasta in proppen, die lijn kan heus wel omhoog
Vindingrijk, jij bent het!quote:Op maandag 20 april 2015 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien kan ik daarna haar kots opbakken en als koekjes aanbieden
nou ja dat kind zal op een gegeven moment toch ook voor half negen op school moeten zijn enzoquote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Risu het volgende:
Tussen 6 en 10 is het meer half wakker naar babygeluiden luisteren en hopen dat ze nog een uurtje slaapt voor ik eruit moet. Ik ga 10 uur naar bed ongeveer, dan komt ze tussen 1 en 2 en tussen 5 en 6. Maar voor ik weer slaap.. En ik kan best een keer vroeger op, maar als het standaard wordt dan ben ik geen vrolijk mens. Moet zeggen dat het al vroeger wordt. Vanmorgen al 9 uur. Het went toch wel. Op 8 uur slaap red ik het wel, maar dan moeten die wel achter elkaar geplakt zitten, niet in blokken van 2 a 3 uur. In de kraamtijd was ik helemaal een zombie, want toen moest ik wakker om 8 voor de kraam. Bahbah, dan sliep ik net eindelijk.
Naja ik ben 9 uur gewent ook. ik hoop op een uitslaapkind.
Meh, wou ik net over slagroomtaartjes met slagroom beginnen...quote:Op maandag 20 april 2015 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien kan ik daarna haar kots opbakken en als koekjes aanbieden
Nou ja, zolang ze de nacht redelijk doorslaapt tegen die tijd, moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja dat kind zal op een gegeven moment toch ook voor half negen op school moeten zijn enzo
het slapen begint terug te komen! *afklopt*quote:Op maandag 20 april 2015 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
kotskoekjes
mijn kint wil niet meer slapen s avonds. ik herinner me dat SQ hier een week of twee drie terug mee zat... doet mauwtje alweer gewoon of moet ik er op rekenen dat dit iets blijvends is?
Heb ik. Maar heb geen kolf, en dan vind ik de afspraak ineens twee keer zo lang duren. In het ziekenhuis is er sowieso altijd uitloop.quote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef ingee het volgende:
Risu, I feel ya!
Ik heb een vriend met 2 linkerhanden die toch denkt te moeten klussen. En hier ook een huurhuis, maar wat kan ik me soms ergeren zeg! Een scheef gat in de deur voor een kattenluikje, stukken uit het kozijn omdat het rolgordijnen ophangen niet helemaal vlekkeloos ging, even iets aanstippen met net een andere kleur verf...
( Nou ja, mag niet klagen, ik klus zelf niet)
Heb je trouwens geen rijbewijs? Anders zou ik SM mooi even exclusief tijd met kleinkind gunnen terwijl ik de auto pakte.
En de drama waardoor het halve appartementencomplex wakker geschreeuwd wordt, is dat ook op z'n retour?quote:Op maandag 20 april 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het slapen begint terug te komen! *afklopt*
ik leg r eerder op bed. Nóg eerder. Ze heeft kennelijk meer slaap nodig dan ik dachtquote:Op maandag 20 april 2015 20:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
En de drama waardoor het halve appartementencomplex wakker geschreeuwd wordt, is dat ook op z'n retour?
Ik zeg altijd: mooi, geef jij 'm dan de borst? Neem ik een wijntjequote:Op maandag 20 april 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt joh! Bij zo'n opmerkingen al? Als iemand dat zegt ben ik vooral trots en het komt geen seconde in me op dat ze haar echt mee willen nemen ofzo
Proostquote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: mooi, geef jij 'm dan de borst? Neem ik een wijntje.
geen idee, maar zeker het proberen waardquote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
oh zou dat t zijn SQ? morgen maar proberen...
Whehequote:
eerder als in: minder lang rekken. Meestal maar max anderhalf-twee uur na het wakker worden weer terug naar bedquote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier was het 's avonds niet slapen maar heul tijdelijk. Ze slaapt nu zelfs gewoon in bed en we zijn pas terug gegaan.
Hoe laat gaat ze nu naar bed SQ? Suus kan niet veel eerder dan dat ze nu gaat, tussen half 7 en 7.
Ah, zo. Dat ritme is er hier wel uit (max 1,5/2 uur wakker zijn) maar dat werkte hier ook goed. ze begint zowaar naar een beetje vaste slaaptijden te gaan nu (7 uur op, tussen 9 en 10 naar bed en dan nog een keer tussen 2 en 3 naar bed. In de avond na het eten, wassen en drinken. Meestal tussen half 7 en 7).quote:Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerder als in: minder lang rekken. Meestal maar max anderhalf-twee uur na het wakker worden weer terug naar bed
Vandaag was het 18:45, huilen om 19:30, nog gevoed, en om 20:15 weer terug.
Oh, ik hoor dr weer45-minuten ritme schoolvoorbeeld
Ik lach dan altijd wel, want het is inderdaad gewoon lief bedoeld en alles, maar ik denk dan inderdaad ook wel: hoho, MIJN kind ja.quote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Risu het volgende:
Maar grappen als 'oeh wat een schatje ben je, ik neem je zo mee naar huis.' Kijk ik nog wel een beetje
Mja het probleem daarmee isquote:Op maandag 20 april 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik leg r eerder op bed. Nóg eerder. Ze heeft kennelijk meer slaap nodig dan ik dacht
Wow, netjes!quote:Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh en mijn melkweigeraar heeft vandaag 1x 150 cc en 4x 180 cc op![]()
Nou wel trots dat ze haar mooi vinden en schattig enzo, maar dan in mijn achterhoofd het idee dat ze weg is.. Brrquote:Op maandag 20 april 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt joh! Bij zo'n opmerkingen al? Als iemand dat zegt ben ik vooral trots en het komt geen seconde in me op dat ze haar echt mee willen nemen ofzo
Dat is ook weer zo. Beetje het kijken, kijken, niet kopen idee. Je mag wel knuffelen en leuk lopen doen, maar uiteindelijk ga je maar mooi met lege handen naar huis en blijft dit mooie kindje bij mij.quote:Op maandag 20 april 2015 21:10 schreef Skittles het volgende:
Ik kan me niet zo druk maken over die opmerkingen eigenlijk. Het enige wat ik dan denk is dat ze toch maar mooi uit mijn buik komt, dat ze gewoon gemaakt is door mijn lichaam zomg
Ja, bij mij waren het toevallig ook 2 oudere vrouwen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:14 schreef Franny_G het volgende:
Het speelt trouwens mee dat de keren dat ik die opmerking hoorde, die opmerking kwam van een (tamelijk wildvreemde) vrouw van rond de 60 en die kunnen dan ook echt zo'n heel hebberige blik in de ogen hebben waardoor ik ze er bijna voor aan zie dat ze inderdaad mijn baby willen ontvoeren.
Echt he. Ik kan me mijn verwondering dat Silvijn EEN SLEUTELBEEN HAD OMG nog levendig herinnerenquote:Op maandag 20 april 2015 21:10 schreef Skittles het volgende:
Ik kan me niet zo druk maken over die opmerkingen eigenlijk. Het enige wat ik dan denk is dat ze toch maar mooi uit mijn buik komt, dat ze gewoon gemaakt is door mijn lichaam zomg
Het eerste flesjequote:Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Risu het volgende:
De eerste keer nabeltjes vijlen. Omg ik haal wat van mijn kind af, dat is zo gewoon gegroeid enzo. En ook nog eens aan van die mini handjes die helemaal af zijn.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een vriend die twee weken voor bevalling een deel van het laminaat eruit haalt en er nu nog steeds niet terug erin heeft gelegd, omdat ie dat niet kan. Ik heb er een
maar houdt dit nou in dat soeze gewoon slaapt overdag?quote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat ritme is er hier wel uit (max 1,5/2 uur wakker zijn) maar dat werkte hier ook goed. ze begint zowaar naar een beetje vaste slaaptijden te gaan nu (7 uur op, tussen 9 en 10 naar bed en dan nog een keer tussen 2 en 3 naar bed. In de avond na het eten, wassen en drinken. Meestal tussen half 7 en 7).
Oh jaquote:Op maandag 20 april 2015 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar houdt dit nou in dat soeze gewoon slaapt overdag?
En je baby leren doorslapenquote:Op maandag 20 april 2015 21:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh ja en dan komt hij gelijk even je relatie redden en en en.
Maar dan mag meneer Williams wel even langskomen!quote:
Ja en die vriezer veel te kleinquote:Op maandag 20 april 2015 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
en dan niet blij zijn met je nieuwe keuken he. waar zijn mijn stopcontacten?
Hier werd piepen hartverscheurend gillen met de kenmerkende hoera-armpjes dus flesje gemaakt. na 100cc diep in slaap op mn arm
expres wat langer blijven zitten met m voor ik m in bed legdezo'n heerlijk gevoel en t gebeurt nog maar zelden dus ik heb er even van genoten.
in t begin binnen vijf seconden.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef ingee het volgende:
Fazz das heel niet tof! Is de bof eigenlijk altijd ernstig bij kleintjes?
Kwak hoe snel gaat M eigenlijk van wat smakken naar full out gillen? Ik vind onze R ook best snel overstuur namelijk.
Hij had eigenlijk nergens last van, alleen die opgezette klieren.quote:Op maandag 20 april 2015 21:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje fazz, bah! Hopelijk ontspringt F de dans!
Hoe is het met je vader? Kinderziektes schijnen goed nasty te zijn bij volwassenen.
Vanwege dit natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
De bof is toch dat je een bolle toet krijgt? Ik heb nog een foto van vroeger waar ik met m'n broer op sta, handdoeken om ons gezicht want de bof. Waarom die handdoeken weet ik niet
Maargoed ik was toen 2 en dus geen baby meer. Hoop dat je mini het niet heeft opgepikt van opa, Fazz!
M'n mini klemt m'n linkertepel de laatste paar dagen een beetje tussen haar tandjes. En nu staan er tandafdrukken in m'n tepel![]()
![]()
5 seconden redt ze net nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in t begin binnen vijf seconden.
nu hij wat ouder is is het minder duidelijk somehow. soms is piepe. gewoon moe of niet alleen willen zijn. maar als de armpjes kn hoera stand gaan en trillen tijdens t huilen dan is het hongerrrrrrr
Zit je niet toevallig rond een sprong? 8 weken toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:42 schreef Danaa het volgende:
Fazz! Spannend..inmiddels je HA al gesproken?
Ingee, hier is het huilen ook snel paniek! Ga dan gewoon naar hem toe voor een aai en speen (soms 11/2 uur lang)
Gister flesje gegeven in zkh omdat hij soms in 1 minuut die fles leeg kon hebben en soms in 3 kwartier. We hebben de juiste speen samen met zkh nu eindelijk gevonden & hij lijkt het er goed op te doen! Blyyy!
En dan dus weer over dat paniek huilen, zkh zei 3-5 min mag je best proberen of het hem helpt in slaap komen. Zo niet, breng je gewoon zijn speen en een aai. Met 8 wkn nog veul te klein om langer door te laten gaan.
Nu ligt hij ook in bed vanaf 720. 30 min geslapen, huilen piepen, speen brengen, 10 min slapen weer huilen piepen..... en zo door. Nu ligt hij al even iets meer dan 10 min.
Herkenning??
Wat een feestje is het elke dag weer als je zo'n kleintje ziet uitrekken en lachen na een nacht,*verliefd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |