Ego rant
Ben zo emotioneel de laatste 24 uur. Er gaat van alles mis (niet met m'n dochter gelukkig) en ik huil alleen maar.
Maar .. En daar komt het.. Dan ga ik twijfelen. Kan iemand me zeggen waar ik goed aan doe?
R. is nu met periodes helder wakker ( smelt) en daarna weer lang slapen. M'n voedingen zijn daardoor korter.
Vandaag heb ik bijv gevoed om 06:00, 08:30, 11:30, 14:30,(ergens hier tussen nog een beetje ivm hik en onrustig) En 19:00.
Nu voed ik altijd rond 21:00 of 22:00, maar vandaag slaapt ze. En dan blijf ik me afvragen.. Waar doe ik nou goed aan? Haar wakker maken voor een voeding zodat ik kan gaan slapen of wachten tot ze zelf komt?
Ze eet genoeg, maar omdat ik zo'n *** dag heb is alles even ruk en ben ik overal onzeker over.
(Kut 24 uur: *zoals ik al zei.. Ben veel te emotioneel vandaag dus neem alles misschien wel te zwaar op.. Vind man tenminste..*
Leuk: kaartjes +drankmuntjes gewonnen v concert. Man en zijn beste vriend de kaartjes gegeven. Zij blij.wel in de hoofdstad dus uurtje rijden.
Niet leuk
Mannen beide bezopen na afloop. Ik rij naar huis-kleine achterin-. 3x stoppen op vluchtstrook ivm kotsen.knalt de vriend de deur open tegen de vangrail.. Daar ging m'n lak.. Pats eraf.. Van handgreep tot 20 cm eronder.... Faptist was niet blij!
Nog nooit schade gehad. Geen buts of wat dan ook op m'n 15 jaar oude autootje en dan dit...
Kraambezoek die ongevraagd haar vinger in R.'s mond stopt omdat ze aan haar vriend wil laten zien hoe hard baby's kunnen zuigen.
Kraambezoek die op m'n 3 weken oude R. De vulling (jam) van haar gebakje lichtjes op het mondje smeert.... *k R a m p extravaganza*
Babyfoon kapot dankzij m'n knullige man die er de verkeerde batterijen in stopt -leest Nooit de handleiding. Geen garantie want eigen schuld.. Dus nieuwe moeten kopen.
Man ontvangt 2 boetes op 1 dag a 97 euro per stuk wegens verkeerd parkeren in onze eigen straat. )
/ego rant