SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons wist niemand het behalve wijzelf. En mij is het 100% meegevallen, echt!quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:12 schreef Mariposas het volgende:
Wat een mooie kennismaking, Malteser!
Maar ik krijg echt de bibbers van het lezen over je geplande keizersnede, het lijkt me zo'n vreselijk eng idee.Vriendin van mij is 13 dagen na mij bevallen middels een geplande ks, en ik werd er gewoon een beetje naar van toen ik wist wanneer ze aan de beurt was.
Ik snap wat je bedoelt. Het is en blijft natuurlijk een operatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:21 schreef Mariposas het volgende:
Nee, maar een keizersnede lijkt mij gewoon echt heel erg eng. Het idee dat mensen in je gaan snijden.Toen ik geen persweeën kreeg was ik ook best bang dat het zo uitdraaien op een keizersnede. Een spoedkeizersnede lijkt me dan nog minder erg, want dan heb je niet tijd om er over na te denken of je ervaart het als een opluchting omdat je uitgeput bent. Ik ben ook nooit geopereerd ofzo, dus ook echt geen ervaring met chirurgische ingrepen, maar het heeft me altijd een eng idee geleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Het is en blijft natuurlijk een operatie.Dat snap ik, en dat had ik al begrepen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 28-10-2015 20:29:39 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Ik heb het vorige week nagevraagd bij de vk maar ze heeft bij haar vorige stageadres heel weinig ruimte gekregen om zelf ook iets te doen of bedenken waardoor ze heel onzeker is geworden. Daarom moest ze hem overdoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:20 schreef Mariposas het volgende:
Dit is wel een van de grappigste bevallingsverhalen die ik heb gelezen.mooi!
![]()
En god, die stagiaire.kan wel indenken waarom ze de stage moest overdoen, en ik hoop dat ze snel verbetert of misschien afvraagt of ze niet moet switchen naar ern administratieve studie ofzo.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:46 schreef Mariposas het volgende:
Oh dat is wel sneu ja. En jong ja. Vriendinnetje van een meisje op stal is deze zomer afgestudeerd als verloskundige. T kind duimt nog.nou zal dat haar als verloskundige echt niet minder maken, maar ik zou toch niet een duimende verloskundige naast me willen hebben staan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:04 schreef Estrys het volgende:
Mijn verhaalMooi EstrysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je thuis-thuis dat gewoon doorgaat. Met je kind op de achtergrond en je man met z'n broodje. En dan tussendoor 'even' bevallen. Het leest heel bijzonder zo!
Hehe vandaar. Stel de mijne ook een beetje voor als Sims poppetje dat in paniek voor een brandende oven staat als ik heftige weeën krijg en ik hem moet geruststellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:00 schreef Estrys het volgende:
Mijn man die bijna van zijn graatje ging hoor. Daarom die boterham.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later bleek dat de navelstreng om zijn nek heen zat, vandaar de haastige actie van de VK
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 30-10-2015 15:52:58 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |