Het staat niet in de laatste mmo post. Het is al een keer eerder gepost. Maar zoals nu bij mij bv, ik heb geen game time meer. Ik kan wel inloggen maar al mn chars staan inactief. Als ik nu met gold wil kopen kan ik niet eerst op m'n chars loggen, gold naar main sturen en dan een token kopen. Blizz ziet dus dat je genoeg totaal gold hebt. Maakt niet uit over hoeveel chars het staat je kan gewoon een token kopen en het wordt en evenredig van al je gold houdende chars afgehaaldquote:Op maandag 20 april 2015 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow handig! Ik lees altijd alles maar half
OK dan is het wel logisch dat ze het op die manier doen. Ik heb nog een maand te gaan geloof ik. Dus ik kan even wachten met kopen tot ik denk, dat is een prima prijs.quote:Op maandag 20 april 2015 18:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het staat niet in de laatste mmo post. Het is al een keer eerder gepost. Maar zoals nu bij mij bv, ik heb geen game time meer. Ik kan wel inloggen maar al mn chars staan inactief. Als ik nu met gold wil kopen kan ik niet eerst op m'n chars loggen, gold naar main sturen en dan een token kopen. Blizz ziet dus dat je genoeg totaal gold hebt. Maakt niet uit over hoeveel chars het staat je kan gewoon een token kopen en het wordt en evenredig van al je gold houdende chars afgehaald
Tuurlijk nietquote:Op maandag 20 april 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon mooie grafieken zien op mmo-champ van de VS prijsfluctuatie, ik zou niet de eerste uren een token kopen als ik jou was(en voor 35k is het gewoon heel aantrekkelijk voor mensen om geld uit te geven voor gold)
Je hebt mij niet eens meerquote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Aeden#226*
joepiesaus#233*
Legio#281*
Zijn dit mensen uit dit topic?
quote:Op maandag 20 april 2015 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb alle battletags verwijdert, alleen real-id mensen staan nog op mijn lijst
JAquote:Op maandag 20 april 2015 21:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hebben wij ooit wel eens gepraat dan?
quote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Roma-Totti het volgende:
Bah ik zit niet meer in de Twy fanclub
</3quote:
Volgens mij is het volledig vraag en aanbodquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:52 schreef Karina het volgende:
Is er nog een minimum prijs waarnaar het kan dalen? Kan het uit de uitleg niet zo snel opmaken.
OK. De uitleg was ietwat verwarrend vond ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Volgens mij is het volledig vraag en aanbod
En dit:quote:When you put a Token up for sale, you’ll be quoted the amount of gold you’ll receive upon a successful sale. If you then decide to place the Token up for sale, that amount is locked in, and the gold will be sent to your mailbox after another player purchases your Token.
quote:Q: Why can't players set their own prices for the WoW Token?
A: The WoW Token feature is designed to facilitate the exchange of gold and game time between players in as secure, convenient, and fair a way as possible, and without making players feel like they're playing a game with their hard-earned money. Having a set current market price and a straightforward exchange system is the best way to achieve that--you don't need to worry about whether your Token will sell or not due to being undercut or the market shifting, and everyone receives exactly the amount of gold they were quoted.
Q: What happens if the price quoted to me is different from what the Token actually sells for?
A: You will always receive the gold amount quoted to you at the time you place a Token up for sale, regardless of what the current price is when the item actually sells.
Sick 500kquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef Olment het volgende:
De tokens raise ongeveer 500k per half uur
Nog lang geen tijd om ze te kopen dus,, veels te duur voor maandje gametime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |