Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.quote:Op vrijdag 24 april 2015 03:43 schreef Windigo het volgende:
Jammer dat het jou ook tegen viel. Het vlees had een vreemd soort gelei achtige structuur en de bouillon smaakte waterig. Volgende keer beter hoop ik; jammer want ik had nog nooit wonton soep gehad.
Lucky charms?quote:
je drinkt om 9 uur champagne?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.
On topic: Belooft een mooie en warme dag te worden en daarom al een min.of 30 geleden buiten dit weer eens genuttigd en nu beginnen te acclimatiseren met een nieuwe fles en dito paffert en geestelijk voor te bereiden op de lunch.![]()
Tis tenslotte vrijdag.
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou,wonton is gewoon de aloude standaard wantan(soep) die je bij elke standaard Chinees op de menu kaart ziet staan. Ik ben niet zo van varkensvlees in mijn wantan en neem dan ook altijd de Sui Kau versie aangezien dat met garnalen is,zoals je al eerder al kon zien in mijn vele lunchbowls.
On topic: Belooft een mooie en warme dag te worden en daarom al een min.of 30 geleden buiten dit weer eens genuttigd en nu beginnen te acclimatiseren met een nieuwe fles en dito paffert en geestelijk voor te bereiden op de lunch.![]()
Tis tenslotte vrijdag.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lucky charms?![]()
Ik heb een tosti met veel kaas en tomatensoep
Froot loops inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Drink jij nou in je eentje een fles champagne weg om 9 uur 's ochtends?
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Curiosity het volgende:
Asperges, gekookt eitje, ham en krieltjes + een lekker sausje.
Zal vast wel goed komenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Ik had varkens sate, en nu gehakt met een speklapje eromheen.
Varkenssate zaten aan een spies normaal let ik er altijd op, loop ik net van de zelfde vork te vreten waarmee ik ze van stok haalde![]()
![]()
![]()
Als we morgen uit de kont pissen weten we waarvan
Nog speciaal met een plasticvorkje gedaan zo dat ik die meteen met de verpakking kon weg pleuren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komenDoe ik nog wel eens per ongeluk tijdens gourmetten
Tot nu toe nog altijd goed gegaan
Ikke nu: een wit wijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |